Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 22:11, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli wyregulujesz gaźnik na dyszy 180 to daj znać, bo sam próbowałem na 150 i 140 i bez skutku mac 8k rpm i przerywanie, dopiero po zdjęciu filtra dawał rade, na stożku zapewne też by chodziła, ale z seryjnym filtrem raczej nie, żeby nie było na forum było wiele przypadków że na dyszy powyżej 130 RS wkręcała maksymalnie 8krpm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adi3100
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Śro 10:19, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
To nie bede tego zmienial niech bedzie jak jest. jedynie moge ten modul odblokowac moze to cos da. a z wydechem to troche wiecej roboty bedzie . i zapewne przednia zebatke bede musial wymienic bo przy 130 ma prawie 11 tys. obrotow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:36, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie siedzi w tej chwili 155 dysza (wersja gs gazior 34), podczas jazdy jest ok, ale na razie nie jest wyregulowana bo nie chce łapać temperatury (maksymalnie grzeje się do ~40* chociaż zakleiłem połowę chłodnicy xd).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Śro 22:47, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
To jak Ty jeździsz skoro maksymalnie 40 stopni osiąga silniki?, i co do tego ma gaźnik?, prędzej termostat, co prawda dawka paliwa z olejem chłodzi cylinder ale nie w takim stopniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adi3100
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Pią 23:42, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Z iskra problem zarzegnany wina byl slaby akumulator. ! mam jeszcze pare pytan zalalem olej do dozownika do pelna i kapie mi teraz lewa strona pod dozownikiem , czy tam jest jakis odplyw?? i chcialbym sie dowiedziec czy to normalne ze przy 135 mam prawie 11 tys. obrotow ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|