Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rs2008
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Krzywda
|
Wysłany: Pią 9:08, 01 Lip 2011 Temat postu: Remont -->3000km i spadek mocy HELP? |
|
|
Witam. Posiadam rs125 z 2008r. pod koniec kwietnia przy 7000km przeszła kapitalny remont i dotychczas było wszystko ok. Przy 10000km Zauważyłem wyraźny spadek mocy jej v max wynosił powyżej 140 i bez proszenia się a teraz ledwo 128 wyciskam. Nie wiem co się dzieje bardzo proszę o pomoc. Gaźnik przeczyszczony wyregulowany nowa świeca i filtr powietrza proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rs2008 dnia Pią 9:11, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 9:55, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
może zawór wydechowy się zapiekł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rs2008
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Krzywda
|
Wysłany: Pią 10:05, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
chyba tylko to zostało. Ma ktoś jakieś propozycje??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pią 10:08, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zobacz zwór, jak nie to będziemy myśleć dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rs2008
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Krzywda
|
Wysłany: Pią 10:20, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ok. wczoraj ją przyprowadziłem a mój mechanik wyjechał na urlop.. Dzisiaj pada więc jutro jeśli nie będzie padało to ją zaprowadzę do kolesia który u niego pracuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Pią 11:22, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zawór wydechowy to możesz sam sobie sprawdzić, nic trudnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rs2008
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Krzywda
|
Wysłany: Pią 11:26, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
spoko to możesz powiedzieć jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lechu
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Pią 13:02, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zdejmujesz boczną owiewkę i odkręcasz od cylindra zawór, jeżeli ciężko będzie wychodził to znaczy, że jest zapieczony i jak uda ci się go wyjąć wystarczy go wyczyścić włożyć z powrotem, dokręcić i już (chyba że masz zablokowany zawór wydechowy to najlepiej go nie wkładaj z powrotem tylko zaślep cylinder samą podkładką i blaszką).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lechu dnia Pią 13:03, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pią 13:53, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli nie zmierz kompresje (manometrem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rs2008
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Krzywda
|
Wysłany: Pią 22:33, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
mógłbyś dokładniej powiedzieć w którym miejscu cylindra znajduje się ten zawór?? i jak wygląda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:53, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nad wydechem, taka wystajaca oslonka przykrecona 2 imbusami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rs2008
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Krzywda
|
Wysłany: Pią 23:04, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ok wiem już o co chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rs2008
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Krzywda
|
Wysłany: Sob 0:21, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
przed chwilą rozebrałem rs prawdopodobnie coś z tym zaworem chociaż nie jestem pewny. Zauważyłem jedną rzecz że otwór na linkę w tej osłonce nie był zakryty (a zakrywa się gdy przekręci się tą osłonkę o 180 stopni) linkę pociągnąłem do góry i wyszła zaskakująco leciutko potem do przodu i ujrzałem straszliwie małą jej końcówkę nie wiem czy zużyta czy taka ma być.. Wiem że przy remoncie ktoś nie przekręcił osłony linki i takie pytanie do was czy mogło tam najść jakiegoś syfu i przez to zawór mógł paść????? I czy może przez to coś z cylkiem się stać????? Resztę rozbiorę jutro i wyjmę zawór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Sob 10:52, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zawór nie mógł paść to tylko kawałek metalu wyjmij go i dobrze wyczyść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Sob 10:58, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jak to a elektromagnes a moduł? Też mogły się spalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|