Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
epak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:21, 06 Maj 2011 Temat postu: Problem z odpalaniem Cagivy Mito |
|
|
Witam!
Z góry przepraszam z to iż piszę na forum Aprilia o Cagivie, ale nie mogę nigdzie dostać odpowiedzi na mój problem.
Dzisiejszego dnia wybrałem się na przejażdżkę, w pewnym momencie mój motor zgasł podczas jazdy, zjechałem na piasek, od tamtego czasu nie chce odpalić, ani z popychu ani z rozrusznika, wcale nie kreci. W ogóle nie wiem co się stało, kumpel podejrzewa że stało sie coś z cylindrem D:
Pozdrawiam: Epak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Franekrs
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:17, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a pchniesz go na biegu ??? tzn tłok wykona suw ? jak nie to sciagaj cylinder i szykuj kase ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Sob 8:28, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
w ogóle nie kręci więc zablokowało ci wał i poszły na nim łożyska szykuj od 1000zł w gore ja tak miałem w grudniu zeszłego roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamello7
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:47, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No niestety zatarłeś ;/ Zdejmoj gore silnika i sie okaze ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
epak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:12, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
najgorsze ze nie wiem jakim cudem sie on zatarl... nie jechalem szybko, nie katowalem. tlok swiezo po dotarciu. nie mam pojecia....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Sob 17:15, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
pewnie olej ci odcieło, pompa lub przewody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
epak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:43, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
hmm a jest jakas inna mozliwosc oprocz zatarcia???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rysio

Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Sob 18:03, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Raczej nie, zdejmij głowice (góra cylindra) i zobacz jak to wygląda, czy sa rysy na cylindrze...Bardzo możliwe że ci się rozjebała pompka od oleju, bo w w Mito właśnie to była wada, dosyć spora...
Siwy, zablokowanie nie jest zawsze spowodowane łożyskami...Raczej rzadko się tak dzieje, najczęściej jest to zatarcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Sob 22:11, 07 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dobra sory ... mogła się po prostu zatrzeć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
linksys
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:02, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jakby przytarł sam cylinder, bez uszkodzenia: korbowodu, wału, łożysk to by przynajmniej kręcił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rysio

Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Nie 7:25, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
linksys napisał: |
Jakby przytarł sam cylinder, bez uszkodzenia: korbowodu, wału, łożysk to by przynajmniej kręcił... |
Ja zatarłem sam cylinder i nie kręci, koło zablokowane.Korba, wał itp. są ok..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
epak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:41, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
hmm mam jeszce pytanko, probowalem go dzisiaj odpalic nie wiem czemu ale nagle zaczal krecic tlokiem i juz palil "praktycznie" hmm czy w takim wypadku istnieje inna mozliwosc oprocz zatarcia? bo niestety jeszce u mechanika nie bylem bo czasu nie mial. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Wto 21:45, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
może tymczasowo puściło (weź rozkręć silnik i zobacz) zanim bedzie za późno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
epak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:46, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no wlasnie ja sie nie znam praktycznie wcale i wogole nie dotykac, a czemu moze byc za pozno?:]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: Śro 5:10, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Bo dojedziesz silnik do końca jeżeli Ci dozownik oleju nie podaje. Mój brat z Mito wywalił cały dozownik i sam miesza se olej z benzyną. Wyciąg gaznik i wyczyść go dokładnie może to jest cała przyczyna że paliwa nie dostaje, no a jak wyciągniesz gaznik to i filter a więc wyczyść te rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|