Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luka74
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 21:09, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wydech został odblokowany ( zwężka przy cylindrze i rura w środku z katalizatorem)....i dalej moto nie jest w stanie przekroczyc granicy 5,5 tys obrotów!!! co dalej???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
peśku15
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Czw 21:17, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdz czy przepustnica ci się otwiera maksymalnie bo mozesz miec blokade na manetce albo nad przepustnicą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luka74
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 19:46, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Założyłem z powrotem zawór wydechowy stały, bo bez niego moto nawet na postoju nie było w stanie przebić się powyżej 5,5 tys. obrotów. Po założeniu zaworu silnik po rozgrzaniu z odczuwalnym problemem ale przebija się do 8 tys. Ale to tylko na postoju...w czasie jazdy max 5-5,5 tys obrotów.....Chyba trzeba sprawdzić gaźnik, bo w sumie nic innego nie pozostało (filtr powietrza zrobiony, blokady z wydechu wyrzucone). Co o tym myslicie???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
peśku15
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Nie 20:06, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
gaźnik to podstawa. Wymontuj, wyczysc, sprawdz dysze itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luka74
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 17:28, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gaźnik wg mechanika igła - dysza główna 132 a reszta ponoć też zgodna z danymi aprilii.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
peśku15
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Pon 18:22, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
sprawdz (tak jak już wcześniej wspominaliśmy) czy przepustnica otwiera ci się do konca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luka74
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 21:10, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tak - unosi się do samej góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
peśku15
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Pon 21:13, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
to sprawdz jeszcze kompresje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luka74
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 21:27, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik ma min. nowy tłok wosnera itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
peśku15
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Pon 21:34, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a ile teraz jedzie? Ma siłe żeby jechać "max" na 6biegu?? Bo ja jak mialem zablokowaną to więcej niż 90 nie miala siły jechac (niezależnie od biegu)
A jeszcze mi sie przyponiało żebyś sprawdził sobie czy niema zwężki pomiędzy koncówką wydechu a tą rurą co idzie w dół. I może zobacz jak chodzi wgl bez końcówki wydechu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez peśku15 dnia Pon 21:37, 14 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
luka74
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 20:00, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gaźnik przeczyszczony i podregulowany, świeca wymieniona z 10 na 8, iglica podniesiona z 4-tego ząbka na drugi i.....jest troszke lepiej, bo przy sprzyjającym terenie ( lekko z górki lub na prostej) jest w stanie choc z niemałymi problemami przebić się podczas jazdy powyżej tych 5-5,5 tys do około 8tys. Ma przy tym niezłego kopa, tylko co zrobić żeby wkrecała się łatwiej i zawsze?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Czw 21:35, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zmień dysze na 120, nagraj filmik jak się wkręca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|