Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stefnsk
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jessheim
|
Wysłany: Sob 20:42, 11 Kwi 2015 Temat postu: Prosze o Pomoc z regulacja gaznika |
|
|
Siemanko
Moja aprilia to pewna komedia jesli chodzi o regulacje gaznika
Byla wyregulowana tak ze chodzila prawie ze idelnie prawie bo ruszyc musiala na lekkim ssaniu.
Wiec wywnioskowalem iz potrzeba wieksza dysze to wsadzilem 128(przedtem byla 120) na 128 najlepiej szla na 3 zamku na iglicy i jak wykrecilem okolo 4-5 pelnych obrotow bo wtedy to ona troche szla i sie jakos wkrecala na 2 zamku i 1 zamku po przejechaniu okolo 7 km robily sie problemy poniewaz apka przestawala wchodzic na obroty ledwo te 70 cisnela a jak jej dawalem w pizzzzz to tylko prrrrrrrrrrr i nie przpepalala nic paliwa wiecej wogule na poczatku jazdy to jak sie wkrecala to jakby prubowala kusem jak kon jechac takie mialem uczucie. Ale byl jeden plus bo nie potrzebowala ssania do ruszenia i jak stala i jej wkrecalem do konca manetke to idealnie nie bylo ale nie gasla. Ale jak satala na luzie to krecila tylko do 10tys obrotow. Uwazam ze ja zalewalo ale ile bym nie wykrecil srubki od mieszanki to i tak sie dobrze nie wkrecala.
Na dyszy 120 na 3 zamku od gory lipa bo jakby zalewalo ja na pierwszym zato jak zchodzila z obrotow to zatrzymywalo sie przy 3k przez jakies od 6 do 11 sekun zalezy jak regulowalem dawke powietrza.
Na 2 zamku od gory troche ja wyregulowalem i jak daje delikatnie gazu to jakos rusza ale jak dam do konca gazu caly czas na dyszach 128,120 i tak to mulilo ja, tyle ze na 120 to gasla a na 128 to prawie gasla.
Pomyslalem ze moze potrzebuje dysze 124 i bedzie lepiej
Po dluszym mysleniu o tym gazniku pomyslalem ze to moze nie problem gaznika a zaplonu i
TU TAJ MAM GLOWNE PYTANIE
Czy da sie wyregulowac zaplon (jak jak juz) lub jesli nie to jak ktos chce to moge nagrac filmik z jazdy to moze ktos cos poradzi
HELP HELP xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
siwyPZN
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:03, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dysza odpowiada za najwyzsze obroty, srednie i niskie obroty regulujesz za pomocą ustawienia iglicy oraz srubami jalowych i mieszanki. Jak Ci przygasa(zamula) przy ruszaniu po dodaniu pełnego gazu to masz zbyt bogatą mieszankę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefnsk
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jessheim
|
Wysłany: Nie 18:49, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielkie duzo mi rozjasniles, bo juz zaczynalem szukac innego problem , a tak wogule to prosze cos podpowiedz co do regulacji. Dzis przejechalem jakies 170 km i troche cos wyczulem. Dysza 120, 2 zamek od gory i sruba od powietrza wykrecona jakies 6 (pelnych) obrotow. Co mi tu doradzicie zmienic ? Apka zbiera sie ogolnie nie najgorzej do 4 biegu.
Przy ruszaniu przygasa troche ale da sie ruszyc jezeli powoli daje gazu. Najgorzej ze na 5 i 6 biegu traci moc, a tak to na 4 do 100km/h dobija ale jak wrzuce 5 to traci moc. 6 to nawet nie wrzucam.
W rezonans wchodzi od 7 tys obrotow ale nie ma tego niesamoitego buta ze cie zrywa jak wczesniej. Jak jedzie na 4 to jakby ja troche przylewalo pomiedzy 6 a 7 tys obrotow a jak dochodzi do 11 to ma jakby wibracje.
Sprubuje wsadzic dysze 128 i na pierwszym zamku, ale troche myslalem ze to nie wina gaznika tylko elektryki lub cos innego, tak jakby swieca nie dawala rady przepalic mieszanki. Czy moze byc to cewka czy modul ? Swiece zmienilem na stara br9 co byla wczesniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwyPZN
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:08, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
jak nadal przygasa to ciągle mieszanka jest zbyt bogata, ja osobiście w swojej RS śrube od mieszanki mam bardzo wykręconą bo dopiero przy bardzo mocnym wykręceniu wyeliminowało mi tego muła i zbiera się z pod świateł prawidłowo.
Co do braku mocy na 5 i 6 biegu sprawdź kompresje i czy zawór wydechowy ma sie dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefnsk
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jessheim
|
Wysłany: Nie 20:23, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Kompresja sprawdzalem jakos 2 tygodnie temu to byla 8,8 bar na zimnym wiec raczej powina dawac rade jesli sie myle popraw mnie wiec jeszcze przejezdze ten sezon i na nastepnym zrobie remont.
Co do zaworu jak bys mogl prosze o wyjasnienie jak sie go powino regulowac na co zwrocic uwage. A tak poza tym jezyczek i linka sa nowe tylko narazie nie mam jak kupic uszczelki to uszczelnione pasta do tlumikow ale to chyba nie ma znaczenia bo trzyma.
Dzieki jeszcze raz jak bende mial czas to zobacze i dam znac co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|