Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dominik
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszyce
|
Wysłany: Śro 17:38, 10 Paź 2012 Temat postu: Problem z odpalaniem. |
|
|
Witam,
mam taki problem.
Gdy odpalam rano motor to wlaczam ssanie i aprilia nie chce mi odpalić, tzn. odpali ale musze ją kręcic b.długo na rozruszniku. Jak po 20s krecenia załapie i odpali to mogę gaśić cudować itd i odpali od tyka. Jak jest nagrzana rozwnież od tyka doslownie.
Nie mam pojecia co to moze byc.
Kolega powiedział mi ze może: akumulator, zawor membranowy
swieca jest nowa, po zmienie swiecy na starą zachowuje sie tak samo
co o tym sadzicie ? apka 2009r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jacek00
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: radom
|
Wysłany: Śro 18:35, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
a kompresję sprawdzałeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominik
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszyce
|
Wysłany: Śro 18:37, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik przebiegu 8 tys, wiec powinna byc
Jak wbijasz na zgaszonym silniku 1 to nie idzie upchac wiec jest w miare;d
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dominik dnia Śro 18:39, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek00
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: radom
|
Wysłany: Śro 18:46, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
możę to prostu linka ssania jest uszkodzona ? sprawdzałeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominik
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszyce
|
Wysłany: Śro 18:55, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jutro zamierzam podniesc bak, odkrecic swiece i wlac strzkawka benzyne, ne bezposrednim wtrysku zobaczymy jak odpali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek00
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: radom
|
Wysłany: Śro 19:01, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja tak robiłem w swoich moto po zimie i nie ma h*ja żeby nie odpaliło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominik
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszyce
|
Wysłany: Czw 15:17, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Cześć. Dziś zrobiłem tak jak mowilem wczoraj. Czyli wykrecilem swiece 10ml benzyny strzykawką do cylindra zakrecilem swiece apka odpala od tyka.
wiec teraz tak, obstawial bym na ssanie. co robic ? rozwiercic dysze ? czy moze linka jest uszkodzona jak mowi kolega powyzej, sprawdze linke a jak bedzie ok to rozwiercic dysze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek00
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: radom
|
Wysłany: Czw 16:17, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
albo kup większą , ale profilaktycznie sprawdził byk kompresje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dominik
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszyce
|
Wysłany: Czw 16:41, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Kompresja jest. Dodam, jeszcze że motocykl do 8 tys km był zablokowany, teraz ma dokladnie 8450.
Macie jeszcze jakies propozycje co może byc zamiast tej dyszy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swistek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Pią 0:10, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Mam taki sam problem tylko ze moja jest z 2001 i licznik stanąl na 4500 tys ;D Nie znam sie na motorach, a swoj mam od 2 dni ;D Doradzcie tu nam w jaki "najprostszy" sposob to zrobic bo nie mam kasy na mechanika ;DD Jak juz odpali na tym ssaniu bez krecenia, to po chwili gasnie i przez kilka prob nie chce odpalic, ani na ssaniu ani normalnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: Pią 9:45, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
ja ogólnie ssania nie używałem w mojej rs bo słyszałem wiele opini że to niszczy silnik i jak tylko się da żeby go nie używać.Z odpalaniem miałem ten sam problem,po dłuższej przerwie zawsze musiałem ją kręcić i kręcić zanim załapała (bez ssania) ale to zwykle np w zimie podczas przepalania.Ogólnie jak używałem codziennie to zawsze odpalała jak nie za 1 to za 2 razem.Ssanie nawet miałem czas że mi wogóle nie działało bo linka zgniła w środku i nie działało.Ale panowie moja miała jakieś 7lat więc miała prawo,ale tutaj jest motorek 4 letni więc nie wydaje mi się żeby linka poszła.Co do dyszy to też problematyczne wkońcu co seria do seria i nie powinno się kombinować z tym.Skoro nie odpala odrazu a potem juz łapie to jest gdzieś problem z przepływem paliwa takie moje zdanie,może czyszczenie wszystkich dysz i gaźnika,sprawdzenie membrany coś pomoże .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swistek
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Pią 10:32, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
a jak tak będę go kręcił bez ssania, to mi nic ze starterem nie stanie się lub z czymś innym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szOOk
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Nie 22:24, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Być może pomógłby zawór zwrotny przed samym gaźnikiem aby paliwo się nie cofało. Nie wiem czy w RSce to może stanowić problem ale ja bym od tego zaczął. Koszta niewielkie a moze pomóc.
Skoro moto normalnie pali normalnie, czy na zimnym przy podaniu paliwa, czy na ciepłym (już tradycyjnie) to nie sądzę aby tu szukać problemu z dyszami itp. Tu ewidentnie jest problem z początkowym brakiem dostarczania paliwa, tak jakby się cofnęło i silnik musi chwilę pokręcić zanim zaśsie dawkę. Raczej w tę stronę bym szedł. Dodam że w TZRce (też 2T) jest kranik mechaniczny i tam nigdy tego typu problemu nie było a w RSce gdzie mamy kranik podciśnieniowy się takie rzeczy zdarzają.
Także jak wspomniałem ja bym zaczął od zamontowania zaworka zwrotneego na przewód paliwowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|