Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytanie i problem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacper_GS
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pią 22:45, 18 Cze 2010    Temat postu:

to gs wiec dyf nie jest zablokownay na 100% to ze tłoczek wysówasz ręką to tak ma byc na zgaszonym a sprawdz jaką masz kompresje i jakie zębatki moja Gs'ka np na 13/39 tez robila tylko 150

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:37, 18 Cze 2010    Temat postu:

Pewnie z GS to juz tam wiele nie zostało, sprawdz kompresje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka

PostWysłany: Sob 0:39, 19 Cze 2010    Temat postu:

kompresja 10 bar , zębatki chyba 17/40 tył na 100% 40z

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kacper_GS
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sob 8:14, 19 Cze 2010    Temat postu:

jeśli taka kompresja to ok a na takich zębatkach moja robi 175 Smile a wiesz co odkręć osłone zaworu odepnij linke i wyciągnij języczek i przejedz sie bez języczka do 8 tys bedzie lipa ale zobaczysz co sie dzieje od 8-12

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka

PostWysłany: Sob 13:30, 19 Cze 2010    Temat postu:

Elo nie zakładam 2 tematu tylko tu napiszę, ostanio zauważyłem że mam na silniku trochę oleju przepalonego, rozebrałem owiewki i zobaczyłem że apka "wypluwa" olej z tłumika przy cylindrze może być że dawka oleju w dozowniku jest za duża??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:18, 19 Cze 2010    Temat postu:

Mozliwe, sprawdz jak ustawiony jest dozownik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka

PostWysłany: Sob 14:23, 19 Cze 2010    Temat postu:

kreski są na równo ustawione ale coś dużo oleju mi pali;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:27, 19 Cze 2010    Temat postu:

No to moze olej ze skrzyni Ci wpierdziela, i dlatego nie jest taka mocna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka

PostWysłany: Sob 15:21, 19 Cze 2010    Temat postu:

ale wyciek jest pod zaworem wydechowym i dyfuzorem olej wypluwa chyba dyfuzor i leci na zawór

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka

PostWysłany: Sob 15:22, 19 Cze 2010    Temat postu:

a co do oleju w skrzyni to wymieniałem i zalałem 600ml Motula SAE 75w90

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kacper_GS
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sob 15:45, 19 Cze 2010    Temat postu:

nie no ja odpadam głupoty piszecie i tyle... olej ze skrzyniy wypluwa <lol2> i dlatego jest słaba .... napewno hahahaha

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:05, 19 Cze 2010    Temat postu:

Nieszczelne simeringi na wale, olej w skrzyni korbowej i moze go nie przepalac wyrzucajac go, o to mi chodzi, nic szczegolnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka

PostWysłany: Sob 16:14, 19 Cze 2010    Temat postu:

wątpie wydaje mi się że mam nieszczelny dyfuzor przy cylku na tym "jabłku" ponieważ tam jest olej ale przepalony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:51, 19 Cze 2010    Temat postu:

tam nie powinno byc zadnego oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kacper_GS
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sob 16:58, 19 Cze 2010    Temat postu:

jesli spręzynki są juz naciągnięte za bardzo to będzie puszczało i bedzie z tamtą lało to normalne ... zdejmij wydech wyczysc jabłko oceń spręzynki jak będą za luźno wchodziły to wymień na nowe koszt nie duzy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin