Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem po remoncie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Pon 20:44, 19 Wrz 2011    Temat postu: Problem po remoncie

Siema, mam problem z moją apką. Po wbiciu tulei i wymianie tłoka apka chodziła idealnie, do czasu. w W końcu straciła kompresje i nie chciała odpalać, jak się okazało wytarły się pierścienie. Po wymianie pierścieni apka na zimnym ma 5bar a po rozgrzaniu ok. 3,5bara co jest masakrycznie mało. Mechanik podejrzewa krzywy korbowód, a jakie jest wasze zdanie? czego może to być wina?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ironman333
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon 20:58, 19 Wrz 2011    Temat postu:

ogólnie zaleca sie wymiane calego kompletu czyli tłok + pierscienie najlepiej stalowe itd.
ew. na nicasilu można wymienic pierscienie.
jeżeli masz możliwość to sprawdz ten korbowód.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Pon 21:08, 19 Wrz 2011    Temat postu:

wbiłem tuleje w motor-techu i wymieniłem tłok z pierścieniami z wossnera. Aż dziwne jest to że nie ma komprechy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pon 21:13, 19 Wrz 2011    Temat postu:

Jak będziesz sprawdzał kompresje to po odkręceniu świecy wlej oleju do cylka (czystego oleju) i wtedy sprawdź.. jeżeli kompresja sie podniesie to pierścienie/tłok do wyrzucenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 14:51, 20 Wrz 2011    Temat postu:

możne nasz rysy na cyklu albo tłoku bo to na 100% wina którejś z tych dwóch rzeczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Wto 16:21, 20 Wrz 2011    Temat postu:

nie ma rys na cylku a ni tłoku, dzwoniłem do mechanika i twierdzi, że korbowód jest krzywy po sprawdzał, więc zamówiłem tą część i zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 16:29, 20 Wrz 2011    Temat postu:

ale korba niema tu nic do tego jak kompresji nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Wto 17:58, 20 Wrz 2011    Temat postu:

jak już zamówiłeś to poczekaj nie kombinuj. tylko jak to nie będzie korba to niech Ci mechanik kase zwróci bo dziś mechanicy tak właśnie robią wszystko powymieniać zamiast poszukać przyczyny głębiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Wto 19:08, 20 Wrz 2011    Temat postu:

a co to może jeszcze być skoro na cylku ani tłoku nie ma żadnych rys i pierścienie wymienione na nówki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Wto 19:18, 20 Wrz 2011    Temat postu:

Cos musi byc nie tak z gladzia cylka, tlokiem lub jego pierscieniami, nie ma innej opcji, te czesci odpowiadaja za kompresie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 20:39, 20 Wrz 2011    Temat postu:

wiem że to może głupio zabrzmieć ale weź wyciąg jeszcze raz cylinder i tłok posprawdzaj wszystko i złóż z powrotem może uszczelka pod cycem poszła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin