Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:51, 24 Lut 2013 Temat postu: RS 120KM/H jak odblokowac |
|
|
Witam , jestem posiadaczem własnie takiej aprili wersi GP1 2002r , motocykl był sprowadzony z niemiec , kupiłem go z przebiegiem 13tys.
motocykl ma swoją moc nie powiem , ale jak czytam opisy to osiągają prędkosc 160-170 , moja idzie słabo 120 max 130 , silnik rotax 123 tylko nie wiem czy to nie jest wersja MP fabrycznie blokowana , co moge zrobic zeby osiągnąc maxymalne rezultaty ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jacek00
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: radom
|
|
Powrót do góry |
|
 |
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:40, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ok , dzięki dobre wskazówki ) napewno sie przydają , przynajmniej wiem co działac . następne pytanie jakie mam to czy motocykl po odpaleniu tez wam tak mocno kopci ??? , jak zostawie go odpalony w garazu to oddychac sie nie da tak siwo . czego to przyczyna ? po za tym zjadł mi 1L przejechałem moze 800km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jacek00
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: radom
|
Wysłany: Nie 17:45, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
troszke za bardzo kopci ale ,po odpaleniu powinna kopcić ale po rozgrzaniu już nie , powinieneś zmniejszyć dawke troszecze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 17:49, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
to że kopci to trzeba się cieszyć, gorzej jakby nie kopcił, z początku chyba zawsze kopci, to że tyle wypiła oleju to też nic dziwnego, zajrzyj czy dobrze dozownik wyregulowany, taka mała rada jak już przepalasz w garażu to wychodź z niego i wchodź tylko jak chcesz zagasić, zdrowie jest bezcenne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:04, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
NOto git!! własnie jak sie zagrzeje nie kopci doszedłem do wniosku ze jest to wersja RD poniewaz mam mam stały zawór wydechowy chodzi mi o tą blaszke , następnie stwierdziłem ze w mojej RS 10,5 to max kręcenia obrotów .a co do tego zaworu mam go całkiem wykręcic , i zaslepic spowrotem blaszka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 18:10, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Najlepiej jakby ten zawór był, ale jak już nie chcesz mieć kolejnych wydatków to zrób jak było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:12, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
noo ale co mi ten zawór daje? moze go zostawie tak jak juz jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 20:11, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jak ci jedzie tylko 120-130 to sprawdz ile zębów masz na zebatce przedniej jak masz 13-15 to tak bedzie jak załozysz 17 to bedzie v-max 160-170
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rysio

Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Nie 20:13, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zły dział, przenoszę. Powinienem zamknąć i wyjebać, bo takich tematów było miliony, ale dzisiaj mam dzień dobroci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:29, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki rysio )
czaje czyli wiem co juz zrobic
= wybebeszyc tłumik
= odblokowac moduł
= wstawic większą dysze
= sprawdzic tą zębatke
ten zawór wydechowy chyba zostawie bo nie wiem co on daje, jesli chodzi o to dojebanie od 8tys to tak mam .
jeszcze cos poradzicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 20:31, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ten zawór daje ze mniej pali i sie szybciej zbiera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 1:30, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
CZYLI LEPIEJ jak mam ten zawór wyciągniety i zaslepiony czy niech jest tak jak jest oryginalnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 16:30, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
niech siedzi zawór jak masz elektromagnes obok akumulatora to masz regulowany jak nie to masz stały ..
Ja stały bym wywalił bo nic w sumie nie daje a regulowany zostaw jak masz ten elektromagnes
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 17:47, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
RS ze zdjecia w pierwszym poście posiada Rotaxa 122 a nie 123. Nie możesz mieć wersji RD bo ona dotyczy tylko nowego modelu. Jeżeli masz stal zawór to nie dziw się że leci tylko 120, rób zaślepke(nie polecam) lub kupuj zawór regulowany i wtedy możesz liczyć na efekty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|