Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartasss
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:37, 04 Lis 2011 Temat postu: Problem z... no własnie z czym? |
|
|
Witam,
ostatnio wyczyściłem gaźnik w mojej rs-ce i filtr powietrza, bo się dusiła.
Wszystko pięknie cacy działała kilka razy jeździłem i dzisiaj jak wychodziłem od kumpla i chciałem zapalić chodziła z 3 min i doszła do 43 stopni, wsiadłem dodałem gazu i bufff... zadusiła się, odpałiłem znowu i się nie odpalała przez 5 s załapała doszła tam do 5-6 tys obrotow i znowu sie zadusiła tak jakby traciła dopływ paliwa... ;/ w końcu akumulator się szybko rozładował i dałem dzisiaj za wygraną... gaźnik wyczyszczony więc pomyślałem, że to może dlatego ze nie przeczyściłem kranika przed zamontowaniem ale skoro działała aż dotąd...
I tu moje pytanie może znacie się więcej na rskach i wiecie z własnych doświadczeń co może być przyczyną?
A i jeszcze jedno przy odpalaniu raz czy dwa strzeliło jej z rury...
gdzieś przeczytałem, że może to być problem z zapłonem (za słaba świeca), zbyt bogata mieszanka (akurat u mnie troche kopcila), lub zatkany tłumik.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartasss dnia Pią 21:52, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Pią 22:20, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jak strzela z wydechu to radzę sprawdzić :
Po 1 - Świeca - kup new najlepiej
Po 2 - Regulacja gaźnika (dziwne że tak nagle by się sam z siebie rozregulował?)
Po 3 - Nie chce cię martwić ale może być do bani kompresja (chociaż jak dojechałeś do kumpla i było ok ale nie wiadomo... sprawdź kompresje)
Po 4 - Kranik odkręcony no nie?
Po 5 - Próbowałeś na ssaniu?
Po 6 - Sprawdź czapeczkę
Jak zrobisz to wszystko i dalej nic to pisz ...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartasss
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:11, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra już jest okej sprawdziłem izolację, czapke, na ssaniu, kranik i okazało się, że zawiodła świeca -_- wymieniłem świece z NGK BG10 EG (chyba) na NGK BG7 ES i chodzi pięknie
Dzięki za pomoc i mam jeszcze pytanie czy zmiana z 10 na 7 ma jakieś następstwa czy wszystko bedzie cacy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Nie 11:08, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
No to jest różna ciepłota, 7 bodajże ma sporo większą. Świeca pewnie była padnięta po prostu i wystarczyła by wymiana na taką samą i to by był najlepszy wypadek. Jak już kupiłeś taką to nie wiem, ale jeśli zrobisz np 10 km zajrzyj jak wygląda czy ma kolor kawki z mleczkiem. Jak tak to później zrób jeszcze z 200 km i znowu sprawdź jak jest ok to lataj ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartasss
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:25, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
ok dziekuje i temat do zamkniecia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|