Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emiljano11
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koło wawy
|
Wysłany: Śro 14:40, 07 Gru 2011 Temat postu: Problem z v-max |
|
|
Witam, posiadam aprilie rs 125 w wersji MP z 99r. Wszystko jest pięknie na starcie nawet nawet ale jak dojdę do 6 biegu to do 9,5 tyś obr. i koniec jak jeszcze potrzymam tak to do 10 dojdzie ale i tak lipa ;/ dochodze do 130 ; 135 i koniec. Co to może być przyczyną ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Śro 14:45, 07 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jakie masz zębatki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 16:16, 07 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
to nie zębatki
a na innych biegach do końca sie kręci? na 3 , 4 ?
ja na 90 % obstawiam na zawór - zablokowany albo zapieczony.
10% syf w gaźniku albo regulacja
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianadernew dnia Śro 16:17, 07 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
emiljano11
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koło wawy
|
Wysłany: Śro 19:35, 07 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
acha ok juto sprawdze zawór. a gaźnik miałem niedawno regulowany i czyszczony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
emiljano11
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koło wawy
|
Wysłany: Pią 19:23, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Zawór jest zapieczony strasznie ;/ Nie mogę go wyjąć jest to stały zawór i raczej nie był nigdy wyjmowany. Jak go wyjąć ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rudka City k. Lublina
|
Wysłany: Pią 19:44, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Prubuj jakos moze sie uda albo go zlamiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
emiljano11
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koło wawy
|
Wysłany: Wto 16:13, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
tan języczek od dawna chciałem wyjąć, macie jakiś pomysł ? można go rozpier.... ważne żeby go wyjąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 16:52, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
lepiej nie rozwalaj go , co Ci to da jak go połamiesz?
Jeszcze gorzej bedzie ci wyjąć.
wpadnie jeszcze jakiś syf do środka i kicha. moj jak był zapieczony to walczyłem 2 godziny z odtłuszczaczami , WD40 , odrdzewiaczami itd itp aż w końcu młotkiem i śrubokrętem podważałem i wyszło. ( oczywiście połamałem ) ale nic nie wleciało do cycka bo z góry tylko pękło.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianadernew dnia Wto 16:53, 13 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
emiljano11
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koło wawy
|
Wysłany: Wto 18:04, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
aaa ok dziex za pomoc Jutro będę walczył Jak go wyjmę to napisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
emiljano11
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koło wawy
|
Wysłany: Pon 17:32, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Witam odświeżam ten temat, DLA wszystkich którzy mają jakieś wątpliwości czy wyjmować zawór i zaślepiać otwór na języczek, WARTO !!  na niskich obrotach nie jest aż tak źle może troszkę gorzej ale jak u mnie się dzieje np: po pokonaniu 7,5 tyś obrotów dostaje takiego kopa ! xD Tak samo jak z regulowanym tylko jedyna różnica że na niskich lepiej przyspiesza z regulowanym. Polecam naprawdę ! Dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|