Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Randorii
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:56, 10 Kwi 2015 Temat postu: rs nie pali |
|
|
witam. Posiadam rs z 1996r. Moto paliło, aż pewnego dnia coś strzeliło. Tzn jak strzeliło to jeszcze przez 20 minut dało się go zapalić, a potem nic. Zauważyłem, że z gaźnika z takiej cienkiej rurki wystającej z lewej strony zaczęło tryskac paliwo. Zaslepilem to więc. Tak więc iskra jest, że konia by powaliła, kompresja jest, paliwko oczywiście też. Rozrusznik kręci. Jakieś pomysły co mogłoby się stać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Randorii
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:01, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Zapomniałem powiedzieć, że moto chce zapalić, ale nie potrafi, a jak zapali to po chwili ok 3 sekund gaśnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gniady98
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Równe Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 1:54, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Edytuj posty na przyszłość zaslepiles wiec najprawdopodobniej zalewa Ci świece. Ogarnij to lejace się paliwo i powinno być dobrze jak nie ma grubszej przyczyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Randorii
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:38, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem tak jak mówiłeś, ale dalej nic :/
Jakieś inne koncepcje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MateuszRS
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: Sob 14:34, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
1. Sprawdź kompresje ( jak poniżej 8 atm to słabo może być i już może nie chcieć zapalać)
2.Wyczyść gaźnik dobrze
3. Jak masz jakieś stare przewody paliwowe kup nowe przystosowane do benzyny
4. Wyczyść i nasącz filtr powietrza
4. Wymień święcę na taką jaką zaleca producent
5. Sprawdź wydech ( czy nie wywalił uszczelki od cylindra a dyfuzora i czy nie jest zapchany czymś w jakimś stopniu)
6. Sprawdź iskrę na nowej świecy kilka razy i czy jest cały czas i nie ginie po chwili.
7. Najlepiej rozbierz i wyczyść zawór wydechowy jeśli go masz , jeśli nie sprawdź czy zaślepka jest dobrze założona i spełnia swoją funkcję.
8. Naładuj dobrze albo wymień akumulator.
Po wszystkim nowa wacha i próbuj. Nie ma cudów , to tylko 2t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Randorii
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:46, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Kompresja jest, że palec chce urwac. Gaźnik wyczyszczony. Przewody są ok. Świece wymieniłem. A wydech odpialem i dalej nie pali, a jak był wydech założony to mu strzelalo z niego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MateuszRS
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: Pon 18:51, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Kompresji się nie sprawdza na palec , to nie WSK ... W wyczynowym 2t ważne jest ile ona ma tych atm a nie czy wgl je ma
Załatw manometr i sprawdź kompresje.
Gaźnik dobrze wyczyściłeś , przedmuchałeś ?
Zapalaj ją tylko z wydechem , tylko sprawdź czy jest drożny. Czy nic go nie zapchało itp
Tylko sprawdź to dobrze ...
Jak sprawdzisz wydech załóż go szczelnie do cylindra.
Jak zrobisz wszystko co napisałem post wyżej to ją zapalaj ... Jak nie z rozrusznika to z pychu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Randorii
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:24, 19 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dobra juz nie wazne okazalo sie, ze cylinder do wymiany. Teraz moje pytanie czy warto szukac jakiegos uzywanego czy jednak kupic nowy i jaka cena takowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:45, 19 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A może szlif starego cylindra?
Co do ceny:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Randorii
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:46, 22 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie bo mechanik powiedzial mi, ze moj cylinder ma jakies porcelanowe czesci czy jakos tak i nie nadaje sie do tulejowania jest to mozliwe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Śro 21:23, 22 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Nie, nie jest. Może mieć powłokę nicasilową, wtedy nie nadaje się do szlifu. Ale do tulejowania jak najbardziej, chyba że cylinder, oprócz gładzi jest uszkodzony, to raczej wtedy śmietnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Śro 21:48, 22 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A jeżeli nie jest uszkodzony tylko ma drobne rysy to może samo honowanie wystarczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Randorii
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:29, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jednak cylinder naszczescie jest okej ma tylko jedna prawie nie widoczna ryske, tylko tlok do wymiany juz zamowiony z wossnera. Temat do zamkniecia dzieki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|