Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 20:02, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ruszanie
- tarcze sprzęgła
- iglica i regulacja gaźniora
- zawalony wydech nagarem
- kończy się tłoczek, ale to raczej nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Śro 20:42, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
tak mówisz że tarcze sprzęgła przy ruszaniu mogą powodować spadek mocy? a później już nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 21:10, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Pużniej też, bo chodzi oślizganie się itd.
Ale ja nie znam jego przypadku opisałem najczętsze powody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Śro 21:15, 10 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
no tak, tylko ja teraz zastanawiałem się nad moim, bo też tak miałem że poprostu puszczam sprzęgło no przy około 3tys chcę odkręcić manetkę a tu buuuu... żeby się wkręciła powyżej 3tys to trzeba było powolutku bez operowania manetką, teraz podniosłem iglicę o jeden ząbek i nadal tak jest ale już nie takie znaczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 10:29, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jeżeli nie masz regulowanego zaworu, to zawsze tak będziesz mieć, przynajmniej mi się tak wydaje.
Choć nie wiem czy masz regulowany czy nie.
daj iglice na sam dół no i sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego.
A jeżeli to nie poprawi sytuacji to bym się tym nie przejmował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Czw 10:54, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
zawór mam regulowany, iglice mam aktualnie podniesioną najwyżej i mówię że trochę się poprawiło, a jakbym miał sprawdzić czy nie łapie lewego powietrza? w sensie że gdzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 11:45, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
łączenie filtr gaźnik. króciec. ewentualnie rysa na cylindrze głowicy.
<Brak uszczelki pod cylinder ,ale to zapewne nie
Od kupna apki już to masz ?
Masz takie zjawiska że po odkręceniu manetki na jałowym biegu. zatrzymują CI sięobroty na 3tys albo troszkę świrują ?
Odpal moto i nałóż na gaźnik zrywke foliową, jak będzie gdzieś wciągać ją to znaczy że tma jest nieszczelnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Czw 11:46, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Czw 12:05, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
tak od początku to mam, ale obroty mi się świrują na jałowym biegu, ale wogóle na wyższych ciągnie dobrze i kręci do 12 na biegach jak teraz podniosłem tą iglicę, tylko jak ruszę na ciepłym silniku na niskich obrotach i chciałbym odkręcić manetkę to jest buuuu i jak nie spuszczę gazu to zgaśnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|