Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany: Nie 9:42, 17 Kwi 2011 Temat postu: Rowek na klin - wał korbowy :( |
|
|
Macie jakieś pomysły ? Oczywiście bez wyciągania wału z silnika.
Dodam tyle, że zależy mi tylko na tym aby przejechał jeszcze 100KM ponieważ jadę na wystawę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafal_tc dnia Nie 9:43, 17 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rudka City k. Lublina
|
Wysłany: Nie 10:23, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wyryć czymś jeszcze wiekszy tak troce i wiekszy klin dać moze by coś z tego wyszlo ;p Ja w skuterze tak robilem brzeszczotem jak mi sie ząbki na wale pozdzieraly ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomexos
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: OKOLICE WADOWIC
|
Wysłany: Sob 9:45, 19 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
witam ja mam wlasnie problem z klinem gdyz rowek na ktorym jest osadzony zostal z lewej strony napawany a sprawej przyszlifowany bylo to zrobione przez poprzedniego wlasciciela ktory chcial sobie amatorsko zrobic sportowy wal korbowy ;(
teraz co chwile scina mi nowy klin lub luzuje sie magneto na tyle ze motor strzela gdyz zaplon sie przestawia powiedzcie jak najszybciej mozna to naprawic moze macie jkaies propozycje bez rozbierania silnika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Sob 11:58, 19 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a jak by tak spróbować na stałe przyspawać ten klin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 14:12, 19 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Najlepiej to wyjąć wał i oddać go do regeneracji i po sprawie. Bo na fotce widać że strasznie jest wyrobiony. A jak przyspawasz i znów Ci utnie to jak go wymienisz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Sob 14:24, 19 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jak go dobrze przyspawa to nie ma prawa go zerwac ale to by było tylko ostateczne rozwiazanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
peśku15
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Sob 20:24, 19 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
chlopaki nie kombinujciie nic z spawaniem walu bo tam są przecież potężne obroty i może wam rozwalić caly silnik bo stal sie rozchartuje i jeszcze sie ukręci albo skrzywi wał. Najlepiej wstawić nowy wał albo oddać tego do wyspecjalizowanego warsztatu na regeneracje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Sob 20:50, 19 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
mozna by było jeszcze fleksa zrobic nowy rowek na klinek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
peśku15
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Sob 20:58, 19 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
można ale trzeba idealnie w tym samym miejscu co byl zrobic rowek bo moto bedzie zle chodzilo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Sob 21:08, 19 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
to nowy rowek w wale i w magnecie to powino byc ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 14:45, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
1.Mądre rozwiązanie. Oddaj wał do regeneracji i po problemie. To jest jedyne rozwiązanie. Tam nic nie przyspawasz a o fleksie zapomnij. Ja bym tak zrobił.
2 Głupie rozwiązanie.
Przyspawaj cale magneto do wału a później jak będziesz rozbierał silnik to fleksem odetniesz i po spawie.
3.Rozsadek.
Lepiej zregenerować wal i masz prawie nówkę jak kupić drugi ( .uj)wie jaki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
peśku15
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Nie 15:02, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z punktem 1 i 3 w poprzednim poście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|