Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
epak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:24, 08 Wrz 2011 Temat postu: Problem |
|
|
Witam wszystkich fanów motoryzacji! przepraszam ze wtrącam pytania na temat Cagivy Mito na forum o aprilii ale potrzebuje informacji. Otóż mam taki problem z moja cagivą, jedzie 130 km/h, na 1 i 2 ciagnie jak powinna natomiast na 3 juz jest jej ciężej, jest po całkowitym remoncie silnika(cylinder oryginalny, tłok wossnera, uszczelki oczywiście i łożyska na wale i korbowodzie) przed zatarciem bylo tak samo lecz myslałem ze to wina niewyregulowanego gaźnika i niezrobionego zaworu wydechowego, tymczasem zawór został wczoraj zrobiony, gaźnik wyregulowany i nadal problem jest. Zdaje mi sie ze to może być coś nadal z tym zaworem wydechowym ale nie jestem pewien. Poprzedni właściciel jest pewien na 100% że motocykl jest odblokowany w 100%. Prosze o szybką odpowiedz i pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Czw 23:50, 08 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
zapraszam na 125.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi19et22
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 9:54, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jak zrobiłeś nie dawno remont to powinieneś ją docierac a nie zapierdalac 140 ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Pią 14:19, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
waldorm ty taki mądry a jakbyś miał i mito i potrzebował konkretnej pomocy to też być tu napisał a nie na 125.pl silniki budowane na tej samej zasadzie i o ile dobrze pamiętam w regulaminie pisze że każdy kto ma 125 może się udzielać na forum i pytać. A co do pytania, to może uszczelka pod głowicą albo cylindrem coś niebardzo jest albo źle dotarta, sprawdź kompresję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pią 15:22, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Stwierdziłem, że na 125.pl znajdzie lepszą pomoc bo może się znaleść osoba która ma/miała mito i miała podobny problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
epak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:24, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
napisze tez na 125.pl... mito jest po dotarciu juz ponad 500 km, predkosc sprawdzalem dopiero po ponad 1000 KM, pozywej 8 ty obrotów po raz pierwszy wtedy dałem:) rzecz w tym ze to samo bylo przed zatarciem.... ale gaznik zostal wyregulowany a zawór zrobiony chociaż nie wiem sam bo niby sie otwiera ale jest jeszcze sterowanie elektryczne o ile sie nie myle... a przygotowuje do sprzedazy i chcialbym zeby wszystko było ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pią 15:57, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
więc widze ze docieranie też miałeś nie prawidłowe;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
epak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:00, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
0-100 do 4 tys obrotow, 100-350 do 5 tys, 350- 500 do 6 tys 500-700 do 7 tys no i 700-1000 do 8 tys i z czasu dalem troche wiecej w sumie niz 8, zeby go nie zamulic, i biegi zmieniam na takich predkosciach na jakis powinienem zmieniac czyli 100-105 km to dopiero na 4 wrzucam, tylko jakos nie idzie tak jak powinien, mysle ze cos z tym zaworem ale nie jestem pewien... proszę o pomoc a nie o komentarze czego to ja zle nie zrobiłem pozdrawiam P.S co do docierania to tak mi zalecal mechanik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pią 16:04, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
TO widzę mechanik z czasow simsonów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
epak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:06, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
myślę że nie mi to oceniac, prosze o opinie, pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 16:14, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
zobacz stan tłoka,
ile lałeś na dotarciu oleju?
nie lej więcej jak 1:30
, pozatym się nie dziwię że nie wydusisz z niej max mocy
Na dotarciu najważniejsze jest przez pierwsze 50 km żeby przeciążyć tłoczek i pierścienie, jak jeździłeś cały czas na obrotach rzędu 4-5 tys to sobie musiałeś ładnie zamulić silniczek,
znając życie zawór już pewnie zapieczony, wydech zawalony olejem bo nie sposob przy takich obrotach jeździć 2 taktem, 4t 4 suwy tłoka na 1 obrot wału, 2y 2 suwy na 1 obrot, wiec na chłopski rozum ten silnik potrzebuje wysokich obrotow on sie tam dobrze czuje.
Pozatym nie wiem jakiego masz mechanika daj mi 1 argument ktory mowi ze na dotarciu nie przekraczamy 5 tys obrotow, spytaj sie tego mechanika.
Bo ja docierałem apke 2 razy i wczesniej kilka motorkow siedze w silnikach pare lat
pisalem wiele razy daj w palnik ale nie przegrzej to jest złoty środek, tak samo z olejem nie laj dużo bo nie ma potrzeby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 16:16, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
daderga napisał: |
zobacz stan tłoka,
ile lałeś na dotarciu oleju?
nie lej więcej jak 1:30
pozatym się nie dziwię że nie wydusisz z niej max mocy
Na dotarciu najważniejsze jest przez pierwsze 50 km żeby przeciążyć tłoczek i pierścienie, jak jeździłeś cały czas na obrotach rzędu 4-5 tys to sobie musiałeś ładnie zamulić silniczek,
znając życie zawór już pewnie zapieczony, wydech zawalony olejem bo nie sposob przy takich obrotach jeździć 2 taktem, 4t 4 suwy tłoka na 1 obrot wału, 2t 2 suwy na 1 obrot, wiec na chłopski rozum ten silnik potrzebuje wysokich obrotow on sie tam dobrze czuje.
Pozatym nie wiem jakiego masz mechanika daj mi 1 argument ktory mowi ze na dotarciu nie przekraczamy 5 tys obrotow, spytaj sie tego mechanika.
Bo ja docierałem apke 2 razy i wczesniej kilka motorkow siedze w silnikach pare lat
pisalem wiele razy daj w palnik ale nie przegrzej to jest złoty środek, tak samo z olejem nie laj dużo bo nie ma potrzeby |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
epak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:17, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
dzieki wielkie, lecz problem polega na tym ze to raczej nie wina zlego dotarcia i zamulenia silnika bo jak wczesniej napisalem przed zatarciem bylo identycznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
epak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:17, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
tylko to byl moj kontakt pierwszy z motocyklem powyzej pojemnosci 70-80 i moc byla dla mnie duza lecz teraz jestem juz przyzwyczajony i nie jest tak jak byc powinno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 16:18, 09 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Przepraszam z double,
Więc może jeszcze raz zatarłeś nie miałeś kiedyś powyżej 90 stopni,
Czyściłeś gaźnik i filtr, jaką masz świece sprawdź czy zawór się nie zapiekł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|