Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matador1204
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kawnice/Konin
|
Wysłany: Sob 13:20, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ogólnie to na cieplym prawie nie widać zeby kopcił, tylko na zimnym taki biały dym a ten tłumik to tylko końcówkę??? zeby wyczyscic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Sob 15:20, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Cały,dyfuzor też. Olej nie przepalony będzie zalegał na ściankach a jak moto sie rozgrzewa to ten olej też i kopci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matador1204
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kawnice/Konin
|
Wysłany: Sob 17:21, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a czym to mogę tak dokładnie wyczyścić? wypalić, czy co...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrusiek15
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:29, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Adrianadernew masz nową RS 125 z 2009 roku a masz więcej problemów niż ludzie którzy mają moto ponizej 2000roku. Nie pasuje ci że kopci motor a czy on chodzi na wodór? Ile masz przejechane km jeżeli jest on nowy? 1600km jest to przebieg przy którym możesz się spodziewać lepszej kondycji silnika a twoje "kopcenie" ustanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matador1204
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kawnice/Konin
|
Wysłany: Nie 15:36, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
powracam do pytania, w jaki sposób wyczyścić ten tłumik wraz z dyfuzorem????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Nie 17:21, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz wlać rozpuszczalniku czy benzyny do środka,zatkać korkiem z obu stron i ruszać nim, wtedy sie to rozpuści. Mówie o samym dyfuzorze. Wylejesz to i zobaczysz jak to będzie wyglądało. Możesz powtórzyć zabieg. Z końcówką narazie nic nie rób, chyba że da się wate wymienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matador1204
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kawnice/Konin
|
Wysłany: Nie 17:37, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ok dzieki za wskazówki w wtorek bede mial czas to sie za to zabiore ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 17:49, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
piotrusiek15 napisał: |
Adrianadernew masz nową RS 125 z 2009 roku a masz więcej problemów niż ludzie którzy mają moto ponizej 2000roku. Nie pasuje ci że kopci motor a czy on chodzi na wodór? Ile masz przejechane km jeżeli jest on nowy? 1600km jest to przebieg przy którym możesz się spodziewać lepszej kondycji silnika a twoje "kopcenie" ustanie. |
co ty pierdolisz chłopcze? nic takiego nie napisalem.
motor musi chodzić jak zegarek szwajcarski a to ze mi czasami nie odpalała na zimnym to taki problem? pokręciłem troche i już lepiej chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarTinI
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:37, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Adverion napisał: |
Na zimnym to norma że kopci bo przecież jest zimny silnik a tym bardziej jak załączysz ssanie =) |
Kolego na ssaniu mniej by kopciła jak normalnie bo zwiększa się dawka jedynie paliwa a nie paliwa i oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname92
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oborniki / Poznań
|
Wysłany: Pon 11:40, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Kopcenie białym dymem MOŻE ale nie musi wynikać z dostawaniu się oleju przekładniowego do cylindra czyli to wymiany byłyby uszczelniacze na wale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|