Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z Aprilia Rs 125
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olsen94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:37, 18 Lis 2010    Temat postu: Problem z Aprilia Rs 125

Siema więc tak mianowicie chodzi o to że moje Apka zachowuje się tak jakby pływak się zacinał lub jakby był dziurawy... Motocykl już miesiąc czasu stoi u mechanika i nikt nie wie co może być tego przyczyna...

może Wy coś doradzicie... bardzo proszę i dziękuje za pomoc...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Czw 19:43, 18 Lis 2010    Temat postu:

ale opisz dokładnie problem jakie objawy itd...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:45, 18 Lis 2010    Temat postu:

hujowego masz mechanika, to napewno...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olsen94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:28, 18 Lis 2010    Temat postu:

hmm..Smile jade wszytsko jest ok...Smile pierwszy bieg, drugi, trzeci i zaczyna ja dławic niezawsze na tej trojce czasem na dwojce piatce no roznie dławi ja ona gasnie kreca ja kreca na rozruszniku odpali i zaraz tak samo.... pomocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Czw 22:08, 18 Lis 2010    Temat postu:

czyściłeś filtry paliwa?? w kraniku i w gaźniku? może przepływ masz gdzieś przytkany i dostaje za mało paliwa jak go potrzebuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olsen94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:20, 18 Lis 2010    Temat postu:

tak... wszytstko to było zrobione...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Czw 22:40, 18 Lis 2010    Temat postu:

to sie dzieje przy chęci szybkiego przyspieszenia na wysokich obrotach??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olsen94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:42, 18 Lis 2010    Temat postu:

niezależnie od niczego... moge ja kręcic do 4 i i tak i tak po pewnym czasie sie to stanie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 22:43, 18 Lis 2010    Temat postu:

sprawdź zawór membranowy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olsen94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:47, 18 Lis 2010    Temat postu:

hmm..Smile ok a cczemu sadzicie ze to moze byc zawór??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Czw 22:50, 18 Lis 2010    Temat postu:

bo jeżeli jest uszkodzony to może też dostawać za dużo paliwa i nie nadąża spalać, taka moja interpretacja choć nie wiem czy Adverion to miał na myśli Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 22:55, 18 Lis 2010    Temat postu:

tak miałem to na myśli, ale membrany mogą też już być w ch*j wyje**ne Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 15:05, 19 Lis 2010    Temat postu:

Ps po czym poznać że zawór może być wyjechany już osobiście nic mi się nie dzieje no czasami na obroty nie możne wejść ale jak się ja przepali to normalnie chodzi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Pią 15:39, 19 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Czw 13:26, 25 Lis 2010    Temat postu:

Przede wszystkim zacznijmy od tego, że zawór membranowy uniemożliwia cofnięcie się mieszanki paliwowo-powietrznej z powrotem do gaźnika i dalej do filtra powietrza, drodzy państwo. Kolego, zmień świecę, wyczyść gaźnik, wszystkie filtry i kranik, spróbuj pojeździć, jeśli nie będzie poprawy wykręć tę nową świecę, zrób fot tego fragmentu, który siedzi w głowicy i wyślij tu, dam Ci kolejne instrukcje.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olsen94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:53, 26 Lis 2010    Temat postu:

Właśnie sprawdzilem zawór membranowy i wszytsko jest ok:) ale dzisiaj zobaczylem ze gdy dmucham a weżyk który leci z baku do gazika to wgl powierze nieprzechodzi...Smile a gdy wyciagne ten filterek to jest dobrze..Smile aale gdy nie ma filtera to go zalezy i jest zle... a ja jest to tez go niedostaje paliwa...Smile gdy zapalilem go z benzyna w komorze odpalil od strzala... co to jest prawdopodbne ze ten filterek jest zbyt gesty?? byl czyszczone i jest czysciutki:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin