Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
norek1996norek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 18:37, 12 Kwi 2013 Temat postu: Problem z obrotami i cieknącym olejem |
|
|
Niedawno kupiłem rs125 z 2011r wszystko spoko tylko problem z wolnymi obrotami na zagrzanym silniku nie moge zciągnac z ssania bo gaśnie, a na wolnych obrotach skacze do 6-8tys! Nie wiem czy wystarczy wyczyscic gaźnik i filter oraz wyregulowac? Powinno wystarczyc? Oraz 2 problem ze w okolicach tłumika i cylindra "zalane" jest wszystko w takim sensie ze jest jakas mieszanka paliwa, oleju wlasciwie ciezko mi powiedziec co to.. I moje pytanie skoro jest tego srednia ilosc to to moglo sie zbierac bo poprzedni wlasciciel o to nie dbał? Oraz skad to moze cieknac , jakas uszczelka mogla juz strzelic?
Nie wiem czy wszystko dobrze napisalem ale jestem nowy na forum wiec prosze o zrozumienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Pią 20:53, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
chodzi Ci o taką czarną maź ?
to są pozostałości po oleju
zobacz z czego dokładnie sie leje bo może sie lać spod wydechu i masz do wymiany uszczelke pod wydechem albo spod zaworu to masz do wymiany uczelke pod zaworem + nowy simmering zaworu albo nałożenie go do kopułki bo mógł spaść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
norek1996norek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 21:24, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Tak dokladnie o ten syf. Troche sie tam tego nazbieralo wiec pytam Wiec sprawdzic wszystkie usczelki po prostu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Pią 22:28, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
najpierw sprwadź skąd sie leje
podejżewam że spod zaworu tak jak u mnie
masz tu opis i szukaj mojego postu http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/aprilia-rs-gs-125,10510.html (pkt. 3,4,5 od połowy, 11,12,15)
a jeśli spod wydechu to odkręcasz od cyla, zmieniasz uszczelkę i zakręcasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
norek1996norek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 6:40, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dzieki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
norek1996norek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 10:08, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Czy ktos moze mi powiedziec jeszcze jak sie pozbyc blokady obrotow? Bo niestety nie wiem.. dodalbym zdjecie ale musze czekac na link 15h niestety Jak ktos chcetny pomoc to moge podeslac zdjecia prywatnie Motor z roku 2011 w wresji RM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzeszczany
|
|
Powrót do góry |
|
|
norek1996norek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 18:16, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
No wlasnie duzo mi to nie mowi ... Mam troche inna ta blokade i sa nie wiem. Dzis poprostu odcialoem ja od pradu to aprilia krecila sie wyrzej i nie blokowalo juz ja do 80km/h ale nie wiem czy tak moze zostac poprostu odlaczony modul od pradu..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 18:32, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
jaki moduł odlączyłes ? jak Ci blokuje do 80km/h i do 8 tys obr to masz załozoną blokade Alpha Technik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
norek1996norek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 18:45, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
No dokladnie taka.. I ona byla podlaczona do akumlatora to odlaczyle od niego i 110 poszlo bo dalej nie probowalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 19:08, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
no to dobrze .. ale zdjąłes tamte wszystkie blokady co wyżej kolega dał linka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
norek1996norek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 19:49, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Tzn narazie nie dopiero modul.. ALe nie jestem pewny co do tego glownego modulu czy jest tez zablokowany? Bo to wersja RM wiec leci z fabryki odblokowana a w niemczech dopiero blokuja... A wlasnie i moze tak zostac ze odciaolem to blokade od pradow i tyle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
|
Powrót do góry |
|
|
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:47, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Co do nie trzymania obrotów to zdejmuj filtr i gaźnik, wyczyść. Sprawdź wszystkie połącznie co by lewego powietrza nie było i reguluj gazior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|