Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid00029
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Pon 23:27, 08 Sie 2011 Temat postu: Problem z ruszaniem;/ |
|
|
Witam!
Mam problem z moja apka. Gdy ruszam moja apka tak dynamicznie i wkrece ja na wyzsze obroty np 10 tys. i ruszam obroty spdaja do 4-5 tys i apka robi "uuu" i za moment znow sie wkreca... Co to moze byc? tak samo jak chce zjarac gume to apka lapie taki dul i nie zawsze sie to udaje... tak samo gdybym chciał ja poderwac na gume strzał ze sprzegła obroty spadaja i dupa;/ Przyspieszenie tez nie jest takie jak powinno byc w rs i ten v-max
Mam zebatki 17-40
zawor regulowany (tylko urwana linka musze wymienic, moze to jest przyczyna?)
odblokowany moduł
jak myslicie co to moze byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Wto 0:05, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
może to być gaźnik, może to być też wina zaworu ale na pewno nie do końca bo zawór aż tak strasznie dużo nie daje sam wiem bo też nie miałem linki wcześniej i jakoś tak bardzo dużo mocy jej nie przybyło później. spróbuj iglicę obniżyć jeden ząbek jak nie pomoże to w drugą stronę. jak pomoże na innym ząbku to już potem zostaje śrubką od mieszanki paliwo powietrznej regulować do perfekcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Wto 1:01, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Bo zawor ma nie dawać Ci mocy tylko likwidować muła na niskich obrotach... I nie mów, że nie ma różnicy bo jest kolosalna na obrotach 3-6tys. miedzy apka bez zaworu a z.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Wto 10:10, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
niee... chodziło mi o różnice z zamkniętym cały czas gdy jest np. nie podpięta linka (jak u mnie i u kolegi dawida) a gdy normalnie zawór się otwiera i zamyka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid00029
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Wto 13:51, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Gaźnik był regulowany u mechanika wiecj gaźnik jest ok.. wydaje mi sie że może to być juz koniec tłoku ;/ tzn że sie zbliża wymiana. Aby wstawic tłok i cylek 160 potrzebuje coś jeszcze? I jaki byłby tego koszt?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rudka City k. Lublina
|
Wysłany: Wto 14:37, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Narazie wyjmij i wyczyść jezyczek Pozniej sie zobaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Wto 14:53, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A stac Cie na paliwo ze chcesz 160 wlozyc?;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Wto 14:55, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
waldorm napisał: |
Bo zawor ma nie dawać Ci mocy tylko likwidować muła na niskich obrotach... I nie mów, że nie ma różnicy bo jest kolosalna na obrotach 3-6tys. miedzy apka bez zaworu a z. |
Co ty pier***** zawór na wysokich obrotach (gdy się otworzy) daje znacznie większego kopa, bo motor nie dusi się tak spalinami...
daniel13 napisał: |
Narazie wyjmij i wyczyść jezyczek Wink Pozniej sie zobaczy Smile |
zawór na pewno nie wpływa na to że ma problemy z ruszaniem
PS waldorm czy ty w każdym temacie musisz nakurwiać OT?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysio dnia Wto 14:56, 09 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Wto 15:00, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Rysio napisał: |
Co ty pier***** zawór na wysokich obrotach (gdy się otworzy) daje znacznie większego kopa, bo motor nie dusi się tak spalinami... |
Miałem na myśli różnice między jazdą bez zaworu (bez jezyczka) stale otwarty gdzie jest muł na niskich a z zaworem regulowanych gdzie jest likwidowany ten muł na niskich
Nie wale ot tlyko odpisuje mu na ostatnio post jaki napisał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Wto 15:12, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
dawid00029 napisał: |
Gaźnik był regulowany u mechanika wiecj gaźnik jest ok.. wydaje mi sie że może to być juz koniec tłoku ;/ tzn że sie zbliża wymiana. Aby wstawic tłok i cylek 160 potrzebuje coś jeszcze? I jaki byłby tego koszt? |
Cytat: |
A stac Cie na paliwo ze chcesz 160 wlozyc?;p |
Nie odpowiedziałeś na żadne zadane pytanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid00029
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Wto 16:27, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Sorry ale co cię obchodzi czy mnie stać na palio czy nie? za swoje pieniądze będę jeździł a nie za twoje.. Doszedłem do tego co było z tym ruszaniem linka sprzęgła była źle wyregulowana teraz poprawiłem i jest git:)
A tak przy okazji
Jak wsadzę tą linkę od tego zaworu to poprawi się v-max? Mi się wydaje chyba że raczej nie;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Wto 16:38, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Co mu ku**a linka sprzęgła do takiego znacznego spadku obrotów przy ruszaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Wto 16:38, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
będzie trochę więcej kręcił więc i v-max się poprawi, ale nie dużo ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Wto 16:44, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ale w stosunku do ruszania nie jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Wto 20:55, 09 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
siwy co do spadku mocy przy ruszaniu to wg mnie największą rolę gra regulacja gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|