Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:23, 24 Lip 2010 Temat postu: remont silnika |
|
|
Przyszedł czas na remont. Spotyka mnei to 1 raz, więc powiedzcie co trzeba wymienic, bo nie mam pojecia co sie robi w takiej sytuacji.
I jaka jest roznica w łąncuchu X-ringowym i oringowym. dodatkowo sa jakies wzmocnione. o co w tym chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Sob 20:29, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no remont to tłok i cylek ... jak jest potrzeba to również łożyska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:33, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ile moze to kosztowac? i co robic ;d ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:46, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Roznica miedzy xringiem a oringiem jest tylko w rodzaju, kształcie oringow uszczelniajacych wnetrza ogniw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:59, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a kiedy poznac ze lancuch zebatki sa do wymiany? i ktory zestaw lepiej wybrac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk19941
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Swarzędz/k/Poznania
|
Wysłany: Sob 21:55, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Gdy tryby na zębatce wyglądają jak igły to znaczy że czas na wymianę napędu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:39, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a co z kosztami remontu silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Predator565
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 23:55, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ale powiedz co chcesz zrobic bo to tak wiesz napisałeś bardzo ścisłe jeśli chodzi o tłok z pierścieniami to licz 350zł , jesli wbicie tulejki to też 350zł nowy cylinder cały około 1100zł , simmeringi łożyska w całym silniku około 300zł no i komplet uszczelek około 100zł .. . Ja jak robiłem to kupiłem tłok i pan woryna z moto techu tulejke mi wbił i wyszło mnie to 730zł razem z wysyłkami a wossner chodzi jak ta lala ; )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Predator565 dnia Sob 23:57, 24 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:56, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no nie wiem co trzeba zrobic kompresja jest za mala wiec juz czas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Nie 9:37, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tyle się udzielasz, a nie wiesz na czym polega remont ?? Tragedia.
1. Nowy cylinder albo tulejowanie cylindra.
2. Odpowiedni tłok pod nowy cylinder.
3. Jeżeli zamierzasz kupić sporo większy cylinder np. Polini 160 to musisz kupić też głowicę.
4. Łożyska Na wale.
5. Jak już rozpoławiać kartery to zrobić to porządnie, czyli: Łożyska, Simmeringi, uszczelki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Predator565
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 9:41, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Rafał też to zauważyłem ale nie musisz tego komentować.: )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:18, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
znam sie na inncyh sprawach. w zyciu tego nie robilem, motor robie glownie z ojcem a go akutalnie nie ma, wiec chcem spytac.
ty po wszystkich jedziesz ze nikt sie nie zna tylko ty jestes geniuszem, urodzony mechanik z cala wiedza o motorach w glowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 13:51, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Już nie spinajcie się chłopaki,bo ostatnio jak wchodzę na forum to cały czas czytam jakieś spinki !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:13, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
koles ciagle napina na innych. zachowuje sie jakby byl niewiadomo jakim znawca rs'ek i najlepszym mechanikiem. sorry za OT ale mnie juz wk.urwia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Nie 18:50, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba ci napisałem jak zrobić remont więc zamknij j..e i się nie odzywaj.
Lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć i próbować komuś coś wmówić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafal_tc dnia Nie 18:51, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|