Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kailenaa
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:18, 30 Cze 2010 Temat postu: Redukcja do zwiekszenia obrotow ? / Odblokowanie na module |
|
|
Przymierzam sie do kupna RSki 125, jezdzilem na sprzecie kumpla. Czy kazdy model, aby wybic sie ponad 6tysi obrotow musi byc wczesniej zredukowany, po czym nastepuje gwaltowny przyrost predkosci ? Tak przynajmniej jest na tym motorze znajomego ;P
Druga sprawa, znalazlem na allegro motor, jade go ogladac niedlugo. Sprzedajacy powiedzial, ze odbloowany jest na module (2004r) i kreci sie do okolo 130km/h. Czy to normalne ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daniel125rs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: o. Leżajska
|
Wysłany: Śro 15:09, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
normalne jeżeli jedyna sciagnieta blokada to ta na module. po wybebeszeniu tłumika powinna troche wiecej leciec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukas
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Śro 20:39, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A co do tej redukcji to nie , nie trzeba redukować biegów aby wbic ja na obroty. Powinna normalnie do 6 tys ciągnąć i potem dostac mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafi0550
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:52, 01 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też tak miałem że do 5-6 tyś. obr. normalnie się wkręcała a dalej w ogóle nie chciała, też trzeba było redukowac bieg. A to przez to że miałem źle założony zawór wydechowy, nie obróciłem go o 180. U niego też może byc to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|