Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:37, 18 Lis 2010 Temat postu: Problem z Aprilia Rs 125 |
|
|
Siema więc tak mianowicie chodzi o to że moje Apka zachowuje się tak jakby pływak się zacinał lub jakby był dziurawy... Motocykl już miesiąc czasu stoi u mechanika i nikt nie wie co może być tego przyczyna...
może Wy coś doradzicie... bardzo proszę i dziękuje za pomoc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Czw 19:43, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ale opisz dokładnie problem jakie objawy itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:45, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
hujowego masz mechanika, to napewno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:28, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
hmm.. jade wszytsko jest ok... pierwszy bieg, drugi, trzeci i zaczyna ja dławic niezawsze na tej trojce czasem na dwojce piatce no roznie dławi ja ona gasnie kreca ja kreca na rozruszniku odpali i zaraz tak samo.... pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Czw 22:08, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
czyściłeś filtry paliwa?? w kraniku i w gaźniku? może przepływ masz gdzieś przytkany i dostaje za mało paliwa jak go potrzebuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:20, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
tak... wszytstko to było zrobione...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Czw 22:40, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
to sie dzieje przy chęci szybkiego przyspieszenia na wysokich obrotach??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:42, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
niezależnie od niczego... moge ja kręcic do 4 i i tak i tak po pewnym czasie sie to stanie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Czw 22:43, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdź zawór membranowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:47, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
hmm.. ok a cczemu sadzicie ze to moze byc zawór??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Czw 22:50, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
bo jeżeli jest uszkodzony to może też dostawać za dużo paliwa i nie nadąża spalać, taka moja interpretacja choć nie wiem czy Adverion to miał na myśli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Czw 22:55, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
tak miałem to na myśli, ale membrany mogą też już być w ch*j wyje**ne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pią 15:05, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ps po czym poznać że zawór może być wyjechany już osobiście nic mi się nie dzieje no czasami na obroty nie możne wejść ale jak się ja przepali to normalnie chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Pią 15:39, 19 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Czw 13:26, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim zacznijmy od tego, że zawór membranowy uniemożliwia cofnięcie się mieszanki paliwowo-powietrznej z powrotem do gaźnika i dalej do filtra powietrza, drodzy państwo. Kolego, zmień świecę, wyczyść gaźnik, wszystkie filtry i kranik, spróbuj pojeździć, jeśli nie będzie poprawy wykręć tę nową świecę, zrób fot tego fragmentu, który siedzi w głowicy i wyślij tu, dam Ci kolejne instrukcje.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:53, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie sprawdzilem zawór membranowy i wszytsko jest ok:) ale dzisiaj zobaczylem ze gdy dmucham a weżyk który leci z baku do gazika to wgl powierze nieprzechodzi... a gdy wyciagne ten filterek to jest dobrze.. aale gdy nie ma filtera to go zalezy i jest zle... a ja jest to tez go niedostaje paliwa... gdy zapalilem go z benzyna w komorze odpalil od strzala... co to jest prawdopodbne ze ten filterek jest zbyt gesty?? byl czyszczone i jest czysciutki:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|