Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Czw 6:45, 07 Cze 2012 Temat postu: Problem napięcie i problem z ładowaniem |
|
|
Witam. Mam taki problem motor rs 125 2000 rok wszystko działa prawidłowo, ale po włączeniu świateł jest problem a mianowicie obroty spadają aż gaśnie, nie wiem co zrobić kupiłem APRILIA RS50 RS125 1993-2011 STARTER RELAY 12V-80A NEW 58115R, ale to chyba do startera, chciałbym jeżdzić na swiatłach ale nie mogę . Czy to wina instalacji czy może jakieś zwarcie?
Kierunki i światła stop działają normalnie i np na postoju mogę włączyć kierunek i trzymać hamulec, ale niestety po włączniu świateł pozycyjnych moto tak spada z obrotów że gaśnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Czw 12:24, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
W mojej byłej apce SR też tak miałem, to po prostu podkręciłem mocniej obroty na gaźniku i na wolnych bez świateł miała w miare wysokie, ale po włączeniu świateł spadały i były akurat A że na światłach i tak powinno się latać cały czas to było git O ile obroty ci spadają? Ile masz bez świateł? z 1500?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Czw 13:33, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak 1500-2000 bez świateł, ale zastanwia mnie przyczyna tego, ale zrobie jak mówisz bo to chyba najlepsze rozwiązanie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez acwpower dnia Czw 13:34, 07 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian.k1990
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 19:50, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
trochę dziwne bo z tego co kojarzę światła można włączyć na zgaszonym silniku czyli prąd idzie bezpośrednio z akumulatora a nie bezpośrednio z stator'a czyli nawet jeśli światła biorą duzżo pradu żródłem zasilania jest akumulator czyli dopiero w chwili jego rozladowania silnik powinien mieć cieżej. jakie masz napicie na zegarze na odpalonym silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Czw 20:04, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
damian.k1990 napisał: |
trochę dziwne bo z tego co kojarzę światła można włączyć na zgaszonym silniku czyli prąd idzie bezpośrednio z akumulatora a nie bezpośrednio z stator'a czyli nawet jeśli światła biorą duzżo pradu żródłem zasilania jest akumulator czyli dopiero w chwili jego rozladowania silnik powinien mieć cieżej. jakie masz napicie na zegarze na odpalonym silniku? |
Może, ktoś wpiął się światłami na krótko pod jakiś kabel przed aku ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Pią 6:02, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Teraz jak podkręciłem obroty na luzie na 5000 (mam na maxa odkręcone te pokrętło) to jak zapalam światła to jest ok, napiecie podam za kilka godzin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Pią 12:09, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
acwpower napisał: |
Teraz jak podkręciłem obroty na luzie na 5000 (mam na maxa odkręcone te pokrętło) to jak zapalam światła to jest ok, napiecie podam za kilka godzin |
To na zimno na ssaniu to z 8 tys, takie rozwiązanie to zbyt tymczasowe, musisz to ogarnąć żeby było normalnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Pią 12:38, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Napięcie przy pracy silnika na luzie 12.8V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sygnet
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wa-Wa
|
Wysłany: Pią 12:59, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Brainwashed napisał: |
W mojej byłej apce SR też tak miałem, to po prostu podkręciłem mocniej obroty na gaźniku i na wolnych bez świateł miała w miare wysokie, ale po włączeniu świateł spadały i były akurat A że na światłach i tak powinno się latać cały czas to było git O ile obroty ci spadają? Ile masz bez świateł? z 1500? |
nie słyszałem rownie głupiego pomysłu na rozwiązywanie problemów , to jak żrobi mi sie dziura w oponie to wbije gwóźdź , tak ? denerwuje mnie takie rozwiązywanie problemów
a co do problemu kolegi to z czego wiem możesz mieć ogółem słabe ładowanie i światła zamiast ciągnąć z akumulatora to idzie z prądnicy i jest za małe napięcie żeby utrzymać światła i iskre jak jest słabe ładowanie . Jak dla mnie problem tkwi w prądnicy albo w regulatorze napiecia , i napisz mi jeszcze jakie masz ładowanie bez swiatel i z przy obrotach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sygnet dnia Pią 13:03, 08 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Pią 16:23, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
sygnet napisał: |
Brainwashed napisał: |
W mojej byłej apce SR też tak miałem, to po prostu podkręciłem mocniej obroty na gaźniku i na wolnych bez świateł miała w miare wysokie, ale po włączeniu świateł spadały i były akurat A że na światłach i tak powinno się latać cały czas to było git O ile obroty ci spadają? Ile masz bez świateł? z 1500? |
nie słyszałem rownie głupiego pomysłu na rozwiązywanie problemów , to jak żrobi mi sie dziura w oponie to wbije gwóźdź , tak ? denerwuje mnie takie rozwiązywanie problemów
a co do problemu kolegi to z czego wiem możesz mieć ogółem słabe ładowanie i światła zamiast ciągnąć z akumulatora to idzie z prądnicy i jest za małe napięcie żeby utrzymać światła i iskre jak jest słabe ładowanie . Jak dla mnie problem tkwi w prądnicy albo w regulatorze napiecia , i napisz mi jeszcze jakie masz ładowanie bez swiatel i z przy obrotach |
Milcz, nie widzisz co napisałem poniżej? Myślałem że może spada mu z 500 obrotów to by sobie miał na wolnych np bez świateł 2 tys a z 1500. Jednak jak napisał ze dopiero po podkręceniu do 5k jest ok to chyba widzisz co napisałem? Czy raczej masz problemy z czytaniem? Wrrr urwałbym ci łep chętnie za takie pyszczenie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brainwashed dnia Sob 13:53, 09 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 18:01, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ortografia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Sob 23:04, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Brainwashed napisał: |
sygnet napisał: |
Brainwashed napisał: |
W mojej byłej apce SR też tak miałem, to po prostu podkręciłem mocniej obroty na gaźniku i na wolnych bez świateł miała w miare wysokie, ale po włączeniu świateł spadały i były akurat A że na światłach i tak powinno się latać cały czas to było git O ile obroty ci spadają? Ile masz bez świateł? z 1500? |
nie słyszałem rownie głupiego pomysłu na rozwiązywanie problemów , to jak żrobi mi sie dziura w oponie to wbije gwóźdź , tak ? denerwuje mnie takie rozwiązywanie problemów
a co do problemu kolegi to z czego wiem możesz mieć ogółem słabe ładowanie i światła zamiast ciągnąć z akumulatora to idzie z prądnicy i jest za małe napięcie żeby utrzymać światła i iskre jak jest słabe ładowanie . Jak dla mnie problem tkwi w prądnicy albo w regulatorze napiecia , i napisz mi jeszcze jakie masz ładowanie bez swiatel i z przy obrotach |
Milcz, nie widzisz co napisałem poniżej? Myślałem że może spada mu z 500 obrotów to by sobie miał na wolnych np bez świateł 2 tys a z 1500. Jednak jak napisał ze dopiero po podkręceniu do 5k jest ok to chyba widzisz co napisałem? Czy raczej masz problemy z czytaniem? Wrrr urwałbym ci łep chętnie za takie pyszczenie |
Nie za ostro? Poza tym sygnet ma racje, bez różnicy, czy obroty po właczeniu świateł spadają o 100, 500 czy 5000, to nie jest prawidłowe zachowanie i rozwiązywanie tego śrubką od obrotów jest co najmniej niepoważne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Nie 0:45, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Po włączeniu świateł napięcie spada o 2V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 19:01, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Chodziło mi tam wyżej o obroty silnika. Na Twoim miejscu naładowałbym porządnie akumulator: jeżeli pomoże to jest wysokie prawdopodobieństwo, że wadliwy jest regulator napięcia, elektryka lub któraś z cewek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
acwpower
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Pon 9:47, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Obroty 4000 bez świateł na luzie, po włączeniu świateł lewo 1000 obrotów, akumulator jest nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|