Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z obrotami? zawór wydechowy?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Czw 12:20, 07 Cze 2012    Temat postu:

To, że jeśli jest zaj**** ostro to działa nie prawidłowo co powoduje ze nie spełnia swojej funkcji niwelujacej ten dół w obrotach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Czw 14:42, 07 Cze 2012    Temat postu:

hmm... no ale przecież on ma otwierać się w przedziałach 0-3tys, 8tys do końca, to co ma wspólnego z lekkim przerywaniem moto na około 6tys jeżeli chciałbyś jechać ciągle z tą prędkością obrotową? bo jak odkręce to idzie płynnie i potem 8 pie*dolnięcie ale bez przerywania Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oski1910
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Sob 17:05, 07 Lip 2012    Temat postu:

Mam takie pytanie, mam ten sam problem i przed remontem jezdziłem z odpiętą linką tylko ze ja mam zawór stały i nie mam żadnych modułów. Identycznie mi apka chodzi jak koledze od postu. A pytanie brzmi co mam teraz z tym zrobic zeby ten problem naprawic. ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Sob 18:19, 07 Lip 2012    Temat postu:

Wywalić jęzor i zaślepić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oski1910
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Sob 23:19, 07 Lip 2012    Temat postu:

Ale czy to coś poprawi.?
są jakieś minusy tego.?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Nie 17:06, 08 Lip 2012    Temat postu:

Ale macie podejście do zaworu,ręce opadają....

Jest to podstawa mocy w rs 125 a wy sobie mówicie że albo działa albo nie działa.Powodzenia życze w użytkowaniu motoru:).Zawór trzeba rególarnie czyścić co około 1000km,sprawdzać naciąg linki.NIE MOŻNA JEŹDZIĆ bez zaworu żadnego,albo stały albo rególowany.Szybciutko zajeździśz silnik bo wersje bez żadnego zaworu miały inne cylindry,były używane np w Aprili Classic gdzie zaworu nie ma wcale i brak dziury w cylindrze.

Co do modułu:
Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu.Moduł do zaworu nie był blokowany,blokada występowała na samym zaworze i elektromagnesie,bo albo to było albo nie było.

Co do tematu przerywania:
ZNowu to napisze: podstawowe czynności serwisowe a Aprili:
- sprawdzenie działania zaworu,czyszczenie,odpowiedni naciąg linki,jeśli brak zaworu zakup rególowanego lub wymiana języczka jeśli jeździmy bez,często tylko linka jest urwana i to też powoduje mulenie lub przerywanie
- sprawdzenie filtru powietrza,najlepiej wymiana + nasączanie
- wymiana świecy na nową
- czyszczenie i rególwacja gaźnika

Tylko tyle albo aż tyle.Jeśli to wszystko będzie działać jak powinno a sam silnik będzie w dobrym stanie (kompresja,łożyska na wale,itp) motor ma zwijać asfalt:).Jeśli nadal są jakieś pytania zapraszm na gg podane na sklepie,chętnie pomogę.

Chyba wszystko co wymieniłem znajdziesz u mnie na sklepie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Adrian


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 17:42, 08 Lip 2012    Temat postu:

@up

Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)

Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat:

Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu.


Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Nie 19:29, 08 Lip 2012    Temat postu:

TeDeX napisał:
@up

Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)

Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat:

Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu.


Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął.
'

Pokaż mi gdzie napisałem że RS NIE MOŻE JEŹDZIĆ ze stałym zaworem a daje ci 50% rabatu na cokolwiek chcesz w sklepie:).Wytłumacz mi i innym skoro tak twierdzisz,jakim cudem motocykl zablokowany elektronicznie do 11KW (15KM) wkręca się do 12/13k rpm bo ja takich cudów nie widziałem nigdy żeby na zablokowanym module motor się tak wkręcał.Co innego z blokadami np na wydechu.Pokaż mi film,po poprostu nigdy czegoś takiego nie widziałem,może miałeś tzw blackbox bardzo niespotykaną blokadę o której sam wiem bardzo mało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lezajsk

PostWysłany: Nie 21:10, 08 Lip 2012    Temat postu:

moto125.pl napisał:
TeDeX napisał:
@up

Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)

Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat:

Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu.


Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął.
'

Pokaż mi gdzie napisałem że RS NIE MOŻE JEŹDZIĆ ze stałym zaworem a daje ci 50% rabatu na cokolwiek chcesz w sklepie:).Wytłumacz mi i innym skoro tak twierdzisz,jakim cudem motocykl zablokowany elektronicznie do 11KW (15KM) wkręca się do 12/13k rpm bo ja takich cudów nie widziałem nigdy żeby na zablokowanym module motor się tak wkręcał.Co innego z blokadami np na wydechu.Pokaż mi film,po poprostu nigdy czegoś takiego nie widziałem,może miałeś tzw blackbox bardzo niespotykaną blokadę o której sam wiem bardzo mało.




dajesz 50% rabatu ? nie widze tego..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Nie 23:01, 08 Lip 2012    Temat postu:

z tym wkręcaniem się do 12 na zablokowanym module może coś być, tylko że wszystkie inne blokady muszą być pozdejmowane jedynie sam moduł zablokowany. bo jak oglądałem rs której nie kupiłem miała ona strasznego muła przy 5-6rpm, jednak przy jeździe na 6b po redukcji na 3 dostawała ona takiego pierdolca że tak się wyrażę, że nawet nie doznałem tego jadąc na kumpla 900rr Very Happy zapewne dlatego że nie byłem przyzwyczajony do moto ale, naprawdę jechała na 100% lepiej niż moja teraz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pon 11:21, 09 Lip 2012    Temat postu:

moto125.pl napisał:
TeDeX napisał:
@up

Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)

Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat:

Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu.


Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął.
'

Pokaż mi gdzie napisałem że RS NIE MOŻE JEŹDZIĆ ze stałym zaworem a daje ci 50% rabatu na cokolwiek chcesz w sklepie:).Wytłumacz mi i innym skoro tak twierdzisz,jakim cudem motocykl zablokowany elektronicznie do 11KW (15KM) wkręca się do 12/13k rpm bo ja takich cudów nie widziałem nigdy żeby na zablokowanym module motor się tak wkręcał.Co innego z blokadami np na wydechu.Pokaż mi film,po poprostu nigdy czegoś takiego nie widziałem,może miałeś tzw blackbox bardzo niespotykaną blokadę o której sam wiem bardzo mało.



Zwracam honor dot. tego zaworu, mój błąd nie dokładnie przeczytałem Embarassed


Ale co do blokady, to tak jak pisałem wcześniej, RS wkręcała się na maksymalne obroty na biegach i na luzie, ale strasznie przerywałą na poziomie 5-6k rpm, dopiero napisale temat na tym forum i jakiś forumowy kolega mi pomógł, po wycięciu tego drucika przestała przerywać niżej dam link do tego starego tematu.

http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/szybkie-pytanie-szybka-odpowiedz,4037-315.html#49855

Zjedz troszke w dół i będą moje posty dot. mulenia na 5-6k rpm
i jeszcze wejdz na następną strone:)

Co do filmiku postaram się znaleźć na dysku, być może mam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pon 14:52, 09 Lip 2012    Temat postu:

TeDeX napisał:
moto125.pl napisał:
TeDeX napisał:
@up

Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)

Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat:

Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu.


Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął.
'

Pokaż mi gdzie napisałem że RS NIE MOŻE JEŹDZIĆ ze stałym zaworem a daje ci 50% rabatu na cokolwiek chcesz w sklepie:).Wytłumacz mi i innym skoro tak twierdzisz,jakim cudem motocykl zablokowany elektronicznie do 11KW (15KM) wkręca się do 12/13k rpm bo ja takich cudów nie widziałem nigdy żeby na zablokowanym module motor się tak wkręcał.Co innego z blokadami np na wydechu.Pokaż mi film,po poprostu nigdy czegoś takiego nie widziałem,może miałeś tzw blackbox bardzo niespotykaną blokadę o której sam wiem bardzo mało.



Zwracam honor dot. tego zaworu, mój błąd nie dokładnie przeczytałem Embarassed


Ale co do blokady, to tak jak pisałem wcześniej, RS wkręcała się na maksymalne obroty na biegach i na luzie, ale strasznie przerywałą na poziomie 5-6k rpm, dopiero napisale temat na tym forum i jakiś forumowy kolega mi pomógł, po wycięciu tego drucika przestała przerywać niżej dam link do tego starego tematu.

http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/szybkie-pytanie-szybka-odpowiedz,4037-315.html#49855

Zjedz troszke w dół i będą moje posty dot. mulenia na 5-6k rpm
i jeszcze wejdz na następną strone:)

Co do filmiku postaram się znaleźć na dysku, być może mam.


No ja widze że ludzie nie doczytają a potem napieprzają na mnie że jestem zdzierca i nie wiadomo kto jeszcze,jest to bardzo przykre dla mnie ale mniejsza o to.
Co do blokady na module: skoro miałeś nie przecięty drucik tzn że miałeś blokade na module nadal.Motor z blokadą chodzi dziwnie,jest przymulony to widać.Nigdy nie widziałem żeby z blokadą (nie przecięty drucik) mógł osiągać obroty 12/13tyś rpm jak pisałeś bo jest to technicznie nie możliwe bo blokada modułu ogranicza tylko obroty.O to się rozchodzi,bo to że po przecięciu drucika motor nie przerywa i lepiej chodzi to oczywista oczywistość.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pon 15:34, 09 Lip 2012    Temat postu:

moto125.pl napisał:
TeDeX napisał:
moto125.pl napisał:
TeDeX napisał:
@up

Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)

Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat:

Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu.


Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął.
'

Pokaż mi gdzie napisałem że RS NIE MOŻE JEŹDZIĆ ze stałym zaworem a daje ci 50% rabatu na cokolwiek chcesz w sklepie:).Wytłumacz mi i innym skoro tak twierdzisz,jakim cudem motocykl zablokowany elektronicznie do 11KW (15KM) wkręca się do 12/13k rpm bo ja takich cudów nie widziałem nigdy żeby na zablokowanym module motor się tak wkręcał.Co innego z blokadami np na wydechu.Pokaż mi film,po poprostu nigdy czegoś takiego nie widziałem,może miałeś tzw blackbox bardzo niespotykaną blokadę o której sam wiem bardzo mało.



Zwracam honor dot. tego zaworu, mój błąd nie dokładnie przeczytałem Embarassed


Ale co do blokady, to tak jak pisałem wcześniej, RS wkręcała się na maksymalne obroty na biegach i na luzie, ale strasznie przerywałą na poziomie 5-6k rpm, dopiero napisale temat na tym forum i jakiś forumowy kolega mi pomógł, po wycięciu tego drucika przestała przerywać niżej dam link do tego starego tematu.

http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/szybkie-pytanie-szybka-odpowiedz,4037-315.html#49855

Zjedz troszke w dół i będą moje posty dot. mulenia na 5-6k rpm
i jeszcze wejdz na następną strone:)

Co do filmiku postaram się znaleźć na dysku, być może mam.


No ja widze że ludzie nie doczytają a potem napieprzają na mnie że jestem zdzierca i nie wiadomo kto jeszcze,jest to bardzo przykre dla mnie ale mniejsza o to.
Co do blokady na module: skoro miałeś nie przecięty drucik tzn że miałeś blokade na module nadal.Motor z blokadą chodzi dziwnie,jest przymulony to widać.Nigdy nie widziałem żeby z blokadą (nie przecięty drucik) mógł osiągać obroty 12/13tyś rpm jak pisałeś bo jest to technicznie nie możliwe bo blokada modułu ogranicza tylko obroty.O to się rozchodzi,bo to że po przecięciu drucika motor nie przerywa i lepiej chodzi to oczywista oczywistość.


Jeszcze raz sorry za tą pomyłkę, co do blokady na module, one może blokują obroty do 8k rpm jak są wszystkie inne blokady tzn wydech, dysza itp, ja to wszystko mialem posciągane jedynie modul.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Pon 16:00, 09 Lip 2012    Temat postu:

coś takiego jak ja podejżewałem, jednak nie jest to sprawdzone i potwierdzone. i może przestańcie się cytować w każdym poście bo nikt tu nie rozwija innego tematu żeby była taka konieczność Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pon 21:54, 09 Lip 2012    Temat postu:

Od tej strony nie rozmyślałem nad sprawą modułu hmm faktycznie może coś w tym być że jeśli inne blokady ściągniemy to będzie się wkręcał wyżej .Dobrze wiedzieć skoro to przerabiałes:).
Człowiek jednak uczy się całe życie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin