Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WRC - okolice Poznania
|
Wysłany: Pon 20:36, 01 Cze 2009 Temat postu: Problem Aprilia RS GS 125 zatary silnik |
|
|
Witam wszystkich mam problem z aprilia rs gs 125... zatarł mi się silnik i nie wiem co mam teraz zrobic co by było najkorzystniejsze mechanik mi powieidzał, ze mam kupic nowy cylinder tłok i pierscienie, a ja sie mało znam dlatego tutaj napisalem chcialbym zebyscie mi pomogli troche doradzili co mam zrobic czy remont czy co bo czytalem, ze i tak mniej wiecej co 15 tyś przebiegu sie robi remont... i drugie pytanie ja mam aprilia rs gs 125 rocznik 1996 z silnikiem rotax 123, i jaka jest roznia miedzy aprilia af 1 125 tez z silniekiem rotax 123? czym sie roznia? chodzi mi o cylinder tłoki i pierscienie... jak kupiłem moją apke to miała kompresje 8 barów czy to duzo? ile powinna miec zeby chodzila tak jak powinna? bo na tej kompresji 8 barów miala niesamowita moc bylem w szoku, ze az taka... a teraz po zatarciu 4.5 bara i nieststey motroru nie idzie odpalic kolo zablkowane jak wrzuce bieg tonie idzie upchac wiem tylko, ze to normalny objaw zatarcia:( pomozcie ludzie co mam robic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Patrykrs
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:03, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
za npwy cylek kompletny wyjdzie ci w huu kasy. ja teraz tez zatarłem i robie nowa tuleje i tłok wossner albo vertex moze i troche straci na mocy bo to nie nicasil ale bedzie duzo taniej;p pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WRC - okolice Poznania
|
Wysłany: Pon 21:07, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
robisz nowa tuleje? a na czym to polega? bo ja sie wogole nie znam... bo mam tez okazje kupic od koscia cylinder pierscienie i tłok vertexa chyba za 500 zl bo mu motor stoi i jest mu to nie potrzebne oplaca sie? sprzet nowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patrykrs
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:10, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dziwne nowy komplet kosztuje około 1,5 k a co do tuleji to motor-tech tam oddaje cylek i wprasowuja nowa tuleje do cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrianellooo
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 21:38, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja po zatarciu mojej RS wysłałem mój cylinder do Motor-Techu w Katowicach /znajdziesz w przeglądarce/. Woryna wstawił mi żeliwną tuleję i dopasował tłok Wossnera,kosz całkowity 730PLN. Sprzęt złożyłem w piątek i jestem bardzo zadowolony. Ale jeśli masz okazję kupić nowy nikasilowy cylinder z tłokiem za takie pieniądze,to bierz. Tyle że byłbym sceptyczny co do rzekomych "okazji". Na forum znajdziesz serwisówki z parametrami.... Ciśnienie nominalne to 12,5. Jeśli miałeś 8 bar,to moim zdaniem Twoja apka potrzebowała już remontu,także nie masz czego za bardzo przeżywać. Znajdziesz podobne tematy jak przejrzysz forum.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrianellooo dnia Pon 21:40, 01 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WRC - okolice Poznania
|
Wysłany: Pon 21:44, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
nom wiem ze poltora kola bo patrzylem na allegro i gdzie sie dalo... wiec ja lapie ta okazje i wezme ten sprzet... bo naprawde tanio... mam jeszcze jeden problem z kontrolka luzu... hehe bo znalazlm kabel od luzu ale nie wiem gdzie on powienien byc przymocowany wie ktos moze? bo jak ttym kabelkiem dotkne objetnie jaki metal to kontrolka luz sie pali nawet jak wrzuce bieg... i czy w takich apriliach jest normalne ze jak sie ma wlaczone swiatlo dzinne to dziala jedna zarowka a jak sie wlaczy dlugie to dziala tez jedna zarowa tylko ta z drugiej strony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 22:27, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
odkręc kape plastikowa (tam gdzie jest łańcuch) i tam jest wtyk na ten przewód) Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WRC - okolice Poznania
|
Wysłany: Wto 14:18, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
przed chwilka patrzylem i nie moge znalezc tego wtyku na ten kabelek, ma ktos moze fote albo cos?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_AF1_125
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: Nie 21:53, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też zatarłem silnik w af1 w nowszej budzie, przy predkosci 175 na 5 biegu i po podliczeniu kosztow naprawy i wzieci pod uwage rocznik i to co jeszcze moze sie zapsuc w 18 letnim motorze, postanowilem kupic uzywany silnik od rs z 2007r. Mnostwo roboty i kasy w to wlorzylem i na dniach ja skancze, przy tym pomalowalem plastiki no i czekam zeby ja sprawdzic mam nadzieje ze nie pozaluje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|