Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radu
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 16:05, 24 Cze 2013 Temat postu: Problem z cylindrem i tłokiem. |
|
|
Witam
Mam problem ze swoją Aprilią RS 125 z 2009 roku, wersja RD. Mianowicie motocykl miał nie dawno remont: zmieniony cylinder, został założony kuty tłok wossnera, zmienione łożyska zarówno silnika jak i skrzyni biegów. Przejechałem nią około 800 km. Wczoraj w drodze do domu zablokowało mi koło. Temperatura była dobra (3 kreski), olej (Putoline MX7) leję do paliwa. Kilka razy wykręcałem świecę przed tym zdarzeniem i miała kolor kawy z mlekiem więc wykluczam zbyt ubogą mieszankę. Dzisiaj ściągnąłem cylinder i zobaczyłem że w denku tłoka został wypaloną dziurę.
Może ktoś miał podobny przypadek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 16:39, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jak docierales .? w chwili zdarzenia ile miales obrotow i predkosci wgl ? Tuleje wbijales ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pon 16:57, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jaką masz świece?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzeszczany
|
Wysłany: Pon 17:03, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jezeli chodzi o kolor swiecy to to chodzi o mieszanke paliwowo-powietrzną a nie benzyny z olejem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Radu
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 18:43, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Heh spokojnie wiem, o to mi chodziło, być może nie zrozumiale napisałem. Cylinder nowy, nie tulejowany. Miałem w okolicach 115 km/h i 7,5 tysiąca obrotów. Inna sprawa o której zapomniałem mam pneumatyczny zawór Rave 2. Świeca NGK BR10EG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 23:26, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
gdzie kupiles cylinder gdzie tlok i na jakiej podstawie to dobierales? i jakiej firmy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Radu
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Wto 10:23, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Firma Mitaka, tłok był dobrze dobrany. Jednak tutaj wychodzę z pytaniem czy mogło się to stać właśnie przez zawór, bo kiedy zaczynał się on otwierać to motocykl dostawał niezłego kopa i czy mieszanka (paliwowo-powietrzna, wolę napisać żeby już żaden z kolegów nie miał wątpliowści )mogła zubożeć?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radu dnia Wto 10:30, 25 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Wto 10:33, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Nie ma możliwości żeby była uboższa. Jak bardziej otwierasz gaz to idzie cały czas wszystko tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|