Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Razking
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask [Kłodzko]
|
Wysłany: Wto 8:49, 07 Sie 2012 Temat postu: Rs 125 brak mocy na 4 5 i 6 biegu pomocy |
|
|
Witam jestem nowy na tym forum bardziej sie udzielalem na scigacz.pl wiec witam wszystkich ale nie o tym teraz.
Jestem szczesliwym posiadaczem Aprilli rs 125 mam ja juz 3 miesiace i trafiła mi sie znakomita ale no własnie:
-V-max 110
-Na 4 biegu jeszcze troszke przyśpiesza ale juz 5 i 6 bieg to 0 przyspieszenia tylko trzyma predkosc nawet przy full otwartej przepustnicy
Jest oda odblokowana na module zaworze i w dyfuzorze tez niec chyba nie ma bo 3 dni temu czysciłem układ wydechowy i takim drutem patrzyłem i w dyfuzorze bylo pusto tylko nie wiem jakie mam dysze:/
wiec moje pytanie
czy v-max i ten brak mocy na wysokich biegach moze byc przez dysze??
jak nie to czym to moze byc spowdowane??
aha jest to wersja SF mam 9 kompresji na zimnym silniku jest to rocznik 2003
Z góry dzieki za pomoc L.W.G Kamil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 9:58, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Siemanko, sprawdź zawór wydechowy czy się otwiera i zamyka, powinien działać tak:
0-3,5k rpm - otwarty
3,5-7,5 - zamknięty
7,5-max - otwarty
A jak sprawdzić?, podnieś bak zbiorniczek wyrównawczy weź jakoś na bok, i na wolnych obrotach gazuj, jeżeli dziala to zauważysz że się jezyczek wysuwa i chowa.
Kompresje zmierz na ciepłym silniku, i na full otwartej manetce.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Wto 9:59, 07 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razking
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask [Kłodzko]
|
Wysłany: Wto 13:00, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
nie mam zaworu chyba tam pisałem wyrzej nie pamietam mam go zrobionego na krudko jest ta dziura zaslepiona jest cały czas otwarty dlatego nie siagnie z dołu tylko z wysokich obrotów musze ruszac tak gdzies 6 7 tys albo trzymac chwile na puł sprzegle
a nie mam jak geraz zmiezyc kompjescji ale przeciez na ciepłym i full otwartej manetce bedzie wiekszy mimimum o 1 atmoswere czy bara nie wiwm w jakich jednostkach to podajom czyli jak mam teraz 8 to bede mial 9 do 10 chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 13:05, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Razking, na ciepłym może być kompresja mniejsza..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razking
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask [Kłodzko]
|
Wysłany: Wto 14:10, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
ape przeciesz jak jest ciepły to uszczelniaczi itp. sie rozszezajom i uszczelniajom ale nie bede sie klucil ale słaba kompresja raczej nie ma zwiazku z tak słabymi osiongami rozumiem tam ze 170 spadło by na 150 to ok ale nie na 110
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Wto 16:26, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Chcesz, żebyśmy pomogli? To rób to o co prosimy. A póki co prosimy o zmierzenie kompresji na ciepłym silniku. Prosilibyśmy też o poprawienie ortografii w Twoich postach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razking
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask [Kłodzko]
|
Wysłany: Wto 18:57, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
k jutro jakos zmieze ta kapresje a za ortografie sory ale jestem duzlektykiem i mam z tym problemy ale postaram sie poprawic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razking
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask [Kłodzko]
|
Wysłany: Śro 11:25, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
kompresje na ciepłym mam 9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemek
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 08 Lip 2012
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: Śro 21:50, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
kompresja 9 to trochę niska ;/ no idealnym silniku rs ma chyba 12,5
wiem że ubytek z 3 bar to dużo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drogomyśl
|
Wysłany: Śro 22:03, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dobrą masz kompresje, moja przy takiej dalej leciała 165 km/h, teraz zrobiłem remont i leci tyle samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 22:41, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a ile komprechy po remoncie.? Wgl prawda ze na tloku sa jakies rowki .? ktore sie zjezdzaja dalej kompresja jest a smarowania nie ma i moze sie zatrzec.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Śro 22:53, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tak sa poprzeczne rowki i jak sie zedrą to sie moze zatrzeć .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 23:45, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Moge zdjecie.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razking
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Ślask [Kłodzko]
|
Wysłany: Czw 8:42, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
nie wiem ile ma od rematu ale chyba z 9 tys bedzie nie wiem jaki był tlok załorzony a kompesja 9 to moim zdaniem nie az taka zła
no własnie twoja leciała 165 a moja leci 120 i nic wiecej czy moze byc cos tam popsute ?? albo zły tlok wsadzony ze nie doprowadza paliwa cos takiego czytałem kiedys a moze byc to tez ze mam za małe dysze ?? czytałem za dysza na full odblokowana to dysza 180 a zablokowana ma 130 albo 120 czy moze to miec zwiazek z tym ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 9:38, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dziwne. Jak zawór masz otwarty. i na pewno dobrze zaślepioną dziurę. To powinna wiecej leciec. Sprawdz podstawowe blokady jak modul, wydech, gaznik filtr powietrza. Trzyma wolne obroty ?moze przytarta .? Coś ją przymula. wydaje mi sie ze wydech !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|