Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filipek375
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Wto 19:24, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
kurwa co ? na nowych to nawet nie wiem czy te 800 km zrobiłem i już miały by się zjarać ? a kupiłem z EBC te tarcze to raczej nie jakieś najgorsze ;/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez filipek375 dnia Wto 19:25, 10 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Wto 19:28, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
To było do założyciela tematu
A u cb zwyczajnie za długo leżały, tak se myśle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SaNiCk
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krakoów
|
Wysłany: Wto 20:38, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
A u mnie ? poprzedni właściciel powiedział że wymieniał ostatnio sprzęgło i jest na dotarciu :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebax4x
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:29, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
SzymonRS125
nie kręce moto na luzie ,ani na zimnym silniku dzieki za pomoc chłopaki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebax4x
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:32, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
koroviov napisał: |
Zwstaw pytań pomocniczych:
1. Po odpaleniu wciskasz sprzęgło, wrzucasz 1. bieg i chcesz ruszyć.
Dodajesz gazu, obroty rosna, jednocześnie puszczasz sprzęgło i:
a) w miarę puszczania sprzęgła obroty spadają;
b) mimo puszczania sprzęgła obroty wysokie adekwatnie do dodawania gazu.
c) obroty spadają więc dodajesz wiecej gazu i ruszasz z ok 10 tys. które (obroty) utrzymują sięw trakcie rozpedzania na jedynca.
2. Ruszyłeś. Wrzucasz 2. bieg. Obroty ok. 8 - 10 tys. Zamykasz gaz i próbujesz ponownie rozpędzać. Motocykl reaguje w sposób:
a) obroty rosną jak w skuterze (nie adekwatnie do wzrostu prędkości;
b) obroty nie chcą rosnąć, motocykl nie chce przyspieszać;
c) gaśnie |
1-B
2-A
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Śro 1:46, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ewidetnie sprzęgło Ci się ślizga
Co do problemu filipka z ruszanie z wysokich obrotów tzn z jakich? Jak ruszysz wrzuc jak najwyzszy bieg a jedz jak najnizej i sproboj rozbojac moto i zobacz co Ci się stanie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez waldorm dnia Śro 1:49, 11 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
filipek375
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Śro 8:34, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
no u mnie jest tak że jak odpalę moto np. rano , chwile poczekam złapie lekko temperaturkę , wbijam jeden ruszam jest OK , ujadę załóżmy z te 100 m i się zatrzymuje i ponownie ruszam to tym razem muszę dać więcej obrotów tak z 5-6k i wtedy moto ma siłe, bo jak ruszę "normalnie" to motor zacznie gasnąć i się dusić , z 3 razy przejechałem się tak żeby wbić 6 bieg i zobaczyć jak sprawa wygląda na wyższych biegach to na wyższych biegach jakoś niczego nie odczułem , jechał normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Śro 12:38, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
To 2t więc ruszanie z 5-6k to okey jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Czw 7:23, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Sebax4 jak już kolega napisał problem leży po stronie sprzęgła. Ślizga się. Na wstępie sprawdź czy linka ma odpowiedni luz na klamce. Następnie sprawdź samą linkę, czy nie blokuje się w pancerzu ( z powoduuszkodzenia mechanicznego). W dalszej kolejności trzeba sprawdzić tarcze i przekładki.
Filipek, nie wiem co dla Ciebie znaczy ruszyć normalnie. 5-6 tys. obr/min to nie jest dużo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|