Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomekrs97
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kalisz
|
Wysłany: Śro 17:59, 15 Kwi 2015 Temat postu: PROBLEM PO REMONCIE !! Nie chce dobrze palic . POMOCY ! |
|
|
Witam, panowie . Moja rska przeszła miesiac temu remont w tym tygodniu wszystko zostało złożone do kupy . ( tuleja w cylinder wstawiana, nowa korba, tłok itp aby bylo wiadomo co bylo robione ) No i motocykl odpalił ale jest problem z obrotami nie moge ich ustawic w gazniku regulowałem juz tam i dalej lipa i nie wiem czym jest to spowodowane i gdy dodam jej gazu to odrazu ja dusi i gaśnie tak jakby miała a duzo powietrza ( dodam ze w filtrze powietrza jakis magik powiercił dziury i sa zaklejone juz ) i nie i wiem co mam dalej robic, jakies rady ? I niech ktos poda jak najlepiej powinnien ustawiony był gaźnik, obroty zaraz po remoncie Bardzo prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomekrs97 dnia Śro 18:04, 15 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pi0trek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: Śro 18:04, 15 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Lewego powietrza ci gdzieś nie ciągnie? ja bym to obstawiał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomekrs97
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kalisz
|
Wysłany: Śro 21:10, 15 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
no właśnie tez tak myślałem ale króciec jest w porządku i filter na 90 % wydaje mi sie ze tez, nie wiem co to może byc ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomekrs97
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kalisz
|
Wysłany: Śro 19:10, 22 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
pomoże ktoś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Śro 21:54, 22 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A jaką masz dysze? Może zmień na większą? lub pokombinuj z iglicą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chaamik
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:05, 23 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Kto robił Ci tuleje, jaki masz gaźnik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomekrs97
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kalisz
|
Wysłany: Nie 21:35, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Tuleja była wstawiana w motor-techu, silnik pracuje po remoncie dobrze jak odpaliła, lecz problem polega na tym że nie idzie jej wyregulowac dobrze, aby paliła bo ciągnie gdzieś chyba lewe powietrze ;/ a gaźnik jest seryjny 28 a dysza 140 jest założona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Pon 18:15, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ja również właśnie skończyłem remont swojej apki i podobnie jak ty mam gaźnik seryjny 28. Miałem w nim dysze 120, więc pomyślałem sobie że za mała i zamówiłem 140. Tak jak ty nie mogłem ustawić nic na tej dyszy. Włożyłem z powrotem dyszę 120 i apka chodzi dużo lepiej. Teraz myślę nad kupnem 130 i zoaczyć co będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|