Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radziodb9
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 12 Wrz 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:10, 02 Mar 2016 Temat postu: Problem z wejściem powyzej 6k |
|
|
Mam problem, moja aprilia stojac na luzie wkreca sie do 14k, lecz jadąc dochodzi do 6k i nie wkreca sie wyzej , trzeba nacisnac sprzęgło lekko dodac gazu zeby "złapała wyzsze obroty" i dopiero wtedy wychodzi poza 6k i pokazuje swoja moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marxlam
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Nie 14:57, 27 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ninnja
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biecz
|
Wysłany: Śro 18:45, 29 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
mam to samo i nie wiem co ma zrobić!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek e30
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 28 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 17:02, 30 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Witam mam dokładnie taki sam problem , kupilem moto kilka dni temu przed zakupem przejechałem się powoli nie wkrecalem powyżej 6tys jak już zarejestrowalem dziada to pojechalem się ostrzej przejechac i zonk
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek e30 dnia Czw 17:06, 30 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Czw 17:07, 30 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
czyli na jezdzie probnej nie wkreciles jej powyzej 6 tysi ? to skrzyni tez do konca nawet nie sprawdziles
niezle
slyszalem o takiej akcji goscio kupil honde i po jakims czasie dopiero zauwazyl ze 5 przy wbiciu wyskakuje..... ale jak widac roznie ludzie sprawdzaja moto przy jezdzie probnej
a co do bledu to wyglada na problem z pompa paliwa.... jezeli po wcisnieciu sprzegla czyli 'bez obciazenia' moto wkreca sie dalej to najpewniejsza usterka.... aczkolwiek byl juz podobny temat i tez wspomnialem o pompie to ktos napisal ze w rs'kach nie ma pomp paliwa xD
wiec jezeli rzeczywiscie tak jest to pod bakiem musi byc jakis filterek czy cos.... zaczalbym osobiscie od sprawdzenia czy tam cos sie nie przypchalo..... bo to co sie leje na stacjach i to za co placimy to bagno nie paliwo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 515Bartek dnia Czw 17:10, 30 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek e30
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 28 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:21, 30 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Idzie wężyk z baku do gaźnika , wczoraj rozebrałem gaźnik sprawdzilem dysze i nic się nie zmieniło , jutro jadę sprawdzić kompresje , za to zawór to dopiero rzeźba ktoś
zrobił sobie manualna regolacje i podłączył pod cieglo od ssania, niby to jakoś działa ale i tak musze kupić cały zestaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek e30
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 28 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:05, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj wymieniłem świece i praktycznie nic się nie zmieniło ale postanowilem jadąc na jedynce przeciągnąć na obrotach i szk 5, 6, 7 tys dlawi a potem taki strzał że prawie idzie na koło jak się nie zejdzie na drugim biegu poniżej 8 tyś yo idzie jak burza , nie mam pojęcia co to może być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ninnja
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biecz
|
Wysłany: Pią 21:04, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
a gaźnik regulowałeś? jaki masz zawór wydechowy albo czy w ogóle masz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek e30
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 28 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:12, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Gaźnik rozebrałem i wszystko wyglądało ok moto pali na dotyk a zawór jest ale jakiś cymbal wywalil to elektryczne ustrojstwo do sterowania i zrobił na cieglo manualne tam gdzie jest ssanie i tam się tym reguluje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ninnja
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biecz
|
Wysłany: Pią 22:12, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
u mnie też poprzednik wywalił elektryczny zawór i zakleił to miejsce blaszką i musiałem kupić nowy zawór, ale kupiłem taki na ciśnienie, w rezultacie chodzi tak jak wcześniej, a wyregulowałeś sobie sam ten gaźnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek e30
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 28 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:44, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A czy u Ciebie po zamontowaniu zaworu sterowanego jest różnica a z zaslepionym zaworem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek e30
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 28 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:52, 01 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Tak sobie myślę że jak moto na biegu jalowym chodzi idealnie i podczas ruszania do 5, tyś jest ok a dopiero po przekroczeniu tych obrotów muli na maxa i przeciagnieciu tych obrotów dostaje mega strzała to nie wiem czy to wina gaźnika
Coś jak by odcinalo pomiędzy tymi obrotami , brak kompresji tez raczej można wykluczyć bo by tak nie rwal jak rakieta po minieciu 8 tyś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ninnja
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 25 Cze 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biecz
|
Wysłany: Sob 7:48, 02 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
z tą blaszką jak przekroczył u mnie granice 5 tysięcy to zapierdalał dalej niż widział, zrywny bardzo, mógłby zwalić z siedzenia, ale ta granica była taka że moto stanie na 5 tys. i sam się nie przebije, chyba że jadę z górki to chwile mu to zajmnie i pójdzie lub z pomocą sprzęgła, a z tym zaworem na prostej przebije sam te obroty, powoli, ale przebije (w ok. 4 sekundy? ). Ogólnie różnica jest znikoma, więc jedyną deską ratunku jest gaźnik, którego jeszcze nie ruszałem i dlatego pytam się ciebie czy regulowałeś. Pan z moto125.pl u którego kupiłem ten zawór, gdy mu powiedziałem o swoim problemie był przekonany, że to wina gaźnika, a nie zaworu, bo on ponoć ma identyczne działanie jak elektryczny, także jeśli umiesz wyregulować gaźnik (czego ja nie umiem jak na razie) to zrób to i powiedz mi jak tam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ninnja dnia Sob 7:51, 02 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek e30
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 28 Cze 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:57, 02 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Masz dwie srubik jedna obrorty druga mieszanka wkrecasz ta od mieszanki do konca i odkrecasz półtora obrotu i ta wieksza jest od obrotów na biegu jałowym .Jak oglądam filmiki z tymi apkami i widzę że to tak fajnie zapierdziela a moja jest zesrana to szlak mnie trafia i to że wywalilem pięć tysięcy na coś co jeździć jak piedziesiatka , kupie caly zestaw do tego zaworu i zobaczymy w
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Sob 19:48, 02 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Buda pośrednia? jeżeli tak to bankowo zablokowany moduł, trzeba przeciać tą blaszke czy tam drucik(mowa tu o mule przy 5k, bo jeżeli muli przy wyższy obrotach to nie pomooze)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|