Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Pon 21:32, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli zawór masz regulowalny to już duzy +.
Sprawdź czy działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Pon 22:01, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
musisz obudowę zaworu odkręcić na 2 śrubach jest na imbus ...
odkręcasz i si wychodzi języczek wraz z obudową i przyczepioną linką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mixed
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 10:40, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dodając gazu, powinna Ci się linka ruszac, ta co wychodzi z zaworu. Bo ona ciagnie języczek w zaworze wydechowym. To będzie widac, czy działa czy nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Wto 15:04, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mixed mylisz się.
Zawór jest zamknięty cały czas. Dopiero chyba motor przekroczy 6 tyś obrotów zawór zaczyna działać czyli jest wyciągany powyżej 6 tyś.
Po odpaleniu i pierwszym przekroczeniu 6 tyś już cyklicznie co kilka sekund jest wyciągany i chowany od razu żeby się nie zapiekł po prostu.
Samo dodawanie gazu nic nie da! Musi być zapalony.
PS. Nie trzeba zdejmować zaworu żeby zobaczyć czy chodzi, wystarczy zobaczyć czy przy wkręcaniu na obroty elektromanges działa czy nie, poza tym to charakterystyczny dźwięk i słychać go.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pimpex22
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: Wto 15:31, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
dokładnie musi być zapalony, a co do obrotów to mi przy 3,5 tyś. go otwiera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundi17
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lwówek Wlkp.
|
Wysłany: Wto 17:31, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj sprawdziłem dokladnie predkość. Tak jak wczesniej max. to 130km/h, ale sprawdzilem i na luzie gdy go krece powyżej 8tys. to zamula go, tak jakby sie dusił i spada momentalnie z obrotów. Próbowałem kilka razy go wkrecic na wyzsze i kilka razy doszło nawet do 11tys, ale tez zaraz spadało. Co to może być?? Jak jade na jedynce to na początku ma lekko mula i dopiero gdzies tak od 5-6tys idzie normalnie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mixed
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 17:47, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Fakt, nie jasno się wyraziłem. Dla mnie dodając gazu było to przecież oczywiste że moto musi byc zapalone. A co do obrotów powyżej 6 tys, przy dodawaniu gazu wydawało mi się normalne, że i tak te 6 tys się przekroczy ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 13:43, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Słyszałem o podobnym przypadku,lecz też nie został rozwiązany. Postaraj się pokombinować z iglicą (obniża ją się za pomocą pierścienia seegera na niej) Zmień jej wysokość i się przejedź To jedynie pomogło w tamtym przypadku,że nie było tego odcięcia i dławień.Ale prędkość cały czas ta sama.Możliwe,że większa dysza.Zobacz jaką masz i zmień położenie tej iglicy.Zdaj relacje jak to wszystko ogarniesz,bo sam jestem ciekaw rozwiązania tego problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundi17
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lwówek Wlkp.
|
Wysłany: Czw 19:55, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie, czy blokada na tumiku moze miec wplyw na v-maxa. Moto mi leci 130, tak jak w temacie. A dzisiaj własnie odkrylem ze mam zablokowany tłumik, a to dziwne bo to wersja RM!!!! Może tylko ktos sobie zalozyl zablokowany wydech, żeby nie jexdzic tak szybko, bo sie uczył... Co o tym myslicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:45, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
kryzy pewnie nie masz tylko katalizator co nie jest dziwne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 9:19, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jak ogarniesz wydech to daj znak kolego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mundi17
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lwówek Wlkp.
|
Wysłany: Sob 13:24, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wszystko sie wyjaśniło, moto nie chciało jechac wiecej niz 130 bo mialem 2 katalizatory w tłumiku. Wywaliłem wszystko ze srodka o moto smiga jak szalone, zrywniejsze i przede wszystkim szybsze-v-max to teraz ok 160 narazie leciałem 150 ale prosta sie skonczyła Mysle ze te 160 wycisne. A i co wazne duzo głośniej po tych przeróbkach nie chodzi. Dzwiek jest teraz taki bardzie metaliczny, ale tego nalezalo sie spodziewać Ale z drugiej strony to dziwne ze wersja full power z blokada na tłumiku. Ale przynajmniej teraz wiem ze apka nie byla katowana:D Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|