Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
David
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: OKL
|
Wysłany: Sob 16:26, 04 Wrz 2010 Temat postu: Regulacja gaźnika |
|
|
Jak wyregulować gaźnik w aprili rs 125 MP 97r.?? tzn. chodzi mi po ile obrotów powykręcać wsztskie te śródki co tam są żeby dobrze chodziła? Bo mam tak że na początku mam muła tak do 4 tyś. obrotów później tak do 7/8 idzie normlanie a powyżej 8 tyś. ma takiego kopa że wyrywa z siedzenia. Myśle że za dużo dostaje paliwa. Prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 16:43, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
nie ma reguły kolego.
jak by była to po co te śrubki w gazniku skoro wszystkie mialyby byc tak samo w kazdym motorze ? pomysl troche.
jak sie nie znasz to nie ustawisz tego dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koko
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gołdap
|
Wysłany: Sob 20:20, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
to chyba normalne w silniku wysokoobrotowym że na niskich obrotach ten silnik nie idzie a na wysokich jak najbardziej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Sob 21:16, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
jak dostaje za dużo paliwa to odkręcaj śrubę mieszanki co 0,5 obrotu, oczywiście na rozgrzanym silniku i sprawdzaj.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Śro 12:20, 08 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Iglica na środek, wkręć śrubkę od mieszanki do końca i wykręć 1,5 obrotu. Odpal, ustaw niskie obroty, rozgrzej moto i śrubką składu mieszanki kręć w prawo i w lewo dotąd, aż uzyskasz taki moment, gdzie obroty silnika będa największe w stosunku do innych ustawień śrubki, sprawdź, czy dobrze się wkręca, jeżeli tak to masz względnie dobrze wyregulowany gaźnik, inaczej przez komputer nie da się wytłumaczyć, można to zrobić lepiej ale trzeba się znać i poświęcić chwilę czasu, przez komputer nikt Cię tego nie nauczy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|