Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasta18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 14:03, 17 Maj 2013 Temat postu: Problem z Aprilia |
|
|
Witam mam mały problem gdyż dziś jadąc do szkoły zauważyłem że 3 bieg jak by się blokował ( trzeba użyć dużo siły aby go wbić a przy redukcji trzeba go dosłownie poknoć) silnik rotax 123 po remoncie ( nowe łożyska, uszczelki i itp ) i przy okazji zaczęło się coś telepać "głośny klank metaliczny" W czym może być problem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kasta18 dnia Pią 14:04, 17 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Noplo
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:55, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mogło Ci sie łożysko igiełkowe rozsypać ( to na którym jest tryb 3-go biegu osadzony) i stąd takie objawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasta18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 20:40, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
aha dzięki
jutro motor jedzie do serwisu gdzie robili silnik bo to chyba jakieś jaja są ( 200 km od remontu i już coś padło )
jak będę miał info to napisze co było ( może się komuś przyda info )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Noplo
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:08, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja miałem tak gdy prawie nie było oleju w skrzyni, objawy były niemal identyczne tylko na 2-gim biegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasta18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 22:03, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
W tym tygodniu mam zamiar rozpołowić silnik aby luknąć co się stało że trzeci bieg tak ciężko wchodzi a i przy okazji wymienię uszczelkę pod cylindrem i mam do was pytanie jaki olej do skrzyni kupić : Motul 10w40 TRANSOIL EXPERT czy Motul Gear 300 75w-90
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzeszczany
|
Wysłany: Wto 8:10, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
kazdy mowi inaczej jednym dobrze rs chodzi na 10w40 innym na 75w90 mi osobiscie sie slizga sprzeglo na 10w40 troche...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasta18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 12:56, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
aha to chyba wleje ten co fabryka wlewa czyli 75w90 a mam jeszcze pytanko dotyczące płytek membranowych - jak się letko naciśnie to powinna się wygięć czy powinna się wyginać pod mocniejszym naciskiem ( gaźnik i króciec 34mm )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Wto 15:33, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
może się lekko wyginać. najważniejsze by wszystkie listki dolegały do tego metalu między nimi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|