Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magick999
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:17, 16 Lip 2013 Temat postu: Problem z aprilią obroty |
|
|
Witam , od pewnego czasu tj. 3 dni mam problem z aprilią rs 125 wracając z poznania autostradą jechałem około 150-160km/h , na następny dzień niebyło żadnego problem z apką dopiero dziś pojawił się aptka na pierwszym biegu strasznie muli do 8,5 tyś obr powyżej ich niechce jechać na drugim biegu max 7 tyś obr i prędkość 80km/h maksymalnie , blokady z : tłumika, modułu zdjęte , zawór wydechowy wraz z elektro magnesem działa poprawnie otwiera sie i zamyka ,co może powodować tak ogromne mulenie aprili ? jest prawdopodobne aby świeca lub cewka nawaliła ? , prosze o wszelkie porady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:20, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Na dzień dobry zacznij od najprostrzych rzeczy. Tj. pomiar kompresji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Śro 8:30, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Podstawowe rzeczy wymiana świecy,regulacja i czyszczenie gaźnika, zobacz czy wszystkie przewody sa drożne nie pozginane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:59, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wymiana świecy to już koszt więc po co ? Najpierw niech sprawdzi kompresje i wyczyści gaźnik. Jak nie pomoże sprawdzi świece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Śro 10:09, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
hubert514 napisał: |
Wymiana świecy to już koszt więc po co ? Najpierw niech sprawdzi kompresje i wyczyści gaźnik. Jak nie pomoże sprawdzi świece |
Tak z dnia na dzien kompresja mu tak spadła ze aprilia z 160km/h zeszła na 80km/h pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:37, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Rob co chcesz ale nie narażaj chłopaka na nie potrzebne koszty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
magick999
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:15, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Witam dopiero co wróciłem z pracy swiece mam zamówioną dzisiaj bedzie wiec ogarne czy to ona jak nie to chociaż zmienie ;p , kompresji jak narazie niemam jak sprawdzić , jutro podjade do znajomego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Śro 14:40, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
sprawdz jeszcze te przewody i przeczysc gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
magick999
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:12, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany , po wymianie świecy dalej brakowało mocy , lecz to kabel zapłonowy tracił iskre , kompresja moto 9,8 bar tak że all ok ! dzieki za wszelkie porady temat do zamknięcia !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
magick999
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:24, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Witam jednak jeszcze prosze o otworzenie tematu , mianowicie pojawił sie problem z przebiciem sie z 8,5 tys obr na wyższe , tzn co jakis czas uda sie przebic i jak sie dobija do tych 11,5-12 i zmieni bieg to dalej ciągnie ale często jest tak jakby odcinka na 8,5 tys obr wczesniej tego nie bylo .. ;( gdzie może leżeć problem ??
aktualizacja: No to tak aby wszedł na wyższe obr tj. po 8,5 tyś potrzebuje na którym kolwiek biegu piłować te 8,5 tyś obr z 10-20 sec , potem juz normalnie chyba że zejde poniżej 8,5 i znowu zaczyna sie ta sama bajka .. jakaś rada ?? co to może być ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez magick999 dnia Śro 22:15, 17 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Czw 8:44, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
moduł zapłonowy odblokuj miałem to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szOOk
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Czw 14:27, 18 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Przecież nie widzisz , że pisałem wcześniej , że wszystko odblokowane ? Zalewa Ci się , sprawdź gazior , nie przepala wszystkie i jak przejedziesz z 100m na całym gazie na jednym biegu to to wypluje i wejdzie na wyższe obroty , regulacja gaziora na 100% , to będzie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szOOk dnia Czw 14:28, 18 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
magick999
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:25, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
No to tak , w module nie było żadnej metalowej blaszki czy czego kolwiek takiego wiec , chyba nie byl blokowany , czy może jeszcze jest jakiś inny sposób na odblokowanie go ? blackbox'a nigdzie niemam sprawdzałem wszedzie , wiec tylko moduł, cewka nowa z świecą komprecha bdb 9,8 bar , i ciągle odcina przy 8,5 jak dłużej się pomęczy na tych obrotach 5-10 sec to przeskakuje i leci jak strzała :p, jak myślicie to jednak moduł ?, wcześniej nie było takiego problemu tj. łapał zwieche na 0,5-2 sec na 8,5 tys i potem leciał, co doradzacie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Legend
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Pią 11:46, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Moj kolega miał to samo w swojej rs 125 z 2003 roku oddał do mechanika na zmiane korby i łozysk i mechanik przy okazji czyscil gaznik wiec go wyjał i linke od ssania zle puscil puscil srodkiem silnika a nie z boku i jak sie skrecalo kierą to ssanie sie wlaczalo i zalewalo ją nie miala mocy przerywala przzy 7 k obrotow strzelala lekko popatrz na ssanie i wymien swiece obowiazkowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
magick999
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:29, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
gaźnik i linke sprawdzałem świeca nowa , silnik cały w sumie też ma dopiero 2,300 km zrobionych po kompletnym remoncie , na postoju kreci jedynie do 8,5 tyś , podczas jazdy też blokuje na 8,5 słychać odcięcie, lecz jak sie przypiłuje te 5-20 sec na 8,5 leci dalej do 11-12 tys, niewiem czy to przypadkiem moduł nie jest padnięty ;( dodam że próbowałem go odblokować , lecz niema tam żadnej blaszki czy kabelka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|