Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szewcu
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczytnica
|
Wysłany: Pią 18:22, 09 Lip 2010 Temat postu: Poważny problem. (proszę o pomoc) |
|
|
Siema. Wczoraj udało mi się wreszcie złożyć aprilie do kupy. Wszystko paliło jak złoto, lekkie problemy ze szprzęgłem ale udało się w miarę wyregulować. Przechodze do sedna sprawy. Po przejechaniu jakiś 5km na nowym tłoku VERTEX i tulejowanym cylindrze moto nagle zgasło. Jak się okazało w tłoku zrobiła się dziura i to na wylot. Dodam, że jechałem na mieszance 150ml/5l. Niestety bez wkładu w filtrze powietrza. Co mogło być przyczyną owej awarii? Dodam też że na płaszczu tłoka od strony wydechu pojawiły się dość poważne przetarcia. Poprzedni właściciel jeździł jeszcze na nicasilowym cylindrze który został przez niego zatarty i na tłoku również od strony wydechu widoczne są przetarcia. Proszę o wypowiedzenie się na ten temat. Dołączam zdjęcia uszkodzonych tłoków. Pozdrawiam Michał.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
linksys
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:05, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
W Internecie czytałem, że tłoki Vertex są lepsze do nicasilu, a Wossner do żeliwa, w tym wypadku dobre do tulejowanych cylindrów.
---
Częste powody to właśnie: zła świeca, zła mieszanka paliwowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rudka City k. Lublina
|
Wysłany: Pią 19:23, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Może ci świeca wytłukła Dziurkę w tłoku Zobacz na świece jak wygląda.
Tak wgle zastanowiłem się nad tym z kolegą no i doszliśmy do wniosku że ten wkład filtra powietrza to bez niego dostawał za dużo powietrza co zmieniało skład mieszanki no i przy złej mieszance i tym bardziej ze przy świecy powstawała wysoka temperatura która rozgrzała tłok i jebła się dziura nie wiem czy to mogło być tak ale to moje zdanie. Znam się mniej więcej na 4T a na 2T nie za bardzo to moje praktyki są xD Jak coś to poprawcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel13 dnia Pią 22:34, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
cesar93
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:49, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy przypadkiem nie masz potopionej pokrywy cylindra, kumpel tak miał i cały zestaw poliniego 160ccm kpo kilku kilometrach h*j trafił, tłok też był przebity a cylinder przetopiony heh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nvu
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:14, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
@up
Niby jak on to zrobił ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|