Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 15:46, 30 Maj 2009 Temat postu: Problem z Rs |
|
|
Mój koleś wymontował zawór od rski ( komplet) i zaślepił dziure w niej.Niby wszystko ok,ale między 5-6 tyś. obrotów muli konkretnie.Nie wiecie co może być przyczyną?Czy ktoś z was miał taki przypadek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 21:58, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam regulowany zawor i tez ma taki 1 sekundowy przestój zalezy od biegu
i wydaje mi sie to normalne w 2sowie
niech inni sie wypowidza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 6:25, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dainese wiem o tym,że jest coś takiego.ale to tez nie jest normalny objaw.Posiadam rs'ke która idzie bez problemu od dołu do góry bez zająknięcia.Myślę,że jest to kwestia regulacji gaznika w przypadku który opisałem.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrianellooo
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 8:30, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tak mam od początku. Gażnik wyregulowany,zawór wyczyszczony i nasmarowany,a i tak jest ten moment przejścia pomiędzy 5-6tyś.obr. na każdym biegu. Ale robi to tylko na odkręconej manetce na maksa. Jak jadę ciut delikatniej,to w ogóle prawie tego nie czuć. Jak by ktoś to rozkminił to niech się wypowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 12:54, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Miałem już kilka rsek i wiem,że takie coś wystepuje.Ale nie wiem czym może być spowodowany muł taki,że stoi pomiędzy 5-6 tyś. i nie chce iść dalej.Przed wymontowaniem zaworu wszystko było ok.Spróbuje pobawić się u kolesia gaznikiem,najłatwieszy sposób sprawdzić czy muli też jak dam mu ssanie przy tych obrotach jezeli będzie jeszcze gorzej to za dużo paliwa,jeżeli będzie ok to za słaba mieszananka paliwa Będziem kombinować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zibi
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Pon 21:33, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Też mam ten problem i mialem zerwaną linke z zaworu i sie nieotwieral myslalem ze w tym jest problem zalozylem linke od elektromagnesu i dalej to samo u mnie jest tak ze pomiedzy 5 a 6 k jest 3-4 sekundy jak by sie dusił. Jak ktoś sobie z tym poradzi to niech napisze. Jakie macie wersje Aprilek Wydaje mi się ze wystepuje to tylko u tych blokowanych do 11kW z niemiec ??(po zdjeciu blokad)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 22:25, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
W Środę będę się męczył z kolesiem i rozpracowywał przy okazji jakieś bro.Jak czegoś się dowiem dam znaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|