tajo
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:15, 16 Maj 2011 Temat postu: Problem z obrotami i mocą |
|
|
Witam! Jestem nowy na forum, przeszukałem wszytkie inne watki szukając odpowiedzi na swoje problemy, lecz nigdzie ich nie znalazłem, więc postanowiłem się tu zarejestrować, może wy mi pomożecie. Kupiłem Apkę z roku 2004 przebieg 11 tysięcy i jest z nią pare problemów:
-gdy jest zimna ma wysoką temperaturę po dłuższej jeździe na najwyższych obrotach można nią jechać powoli, na małym gazie, a gdy ma temperaturę około 45-50(czyli średnią) żeby np. zawrocić trzeba przełączyć ją na ssanie, gdyż w innym przypadku dławi się i gasnie
- często przy obrotach 6- 7 tyś słychać, jakby coś strzeliło z tłumika pod dużym ciśnieniem, sam nie wiem co to jest, może ten nieszczęsny zawór?
-kolejnym problemem są świece, ostatnio kupiłem nową, irydową, nawet dobrze na niej chodziła, nie wspominajać o wyżej wymienionych problemach, apka była szybsza o jakieś 10 km/h(obecnie 120) i kręciła się do 11.5-12 tysięcy(teraz około 10,5-11 tysięcy, na biegu trochę mniej), lecz po przejechaniu 100 km świeca uległa zniszceniu, więc kupiłem kolejną i nastąpiło to samo. Zamontowałem starą "boscha" i na tej chodzi, lecz strasznie łapie nagar i dużo wolniej się wkręca. Czyżby problemem była cewka?
-i ostatnie pytanie, w papierach jest napisane( papiery niemieckie),że jest zablowkowana i ma moc 18 Km/Kw (nie jestem pewien i nie chcę skłamać), w każdym razie była zarejestrowana tam na mniejsza kategorię, ale tak się zastanawiam, czy ona czasem nie jest odblokowana, a jej niska prędkość(120 z groszami, razcej powinna być szybsza) nie wynika z tego,że delikatnie mówiąc jest zajechana... Co o tym myślicie?
Przepraszam, że się tak rozpisałem, ale chciałem dobrze zobrazować problemy. Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|