|
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Czw 12:20, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
To, że jeśli jest zaj**** ostro to działa nie prawidłowo co powoduje ze nie spełnia swojej funkcji niwelujacej ten dół w obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Czw 14:42, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
hmm... no ale przecież on ma otwierać się w przedziałach 0-3tys, 8tys do końca, to co ma wspólnego z lekkim przerywaniem moto na około 6tys jeżeli chciałbyś jechać ciągle z tą prędkością obrotową? bo jak odkręce to idzie płynnie i potem 8 pie*dolnięcie ale bez przerywania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Oski1910
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Sob 17:05, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie, mam ten sam problem i przed remontem jezdziłem z odpiętą linką tylko ze ja mam zawór stały i nie mam żadnych modułów. Identycznie mi apka chodzi jak koledze od postu. A pytanie brzmi co mam teraz z tym zrobic zeby ten problem naprawic. ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Sob 18:19, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Wywalić jęzor i zaślepić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Oski1910
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Sob 23:19, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ale czy to coś poprawi.?
są jakieś minusy tego.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Nie 17:06, 08 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ale macie podejście do zaworu,ręce opadają....
Jest to podstawa mocy w rs 125 a wy sobie mówicie że albo działa albo nie działa.Powodzenia życze w użytkowaniu motoru:).Zawór trzeba rególarnie czyścić co około 1000km,sprawdzać naciąg linki.NIE MOŻNA JEŹDZIĆ bez zaworu żadnego,albo stały albo rególowany.Szybciutko zajeździśz silnik bo wersje bez żadnego zaworu miały inne cylindry,były używane np w Aprili Classic gdzie zaworu nie ma wcale i brak dziury w cylindrze.
Co do modułu:
Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu.Moduł do zaworu nie był blokowany,blokada występowała na samym zaworze i elektromagnesie,bo albo to było albo nie było.
Co do tematu przerywania:
ZNowu to napisze: podstawowe czynności serwisowe a Aprili:
- sprawdzenie działania zaworu,czyszczenie,odpowiedni naciąg linki,jeśli brak zaworu zakup rególowanego lub wymiana języczka jeśli jeździmy bez,często tylko linka jest urwana i to też powoduje mulenie lub przerywanie
- sprawdzenie filtru powietrza,najlepiej wymiana + nasączanie
- wymiana świecy na nową
- czyszczenie i rególwacja gaźnika
Tylko tyle albo aż tyle.Jeśli to wszystko będzie działać jak powinno a sam silnik będzie w dobrym stanie (kompresja,łożyska na wale,itp) motor ma zwijać asfalt:).Jeśli nadal są jakieś pytania zapraszm na gg podane na sklepie,chętnie pomogę.
Chyba wszystko co wymieniłem znajdziesz u mnie na sklepie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Adrian
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 17:42, 08 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
@up
Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)
Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat: |
Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu. |
Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Nie 19:29, 08 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
TeDeX napisał: |
@up
Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)
Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat: |
Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu. |
Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął. |
'
Pokaż mi gdzie napisałem że RS NIE MOŻE JEŹDZIĆ ze stałym zaworem a daje ci 50% rabatu na cokolwiek chcesz w sklepie:).Wytłumacz mi i innym skoro tak twierdzisz,jakim cudem motocykl zablokowany elektronicznie do 11KW (15KM) wkręca się do 12/13k rpm bo ja takich cudów nie widziałem nigdy żeby na zablokowanym module motor się tak wkręcał.Co innego z blokadami np na wydechu.Pokaż mi film,po poprostu nigdy czegoś takiego nie widziałem,może miałeś tzw blackbox bardzo niespotykaną blokadę o której sam wiem bardzo mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lezajsk
|
Wysłany: Nie 21:10, 08 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
moto125.pl napisał: |
TeDeX napisał: |
@up
Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)
Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat: |
Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu. |
Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął. |
'
Pokaż mi gdzie napisałem że RS NIE MOŻE JEŹDZIĆ ze stałym zaworem a daje ci 50% rabatu na cokolwiek chcesz w sklepie:).Wytłumacz mi i innym skoro tak twierdzisz,jakim cudem motocykl zablokowany elektronicznie do 11KW (15KM) wkręca się do 12/13k rpm bo ja takich cudów nie widziałem nigdy żeby na zablokowanym module motor się tak wkręcał.Co innego z blokadami np na wydechu.Pokaż mi film,po poprostu nigdy czegoś takiego nie widziałem,może miałeś tzw blackbox bardzo niespotykaną blokadę o której sam wiem bardzo mało. |
dajesz 50% rabatu ? nie widze tego..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Nie 23:01, 08 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
z tym wkręcaniem się do 12 na zablokowanym module może coś być, tylko że wszystkie inne blokady muszą być pozdejmowane jedynie sam moduł zablokowany. bo jak oglądałem rs której nie kupiłem miała ona strasznego muła przy 5-6rpm, jednak przy jeździe na 6b po redukcji na 3 dostawała ona takiego pierdolca że tak się wyrażę, że nawet nie doznałem tego jadąc na kumpla 900rr zapewne dlatego że nie byłem przyzwyczajony do moto ale, naprawdę jechała na 100% lepiej niż moja teraz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pon 11:21, 09 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
moto125.pl napisał: |
TeDeX napisał: |
@up
Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)
Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat: |
Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu. |
Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął. |
'
Pokaż mi gdzie napisałem że RS NIE MOŻE JEŹDZIĆ ze stałym zaworem a daje ci 50% rabatu na cokolwiek chcesz w sklepie:).Wytłumacz mi i innym skoro tak twierdzisz,jakim cudem motocykl zablokowany elektronicznie do 11KW (15KM) wkręca się do 12/13k rpm bo ja takich cudów nie widziałem nigdy żeby na zablokowanym module motor się tak wkręcał.Co innego z blokadami np na wydechu.Pokaż mi film,po poprostu nigdy czegoś takiego nie widziałem,może miałeś tzw blackbox bardzo niespotykaną blokadę o której sam wiem bardzo mało. |
Zwracam honor dot. tego zaworu, mój błąd nie dokładnie przeczytałem
Ale co do blokady, to tak jak pisałem wcześniej, RS wkręcała się na maksymalne obroty na biegach i na luzie, ale strasznie przerywałą na poziomie 5-6k rpm, dopiero napisale temat na tym forum i jakiś forumowy kolega mi pomógł, po wycięciu tego drucika przestała przerywać niżej dam link do tego starego tematu.
http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/szybkie-pytanie-szybka-odpowiedz,4037-315.html#49855
Zjedz troszke w dół i będą moje posty dot. mulenia na 5-6k rpm
i jeszcze wejdz na następną strone:)
Co do filmiku postaram się znaleźć na dysku, być może mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Pon 14:52, 09 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
TeDeX napisał: |
moto125.pl napisał: |
TeDeX napisał: |
@up
Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)
Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat: |
Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu. |
Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął. |
'
Pokaż mi gdzie napisałem że RS NIE MOŻE JEŹDZIĆ ze stałym zaworem a daje ci 50% rabatu na cokolwiek chcesz w sklepie:).Wytłumacz mi i innym skoro tak twierdzisz,jakim cudem motocykl zablokowany elektronicznie do 11KW (15KM) wkręca się do 12/13k rpm bo ja takich cudów nie widziałem nigdy żeby na zablokowanym module motor się tak wkręcał.Co innego z blokadami np na wydechu.Pokaż mi film,po poprostu nigdy czegoś takiego nie widziałem,może miałeś tzw blackbox bardzo niespotykaną blokadę o której sam wiem bardzo mało. |
Zwracam honor dot. tego zaworu, mój błąd nie dokładnie przeczytałem
Ale co do blokady, to tak jak pisałem wcześniej, RS wkręcała się na maksymalne obroty na biegach i na luzie, ale strasznie przerywałą na poziomie 5-6k rpm, dopiero napisale temat na tym forum i jakiś forumowy kolega mi pomógł, po wycięciu tego drucika przestała przerywać niżej dam link do tego starego tematu.
http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/szybkie-pytanie-szybka-odpowiedz,4037-315.html#49855
Zjedz troszke w dół i będą moje posty dot. mulenia na 5-6k rpm
i jeszcze wejdz na następną strone:)
Co do filmiku postaram się znaleźć na dysku, być może mam. |
No ja widze że ludzie nie doczytają a potem napieprzają na mnie że jestem zdzierca i nie wiadomo kto jeszcze,jest to bardzo przykre dla mnie ale mniejsza o to.
Co do blokady na module: skoro miałeś nie przecięty drucik tzn że miałeś blokade na module nadal.Motor z blokadą chodzi dziwnie,jest przymulony to widać.Nigdy nie widziałem żeby z blokadą (nie przecięty drucik) mógł osiągać obroty 12/13tyś rpm jak pisałeś bo jest to technicznie nie możliwe bo blokada modułu ogranicza tylko obroty.O to się rozchodzi,bo to że po przecięciu drucika motor nie przerywa i lepiej chodzi to oczywista oczywistość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pon 15:34, 09 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
moto125.pl napisał: |
TeDeX napisał: |
moto125.pl napisał: |
TeDeX napisał: |
@up
Rozumie że masz sklep i się reklamujesz ale nie ma co wciskać ciemnoty użytkownikom..(w sumie dałbyś jakiś rabat dla użytkowników forum)
Mówisz że RS ze stałym nie mogą jeździć?, to jakims cudem wychodziły one z salonu z takim zaworem?, gdy miało to się psuć to producent by to przewidział.
Cytat: |
Kolejne bajki,jak motor się wkręca powyżej 8000 to moduł CDI obdlokowany i koniec tematu. |
Kolejny błąd! miałem problem z przerywającą RSką na poziomie 5-6k rpm i okazało się że modul był zablokowany, a motocykl wkręcał się na najwyższe obroty (12-13k rpm), po wycięciu drucika muł zniknął. |
'
Pokaż mi gdzie napisałem że RS NIE MOŻE JEŹDZIĆ ze stałym zaworem a daje ci 50% rabatu na cokolwiek chcesz w sklepie:).Wytłumacz mi i innym skoro tak twierdzisz,jakim cudem motocykl zablokowany elektronicznie do 11KW (15KM) wkręca się do 12/13k rpm bo ja takich cudów nie widziałem nigdy żeby na zablokowanym module motor się tak wkręcał.Co innego z blokadami np na wydechu.Pokaż mi film,po poprostu nigdy czegoś takiego nie widziałem,może miałeś tzw blackbox bardzo niespotykaną blokadę o której sam wiem bardzo mało. |
Zwracam honor dot. tego zaworu, mój błąd nie dokładnie przeczytałem
Ale co do blokady, to tak jak pisałem wcześniej, RS wkręcała się na maksymalne obroty na biegach i na luzie, ale strasznie przerywałą na poziomie 5-6k rpm, dopiero napisale temat na tym forum i jakiś forumowy kolega mi pomógł, po wycięciu tego drucika przestała przerywać niżej dam link do tego starego tematu.
http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/szybkie-pytanie-szybka-odpowiedz,4037-315.html#49855
Zjedz troszke w dół i będą moje posty dot. mulenia na 5-6k rpm
i jeszcze wejdz na następną strone:)
Co do filmiku postaram się znaleźć na dysku, być może mam. |
No ja widze że ludzie nie doczytają a potem napieprzają na mnie że jestem zdzierca i nie wiadomo kto jeszcze,jest to bardzo przykre dla mnie ale mniejsza o to.
Co do blokady na module: skoro miałeś nie przecięty drucik tzn że miałeś blokade na module nadal.Motor z blokadą chodzi dziwnie,jest przymulony to widać.Nigdy nie widziałem żeby z blokadą (nie przecięty drucik) mógł osiągać obroty 12/13tyś rpm jak pisałeś bo jest to technicznie nie możliwe bo blokada modułu ogranicza tylko obroty.O to się rozchodzi,bo to że po przecięciu drucika motor nie przerywa i lepiej chodzi to oczywista oczywistość. |
Jeszcze raz sorry za tą pomyłkę, co do blokady na module, one może blokują obroty do 8k rpm jak są wszystkie inne blokady tzn wydech, dysza itp, ja to wszystko mialem posciągane jedynie modul.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Pon 16:00, 09 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
coś takiego jak ja podejżewałem, jednak nie jest to sprawdzone i potwierdzone. i może przestańcie się cytować w każdym poście bo nikt tu nie rozwija innego tematu żeby była taka konieczność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Pon 21:54, 09 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Od tej strony nie rozmyślałem nad sprawą modułu hmm faktycznie może coś w tym być że jeśli inne blokady ściągniemy to będzie się wkręcał wyżej .Dobrze wiedzieć skoro to przerabiałes:).
Człowiek jednak uczy się całe życie.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|