Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kogni
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:32, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak sprawdzić czy iskra ucieka. Dziś włożyłem nowy filtr powietrz(taki jak podałeś) i wymieniłem dyszę i wyciągnąłem taką podkładkę pod nią , bo inaczej kapało paliwo z gaźnika(nie domykało się dobrze).Moto nie odpalił na starter,nawet jak wlałem do cylindra paliwo.Odpalił na pycha.Wystarczy,że raz odpali na pycha i pali na starter.Na luzie wkręca się na obroty (W KOŃCU!).Ale nie da się wyregulować gaźnika,śrubka od niskich obrotów w ogóle nie działa,czy kręcę w lewo czy prawo nie ma żadnej reakcji i moto gaśnie.Śrubka nie wkręca się do końca,wziąłem obcęgi i obróciłem nią na siłę o pół obrotu,ale to nic nie dało.Ta śruvka od powietrza chyba też nic nie daje,bo kręce nią,a nie ma różnicy jak wchodzi na obroty.Moto przejechał jakieś 50 ,metrów,powoli zbił z obrotów ,zgasł i już nie odpala...
Zobaczcie na foto,czy ten wężyk wskazany strzałką powinien wisieć w powietrzu i nie być nigdzie podłączony ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu zdjęcia świecy po kilku minutach silnika na chodzie,dymienie z rury i zdjęcie gaźnika z innej strony.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Śro 20:28, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tak ten wężyk nie musi być podłączony. tamtędy wylatuje nadmiar paliwa.
Powiem ci tak. Jeżeli kompresja jest dobra i nie łapie lewego powietrza, zawór membranowy jest szczelny to zapewniam cię, że wymiana gaźnika na oryginalny rozwiąże twój problem.
Jeżeli nie wymieniałeś cylindra na mocniejszy to nie widzę potrzeby kombinowania z gaźnikiem..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafal_tc dnia Śro 20:31, 01 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kogni
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:14, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A może po prostu wiecie kto by chciał kupić taki złom ? I naprawić go,albo spróbować naprawić ? Części jest trochę nowych...
.a wiec tak:
Cylinder nowy,tlok,pierscienie za 400zl aluminiowy TEC'a
Gaźnik dellorto 21mm za 150zł
Kruciec 50zl
Naped kompletny 200zł
Zawór membranowy TEC Racing 78 zł
Uszczelniacze zawieszenia + wymiana 120zł
sportowa świeca B8EG 24zł
Linka sprzęgła 50zł
Wałek zmiany biegów 60zł
kompletny wydech od TZR z 2005 roku
Klin magneta - grosze
Filtr powietrza stożkowy,gąbkowy 37zł
Naklejki też kupiłem,nowe manetki i pewnie jakieś inne pierdoły,ale już nie pamiętam,rachunki powinienem mieć na wsyzskto,muszę tylko poszukać,nie mam już sił do tego moto,nie mam mechanika żadnegpo tutaj,po prostu trageia
ogolnie w naprawe wlozylem jakies 2kafle :/
OC ma do lipca 2011
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Czw 15:07, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Kup jeszcze tylko oryginalny gaźnik i będzie jeździć
Jeżeli nie to przyjadę i zrobię na swój koszt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kogni
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:24, 06 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
dellorto sha 14 12m
Taki będzie dobry ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Pon 22:19, 06 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Mam znajomego co ma sporta ichętnie wymienił by się z tobą na gaźniki za oryginalny jak chcesz.
Podbij gg: 767807
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafal_tc dnia Pon 22:22, 06 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kogni
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:05, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A więc kupiłem gaźnik Dellorto 14mm. Ma rozwalone ssanie ale to mi zbędne,był tani , a chciałem sprawdzić czy coś da...A więc odpala jedynie na pych i równie ciężko go wyregulować,wkręciłem śrubkę od obrotów na maxa i ledwo je trzyma,czasem gaśnie.Na luzie wkręca na obroty,lecz gdy wkręce wysoko to strasznie wolno spadają,trzyma je kilka sekund i dopiero opuszcza.Gdy jadę w dół moto wpierw muli na jedynce,potem dostaje kopa i wkręca,niestety na 2 i 3 toczy się)w dół!).Pod górę jak wracałem (to nie góra,tylko ulica o lekkim poziomie w górę),moto ledwo się toczył na 1,jakieś 10km/h i bardzo szybko się grzał,po ok 200 metrach już miał 80stopni Na 2 i 3 w ogóle nie jechał...gaźnik nie ma regulacji powietrza,ma ponoć "automatyczną" (tyle wyczytałem na necie)
Zapraszam Rafał do Bielawy
I co Wy na to ? Bo ja ma już go dość Tyle kasy,cxzasu i nic,zero postępu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Wto 20:18, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
WSZYSTKO JASNE.. ŁYKA LEWE. Dla pewności sprawdź kompresje.
Kartery rozpoławiałeś ? Simmeringi wału wymieniałeś ?
Nie możliwe.. Masz coś grubszego narobione
2sów to banalna konstrukcja. Sprawdził bym wszystko po kolei.
Automatyczna regulacja gaźnika ? Pierwsze słyszę.
Skoro dalej się dusi to dalej łyka powietrze.. spróbuj całkowicie zatkać mu dopływa powietrza. jeżeli nie odpali to trochę popuść.
Musi pójść.
Są tylko 2 opcje
Gaźnik i Lewe powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafal_tc dnia Wto 20:24, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kogni
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:14, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie mam pojęcia co to simmering,wał itd Niestety z samego internetu tego nie zrobię . Niedługo moto wyląduje na allegro niestety Mam już go dość...Pójdzie za grosze i przynajmniej pozbęde się problemu.
Dzięki wszystkim za pomoc , w szczególności Tobie Rafał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Śro 15:59, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ile chcesz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kogni
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:49, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Koleżanka zna faceta który skupuje takie motorki , naprawia i sprzedaje , na dniach mi powie ile mi gościu oferuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kogni
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 25 Maj 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:23, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A ile byś chciał dopłaty do swojej AF1 ? Jeżeli w ogóle weszło by to w gre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Sob 16:03, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wymiana na af1 50 nie wchodzi w grę Jedynie sprzedaż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|