Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 13:28, 24 Lip 2011 Temat postu: Pytanie odnośnie zatarcia. |
|
|
Cze, jakieś 600km temu miałem robiony remont tzn. aprilia się zatarła. W Motor-Techu wbili mi nową tuleję i dali new tłok. Wcześniej robiłem cały dół silnika znaczy się new korbowód, wszystkie łożyska, simery itd. Dobra aprilia jeździ jak narazie bez jakichkolwiek zarzutów. Ale ostatnio zdjąłem głowice żeby tak tylko zobaczyć stan cylindra i niestety jest małe wytarcie nie jest to rysa, nie czuć tego palcem tylko po prostu wytarcie. Może i bym się tym za bardzo nie przejął ale owe wytarcie jest w identycznym miejscu gdzie wcześniej zatarł się poprzedni tłok. Po prawej stronie od kanału wydechowego między tym dużym a małym. Tam nie ma ani zamka pierścienia ani nic i nie wiem jaka może być tego przyczyna i czy mam się czegoś obawiać po prostu zaniepokoiło mnie to co o tym sądzicie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 20:33, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Propouje zadzownić do motor tech i się dopytać.
NIe przegrzałeś jej na dotarciu?
jaka metodą docierasz ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Nie 20:40, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawciors125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 0:11, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
no nie wiem może języczek dotyka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 9:02, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
pawciors125 napisał: |
no nie wiem może języczek dotyka. |
dobrze że mózg ci nie dotyka ^^ jak byś chociaż raz widział cylinder w którym jest języczek to wiedziałbyś że to nie możliwe choć byś nie wiem co zrobił.
inna sprawa, może jakieś syfy ci wpadły podczas czyszczenia języczka, może jakiś kawał papierka ściernego albo coś ułamałeś i wpadło.
języczek odpada bo nie ma takiej opcji.
w ogóle jak macie pisać takie posty to wcale ich nie piszcie. gdybanie.
no nie wiem siwy, może paliwa nie nalałeś albo kierunkowskazu nie włączyłeś.... nie wiem.
ehh
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianadernew dnia Pon 9:03, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 9:12, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Adrian on po prostu chciał chyba nabić posta.
Topic, no jest opcja że ją przegrzałeś czy coś i po prostu złapało lekko.
Ale miałeś kiedyś wysoką temperaturke bardzo >?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Pon 9:13, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 17:20, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
właśnie nie, staram się jeździć jak jest zimno i do tego cały czas kontroluje temp 72*C ~~, zagrzewam przed jazdą do tych 55-60*C no nie wiem pisałem do motor-techu już czekam na odp.
EDIT: Odpisał mi P. Woryna z Motor-Techu że motor się widocznie za mocno grzeje lub grzał i mam mu dać większą dawkę oleju na dozowniku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Pon 19:58, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|