Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
epak
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:24, 08 Wrz 2011    Temat postu: Problem

Witam wszystkich fanów motoryzacji!Smile przepraszam ze wtrącam pytania na temat Cagivy Mito na forum o aprilii ale potrzebuje informacji. Otóż mam taki problem z moja cagivą, jedzie 130 km/h, na 1 i 2 ciagnie jak powinna natomiast na 3 juz jest jej ciężej, jest po całkowitym remoncie silnika(cylinder oryginalny, tłok wossnera, uszczelki oczywiście i łożyska na wale i korbowodzie) przed zatarciem bylo tak samo lecz myslałem ze to wina niewyregulowanego gaźnika i niezrobionego zaworu wydechowego, tymczasem zawór został wczoraj zrobiony, gaźnik wyregulowany i nadal problem jest. Zdaje mi sie ze to może być coś nadal z tym zaworem wydechowym ale nie jestem pewien. Poprzedni właściciel jest pewien na 100% że motocykl jest odblokowany w 100%. Prosze o szybką odpowiedz i pozdrawiam!Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Czw 23:50, 08 Wrz 2011    Temat postu:

zapraszam na 125.pl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adi19et22
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 9:54, 09 Wrz 2011    Temat postu:

Jak zrobiłeś nie dawno remont to powinieneś ją docierac a nie zapierdalac 140 ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Pią 14:19, 09 Wrz 2011    Temat postu:

waldorm ty taki mądry a jakbyś miał i mito i potrzebował konkretnej pomocy to też być tu napisał a nie na 125.pl silniki budowane na tej samej zasadzie i o ile dobrze pamiętam w regulaminie pisze że każdy kto ma 125 może się udzielać na forum i pytać. A co do pytania, to może uszczelka pod głowicą albo cylindrem coś niebardzo jest albo źle dotarta, sprawdź kompresję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pią 15:22, 09 Wrz 2011    Temat postu:

Stwierdziłem, że na 125.pl znajdzie lepszą pomoc bo może się znaleść osoba która ma/miała mito i miała podobny problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
epak
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:24, 09 Wrz 2011    Temat postu:

napisze tez na 125.pl... mito jest po dotarciu juz ponad 500 km, predkosc sprawdzalem dopiero po ponad 1000 KM, pozywej 8 ty obrotów po raz pierwszy wtedy dałem:) rzecz w tym ze to samo bylo przed zatarciem.... ale gaznik zostal wyregulowany a zawór zrobiony chociaż nie wiem sam bo niby sie otwiera ale jest jeszcze sterowanie elektryczne o ile sie nie myle... a przygotowuje do sprzedazy i chcialbym zeby wszystko było ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pią 15:57, 09 Wrz 2011    Temat postu:

więc widze ze docieranie też miałeś nie prawidłowe;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
epak
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:00, 09 Wrz 2011    Temat postu:

0-100 do 4 tys obrotow, 100-350 do 5 tys, 350- 500 do 6 tys 500-700 do 7 tys no i 700-1000 do 8 tys i z czasu dalem troche wiecej w sumie niz 8, zeby go nie zamulic, i biegi zmieniam na takich predkosciach na jakis powinienem zmieniac czyli 100-105 km to dopiero na 4 wrzucam, tylko jakos nie idzie tak jak powinien, mysle ze cos z tym zaworem ale nie jestem pewien... proszę o pomoc a nie o komentarze czego to ja zle nie zrobiłem Smile pozdrawiam P.S co do docierania to tak mi zalecal mechanik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pią 16:04, 09 Wrz 2011    Temat postu:

TO widzę mechanik z czasow simsonów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
epak
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:06, 09 Wrz 2011    Temat postu:

myślę że nie mi to oceniac, prosze o opinie, pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 16:14, 09 Wrz 2011    Temat postu:

zobacz stan tłoka,
ile lałeś na dotarciu oleju?
nie lej więcej jak 1:30
, pozatym się nie dziwię że nie wydusisz z niej max mocy
Na dotarciu najważniejsze jest przez pierwsze 50 km żeby przeciążyć tłoczek i pierścienie, jak jeździłeś cały czas na obrotach rzędu 4-5 tys to sobie musiałeś ładnie zamulić silniczek,
znając życie zawór już pewnie zapieczony, wydech zawalony olejem bo nie sposob przy takich obrotach jeździć 2 taktem, 4t 4 suwy tłoka na 1 obrot wału, 2y 2 suwy na 1 obrot, wiec na chłopski rozum ten silnik potrzebuje wysokich obrotow on sie tam dobrze czuje.
Pozatym nie wiem jakiego masz mechanika daj mi 1 argument ktory mowi ze na dotarciu nie przekraczamy 5 tys obrotow, spytaj sie tego mechanika.
Bo ja docierałem apke 2 razy i wczesniej kilka motorkow siedze w silnikach pare lat
pisalem wiele razy daj w palnik ale nie przegrzej to jest złoty środek, tak samo z olejem nie laj dużo bo nie ma potrzeby


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 16:16, 09 Wrz 2011    Temat postu:

daderga napisał:
zobacz stan tłoka,
ile lałeś na dotarciu oleju?
nie lej więcej jak 1:30
pozatym się nie dziwię że nie wydusisz z niej max mocy
Na dotarciu najważniejsze jest przez pierwsze 50 km żeby przeciążyć tłoczek i pierścienie, jak jeździłeś cały czas na obrotach rzędu 4-5 tys to sobie musiałeś ładnie zamulić silniczek,
znając życie zawór już pewnie zapieczony, wydech zawalony olejem bo nie sposob przy takich obrotach jeździć 2 taktem, 4t 4 suwy tłoka na 1 obrot wału, 2t 2 suwy na 1 obrot, wiec na chłopski rozum ten silnik potrzebuje wysokich obrotow on sie tam dobrze czuje.
Pozatym nie wiem jakiego masz mechanika daj mi 1 argument ktory mowi ze na dotarciu nie przekraczamy 5 tys obrotow, spytaj sie tego mechanika.
Bo ja docierałem apke 2 razy i wczesniej kilka motorkow siedze w silnikach pare lat
pisalem wiele razy daj w palnik ale nie przegrzej to jest złoty środek, tak samo z olejem nie laj dużo bo nie ma potrzeby


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
epak
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:17, 09 Wrz 2011    Temat postu:

dzieki wielkie, lecz problem polega na tym ze to raczej nie wina zlego dotarcia i zamulenia silnika bo jak wczesniej napisalem przed zatarciem bylo identycznie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
epak
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:17, 09 Wrz 2011    Temat postu:

tylko to byl moj kontakt pierwszy z motocyklem powyzej pojemnosci 70-80 i moc byla dla mnie duza lecz teraz jestem juz przyzwyczajony i nie jest tak jak byc powinno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 16:18, 09 Wrz 2011    Temat postu:

Przepraszam z double,
Więc może jeszcze raz zatarłeś nie miałeś kiedyś powyżej 90 stopni,
Czyściłeś gaźnik i filtr, jaką masz świece sprawdź czy zawór się nie zapiekł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin