Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilRS
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: Śro 18:48, 07 Maj 2014 Temat postu: RS 125 04r spadające obroty |
|
|
Witam. Mam taki jeden problem ze swoją rs'ką. Otóż moto niedawno nabyłem, po wymianie tłoka, była zablokowana. Odblokowałem moduł, wydech,dolot powietrza, jedynie został stały zawór. Tutaj moje pytanie, czy to przez niego apka na 5 i 6 biegu ma ciężko dokręcić do 11 tys? na pozostałych kręci do 11 czy tam 11500, na 5 już ma cieżko dokręcić, a gdy wrzuce 6 obroty spadają do 8 lub 9.5 tys (zależy jaka droga itd).
To może być wina zaworu? czy to raczej zła regulacja gaźnika?
świeca nowa, przejechałem nią już trochę, wypaliła się na kolor kawy z mlekiem więc raczej mieszanka ok,
co sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Śro 19:01, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Załóż zawór regulowany i będzie git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gawronek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 19:35, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
To wina zaworu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 12:13, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
skoro masz stały zawór to go wyjmij i będziesz miał to samo co z zaworem tylko będzie się wolniej zbierać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DwuSuwalski
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 10:40, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
To na pewno wina zaworu. Nie musisz od razu kupowac regulowanego, jeśli nie masz kasy. Wystarczy jak wyjmiesz ten co masz i go lekko utniesz, albo dorobisz z blaszki jakąś zaślepkę tej dziury na zawór. I będzie git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|