Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z gaźnikiem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 16:57, 12 Kwi 2010    Temat postu: Problem z gaźnikiem

Elo!
mianowicie.. Moja apa gdy stoi na postoju odpalona i dam jej od razu full manete to zamiast wbić się na obro gaśnie ... i nie mam czasu by szukać problemu więc pytam się was ... czy to jest oznaka tego że jest za mało powietrza w mieszance czy może benzyny ? a może za dużo benzyny albo powietrza ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Rudka City k. Lublina

PostWysłany: Pon 17:34, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Mieszanka może :/ Ale nie jestem pewien bo nie mam narazie apki :[

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Pon 17:41, 12 Kwi 2010    Temat postu:

A jeżeli tak stoi stoi stoi na niskich, a Ty delikatnie ją podbijesz na obrotach parę razy, potem znów puścisz gaz i dopiero dasz na obroty to co się dzieje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 17:54, 12 Kwi 2010    Temat postu:

to samo
jak delikatnie dam na początku i później opór to normalnie a jak od razu opór to zgaśnie po prostu się zadusi ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 18:16, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Wyreguluj powietrze. Wkręć całkowicie śrubkę od dawki powietrza i odkręcaj co pól obrotu i sprawdzaj jak się wkręca na obroty. W końcu trafisz na optymalną dawkę i będzie się ładnie wkręcać Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 18:38, 12 Kwi 2010    Temat postu:

tyle że to nic nie daje ;p bo jak jest na maxa wkręcone czy prawie wykręcona to nawet nie ma za dużej różnicy xD sam nie wiem czemu tak mam ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Pon 18:53, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Ja na Twoim miejscu podniósłbym dawkę zupki na iglicy, na początek jeden rowek więcej powinien wystarczyć, a i pamiętaj o sprawdzeniu koloru świecy, jak już zrobisz parę klocków po zwiększeniu dawki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 19:33, 12 Kwi 2010    Temat postu:

tyle tu jest zagadka...
czemu jak się bawię w podnoszenie iglicy i zmieniam dawkę powietrza to świeca ma non stop ten sam kolor a z koloru wynika że za mało powietrza ... dodam że mam świecę jakąś NGK racingową nie jest ona irydowa ale jest robiona z czegoś innego ale zapomniałem z czego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 20:22, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Haha Very Happy u mnie to samo, tyle godzin regulacji i jeszcze nigdy nie miałem brązowej świecy Razz a moto mam już przeszło 2 lata.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 20:50, 12 Kwi 2010    Temat postu:

no coś mi się zdaję że tak jest gdy się w pełnie nie odblokuje moto ... xD
Czyli dysza i wydech =P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pimpex22
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: Wto 7:34, 13 Kwi 2010    Temat postu:

hmm, też mam ja mu gaz o on mi zgasł Smile to samo, początkowo wyczyściłem gaźnik ale to nic nie dało czeka mnie jeszcze regulacja, ale nie chce sie za to sam brać ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Śro 14:40, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Wiesz, kolor świecy nie zmieni się tak od zaraz, daj więcej zupki i ew. później baw się z powietrzem i będzie ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 12:31, 18 Kwi 2010    Temat postu:

siemano ..
więc podniosłem tymczasowo iglicę ...(bo będę kupował większą dyszę) i miałem śrubkę od powietrza wykręconą jakieś 2,5-3 obrotu ... no więc motorek dość ładnie chodził ... ale na postoju jak stał i dałem mu full gazu to gasł trzeba było stopniowo dodawać ...
więc pobawiłem się śrubką od powietrza i ją dość bardzo już wykręciłem z pół śrubki albo więcej ... no ale jest teraz dobrze bo na postoju jak dam mu full to nie gaśnie ...
I tu moje pytanie ... przecież jak dam większą dyszę to i więcej powietrza będę musiał dać .. to przecież tą śrubkę całą bym wykręcił żeby było ok...
Jak myślicie o co z tym biega ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vostel
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Się biorą dzieci

PostWysłany: Nie 13:07, 18 Kwi 2010    Temat postu:

co do gaźnika za dużego pojęcia nie mam ale tak na logikę sobie pomyślałem że jak masz mniejszą dyszę to odkręcasz żeby był maxymalny przepływa powieterza przez nią a jak dasz większą dysze to przepływ jest większy niż prze tą mniejszą i śrubkę troche można skręcić

Nie wiem czy mam rację tak tylko sobie wyobraziłem to więc bierz na mnie poprawkę co do gaźnika Very Happy jak byś miał wtryski to problem rozwiązany a z gaziorem to troche trzeba mieć pojęcia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 19:03, 18 Kwi 2010    Temat postu:

właśnie ci powiem że się mylisz bo jest całkiem odwrotnie =/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin