Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SiD !
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Odrzański / Lubuskie
|
Wysłany: Pon 3:07, 05 Sie 2013 Temat postu: Problem: Szarpie przy 8 tys (Nie wkręca się) |
|
|
Witam , mam Aprilie Rs 125 MP 2003r, gaźnik DELLORTO 28'' jest całkowicie odblokowana i posiada regulowany zawór wyd.
I teraz mam kilka pytań :
Gdy motor stoi na luzie i odkręce całą manetke na Full to kręci tylko do 8tys i jakby coś przerywa ale gdy pokręce sobie manetka to spokojnie dochodzi do 11tys obrotów
A w jeździe wygląda to tak: przy ruszaniu jest straszny muł, aż cięzko jest czasem ruszyć trzeba trzymać moto na sprzęgle i gazie. Gdy już ruszę odkręcam manetka na full i Apka dochodzi do 8tys i zaczyna jakby szarpać całym motorem i trzeba czekać troszkę zanim dostanie ''PETARDY'' wtedy się kręci do 11,5tys. Ale gdy dam troszkę więcej gazu niż połowę to łatwo się przebija przez tą barierę 8tys i leci jak powinna.
Inaczej jest jak jadę np. na 3biegu 60km/h i redukuje na 2 bieg wtedy wgl. nie ma szarpania ani nic idzie jak RAKIETA czyli tak jak powinna.
A jeszcze wspomnę jak kupiłem moto już się tak działo i nie wiedziałem co to jest więc wymieniłem:
1.Świece z BR8ES na BR10EG
2.Przeczyściłem dysze w gaźniku
3.Wyczyściłem jezyczek zaworu wyd.
4.Przestawiłem rowek na Iglicy
5.Sprawdzałem czy działa zawór razem z elektromagnesem i jest ok
Silnik jest w dobrym stanie jak sprawdzałem kompresje było ponad 9,5 bar
Mam jeszcze jeden problem dotyczący Biegów:
Czasem gdy jade Blokuje się cała nóżka i ten cały wałek od skrzynie nie rusza się jak w przypadku kiedy nóżka normalnie działa. Nóżka robi się sztywna i nie można ruszyć ani wrzucić biegów. Trzeba ją mocno docisnąć w kierunku ramy i wtedy się jakby ''Odblokowuje''
Proszę o POMOC bo zwiedziłem już cały internet razem z naszym forum i nic nie mogłem znaleść co wygląda jak to co opisałem !
Mogę nagrać Filmik z jazdy dla lepszej analizy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SiD ! dnia Pon 3:13, 05 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pon 10:24, 05 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jaką masz dysze? jak dla mnie na 99% jest za duża i dlatego muli przy 8k bo zalewa silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SiD !
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Odrzański / Lubuskie
|
Wysłany: Wto 0:38, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
A więc tak, wykręciłem przed chwilą dysze i ciężko jest się rozczytać ale jest albo 118'' albo 178'' o ile taka istnieje. W tej sytuacji powinienem wymieć dyszę na 120'' czy jaką ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SiD ! dnia Wto 0:55, 06 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubbxx
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 11:38, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam u siebie dysze 120 i jest super, nic nie zalewa nic nie dławi. Więc myśle że u Ciebie też taka powinna iść, ale mogę się mylić .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SiD !
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Odrzański / Lubuskie
|
Wysłany: Wto 13:58, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Słyszałem właśnie o 120 że jest ona uniwersalna zamówie dziś na Mielochu. Zaraz jadę do znajomego i zajrzymy do Apki co w niej siedzi, zna się na tym dużo już motocykli naprawił więc myślę, że i z Apka sobie poradzi. Wieczorem napisze co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SiD !
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Odrzański / Lubuskie
|
Wysłany: Wto 20:02, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Byłem u tego kolegi '' Mechanika'' i powiedział mi tak: Gaznik nie reaguje na regulacje, najlepiej to było by wyjąć silnik i zajrzeć do środka. TeDex mówił że to dysza na 99proc.i miał rację. Z kolegami założylismy dysze 104 od gazówki i jest WIELKA poprawa ale to jeszcze nie to. Kupie dysze 110 i myślę że będzie jak ulał. Na 104 ma muła i ją zalewa do 4k ale od 4k jest szatan, kręci się do 12!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Muminek
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ras Bananas Koło Lublina
|
Wysłany: Wto 20:57, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Z kumplem mieliśmy podobne problemy na 2 RS , jedna z 2001 druga z 2008. Pomogła wymiana simera na wale od oleju. Teraz chodzi jak trzeba .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 22:10, 06 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
dbrex, 110 będzie za mała, kup 120 wyreguluj gaźnik i będzie chodził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SiD !
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom Odrzański / Lubuskie
|
Wysłany: Śro 0:49, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Okej dzięki TeDeX jak kupię to napisze jaka poprawa może uda mi się jutro załatwić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|