Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytanie odnośnie zaworu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka

PostWysłany: Czw 22:20, 15 Kwi 2010    Temat postu: Pytanie odnośnie zaworu

Mam pytanie po czym poznać że mam regulowany zawór wydechowy? i czym różni się regulowany zawór od zwykłego??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pią 14:18, 16 Kwi 2010    Temat postu:

jak masz regulowany to nad wejsciem wydechu do cylindra powinieneś mieć linkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka

PostWysłany: Pią 16:51, 16 Kwi 2010    Temat postu:

mam linkę ona idzie tak jakby do cewki czy coś i mam moduł jeszcze ducati 7800 nie wiem czy blokowany czy nie. aha i czym się różni rególowany zawór od zwykłego??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pią 17:41, 16 Kwi 2010    Temat postu:

jesli masz moduł ducati 7800 tzn ze to moduł sterujący zaworem wydechowym.
linka powinna iść do elektromagnesu , jeśli działa Ci wszystko poprawnie to RS powinna iść już w miarę płynnie od dołu a od 6 - 8 tyś powinna mieć mega kopa aż do 11-12tyś. podnieś bak , i elektromagnes powinieneś widzieć kątem oka po prawej stronie przy ramie obok akumulatora , jeżeli odpalisz motor i przekręcisz manetką - po pierwszym przekroczeniu 6 tyś zawór powinien zacząć swoją pracę.( tzn elektromagnes) ten bolczyk powinien raz w tą a raz w tą cykać ( nawet na niskich obrotach ale najpierw musisz przekroczyć pierwszy raz 6 tyś )

sprawdź to.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarTinI
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:00, 16 Kwi 2010    Temat postu:

najlepiej linke zdjąć, i jak wkręcisz motor i ciągnie linke to znaczy, że działa Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pią 22:04, 16 Kwi 2010    Temat postu:

nie wiem czy to dobry pomysł zdejmować linkę od zaworu i odpalać silnik.
będzie wtedy ,, dziura,, w cylindrze. , mała ale będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka

PostWysłany: Nie 0:33, 18 Kwi 2010    Temat postu:

a możecie napisać co konkretnie daje regulowany zawór, czym się różni od zwykłego?? wydaję mi się że nie ma tak krzywej mocy jak ze zwykłym zaworem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Nie 8:47, 18 Kwi 2010    Temat postu:

nie wiem co masz na myśli mówiąc ,, krzywa moc ,,
ale z regulowanym zaworem apka wkręca się o wiele lepiej na obroty od dołu.
i lepiej to mieć niż nie Razz jest większa przyjemność z jazdy ( moim zdaniem ) bo jak jezdzilem caly czas z podniesionym języczkiem to mnie to denerwowało że motocykl był tak przymulony do tych 6-7 tyś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka

PostWysłany: Nie 9:22, 18 Kwi 2010    Temat postu:

co do Krzywej mocy to chodzi o to że w przedziale obrotów do 6-7 tyś ma muła i nagle dostaje kopa i to jest właśnie krzywa mocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vostel
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Się biorą dzieci

PostWysłany: Nie 17:18, 18 Kwi 2010    Temat postu:

może linka coś nie teges się ścina może te je oplatanie się gdzieś przetarło i haczy o pancerz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin