Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z wyregulowaniem rs 125 MP 96r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mgorski101
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:00, 23 Maj 2011    Temat postu: Problem z wyregulowaniem rs 125 MP 96r.

Witam jestem nowy na forum i mam pare istotnych dla mnie pytan:

1.jaki dokladnie najlepiej nalac olej do skrzyni(chodzi mi o gestosc)
2.nie wiem czy w kazdej rs tak jest,ale mianowicie,kiedy motocykl wchodzi na 12/tys obr. i z nich schodzi do 8 dzwiek jest ladny,ale juz ponizej 8 tys.zaczyna "prutac",chodzi mi o to czy jest tak we wszystkich rs bo kiedy wlacze ssanie problem znika i dzwiek jest czysty..(chodzi o dawke paliwa?)ale wydaje mi sie ze nie,bo przeciez kiedy puszcza sie gaz przepustnica sie zamyka..
3.czy wasze motocykle tez sie tak grzeja,to znaczy pozwyzej 90 stopni?(chlodnica pracuje,jest goraca)u mnie ten problem wystepuje kiedy np.stoje w korku,podczas jazdy 75-85
4.jeszcze sprawa regulacji gaznika,jezeli mam dwie srubki wrecone praktycznie na maksimum dawka powietrza i mieszanki jest mala czy duza?
5.oraz sprawa nie szczelnego tlumnika(kiedy jest zimna widac jak dym ucieka cylindra...czy moze to powodowac ze rs nie ma sily

z gory dziekuje za pomoc, również przepraszam jezeli cos opisalem nie tak..

Może by tak użyć wyszukiwarki?Prawie wszystko było na forum, jako że to twój pierwszy post nie dostaniesz warna, ale ostatnie ostrzeżenie, ale chyba łatwo sie domyslic ze ten dzial nie jest od tego.Temat przenosze do Serwisu bo.Rysio


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:45, 23 Maj 2011    Temat postu:

chyba jaja robisz sobie z działem? w galerii?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 18:51, 24 Maj 2011    Temat postu:

1. Jakiś 75 w 90

2. Rs na wyższych ma inny dźwięk niż na niskich, skołuj regulowany zawór trochę to się wszystko bardziej zgra.

3. Podczas jazdy powyżej 80 nie powinien mieć,
W postoju owszem ,lecz tak do 90 stopni już więcej to coś nie tak,
Pamiętaj że po zgaszeniu zawsze rośnie temperatura także tym się nie przejmuj.
Odpowietrz i dolej płynu chłodniczego.

4.Jedna śróbka odpowiada za mieszanke ta mniejsza, ta duża za obroty, ustaw obroty tak żeby nie gasł, a tamtą małą wkręc do końca. dodawaj gazu , patrz jak się wkręca i wykręcaj o poł obrotu tą małą,
Jak dojdziesz że będze dobrze, ustaw tą dużą obroty na 1250.

5. Tak może trochę tracić na mocy, zdejmij owieki i sprawdź gdzie dokładnie jest dziura, oddaj do spawacza, albo sam zaspawaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mgorski101
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:49, 24 Maj 2011    Temat postu:

sorry za pomyłki..ale dzięki daderga

-rs grzeje mi sie podczas jazdy tak do 85 stopni,wydawalo mi sie ze to troche duzo.a odpowietrza sie poprzez jakas śrubke?

-wiec gaźnik mam dobrze wyregulowany,podczas jazdy w porywach wchodzi mi do 13 tys obr.Ale glownym powodem dla ktorego uwazalem inaczej bylo to ze rs strasznie "pruta"kiedy schodzi z obrotow,a wlaczajac ssanie podczas jazdy ten problem znika..

- i mam jeszcze jedno pytanie..wiem ze to bylo na forum..ale moj przypadek jest troche inny,v-max to 120-130 ale na 5,6 rs ma sile i wchodzi maksymalnie na oborty.Blokady pozdejmowane,mozliwe ze jedynie jest na dyfuzorze,i pytanie jezeli mial bym za mala zebatke z przodu moze ona zabierac 40km/h??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Wto 20:53, 24 Maj 2011    Temat postu:

Nie masz napewno blokady na dyfuzorze, zresztą mam tak samo wkręca się na maxa na 6 biegu tzn na 12tys obr. i vmax 130 zebatki 13/40, a na przodzie jeden zab to okolo 10-15km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mgorski101
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:09, 24 Maj 2011    Temat postu:

jeszcze jutro dodkladnie sprawde ile mam z przodu..bo seryjne sa chyba 17/40,ale przez to ze z przodu jest mniejsza, ma lepsze przypieszenie prawda?

i dzisiaj podczas jazdy tak jakby w pewnym momencie rozluznila mi sie linka od sprzegla..wszystko bylo ok a tu nagle racza chodzi luzno brak reakcji sprzegla,podciagnolem na maxa przy raczce i w sumie jest ok..ale chcialbym zapytac czy jest jakies naciagniecie linki w samym sprzegle..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Wto 21:16, 24 Maj 2011    Temat postu:

Przy raczce jest regulacja i masz regulacje po lewej stronie jak zdejmiesz taki maly dekiel plastikowy na srubokret plastikowy po srodku dekla. I pod nim masz sruby od naciagu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mgorski101
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:29, 24 Maj 2011    Temat postu:

okok dzieki..jeszcze tylko moze powiedzcie jak odpowietrzyc uklad chlodniczy.A jutro napisze czy udalo mi sie ja doprowadzic do porzadku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 20:32, 25 Maj 2011    Temat postu:

koło tego "rozgałęźnika linek gazu" jest taki przewód co biegnie do cylindra i on jest z śrubką zaraz przez akumulatorem i zbiorniczkiem na płyn po przeciwnej stronie od elektromagnesu.

Tu masz POPATRZ od bezpieczników na północ widać to xd
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Śro 20:44, 25 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mgorski101
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:41, 26 Maj 2011    Temat postu:

dzieki wielkie,dzisiaj tego szukalem..ale dzisiaj strasznie sie wkuuurwi.....rozebralem ja bo irytowalo mnie to ze zalalem litr oleju,przejechalem 200km i zapalila sie rezwrwa,sprwdzilem,ale te dwie kreski sa rowno,moze ona tyle pobierac tyle oleju??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 22:10, 26 Maj 2011    Temat postu:

a nie kopci CI ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 12:34, 27 Maj 2011    Temat postu:

O kurw... Niemożliwe żeby brała ten litr oleju na średnio 14-15l bo zrobiłeś 200km niech na 15l wezmie 400ml oleju to myślę że tak normalnie no ale 1litr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mgorski101
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:19, 27 Maj 2011    Temat postu:

dla mnie tez jest to baardzo dziwne..a dymi tylko jak jest zimna,ale to normalne,wiec nie wiem o co moze chodzic,jak ktos wie to moze napisze...i dzisiaj rozkrecilem sprzeglo,okladziny dobre,kosz tez i zastanawialem sie gdzie przyczyna,ale okazalo sie ze ta srubka od regulacji sie odkrecila ;d nie potrzebnie rozkrecalem cale,i teraz pytanie..czym kontrujecie ta srube (nakretke) od regulacji (jest sruba z wcieciem na srubokret a na niej nakretka)??? za cholere tam zaden klucz nie wejdzie,a jak przykrece slabo to znow sie zaraz odkreci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin