Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wpinacz
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:15, 15 Sty 2013 Temat postu: RS125 [1998r] Co to za przewód? (obok gaźnika) |
|
|
Witam, chciałbym się dowiedzieć od czego jest ten przewód:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzi mi o przewód nr 1, z tego co już doczytałem to "rurka" nr 2 to przelew od gaźnika.
Jeśli chodzi o przewód nr 1 nie jest do niczego podłączony, końcówka przewodu wygląda na uciętą/przerwaną (widać na jednym foto), nie wiem czy mam się czym martwić czy tak ma być.....
Z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Wto 17:20, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
gdyby nie miał końca powiedziałbym, że to jakiś kabel z prądem, ale to pewnie ma wydalać powietrze na zewnątrz, albo obniżać podciśnienie w silniku, ale jak mówie nie jestem pewien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Wto 17:43, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Szymon, ale z Ciebie znawca:))
Rurka numer jeden jest od nadmiaru oleju, jak za dużo wlejesz do skrzyni to wyleci, powinna być podpięta pod plastik chroniący zębatkę zdawczą - wtedy nadmiar oleju skapuje na łańcuch.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wpinacz
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:33, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
a można by jakoś zlokalizować w którym miejscu ? (jakieś foto?)
Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
supryn12
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:31, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ten pierwszy to od beny jest jak zostawisz kranik odkrecony to nadmiar beny bedzie wyciekał przez tą rurkę lub cos w tym stylu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wpinacz
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:02, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli rozumiem że żaden z kolegów nie ma podłączonego tego przewodu który wystaje luzem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:07, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Rurkę 1 powinieneś mieć podłączoną tak jak jest i powinna isć do osłony przedniej zębatki. Na górze osłony jest miejsce na tą rurkę. Jeśli będziesz miał za dużo oleju to tak jak wyżej napisane olej zostanie wyrzucony przez tą rurkę i kapnie na łańcuch. A z nr 2 to jest przelew. Gdy np motor ci się wywróci to będzie uciekało stamtąd paliwo.
Tutaj masz ta rurkę 1. Zaznaczyłem gdzie powinna być wpięta
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez radzio668 dnia Wto 23:17, 15 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wpinacz
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:30, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki za pomoc,
głupota ale człowiek się zastanawia czy jest wszystko ok (ciężko o uczciwych mechaników), niedawno wybrałem rs'ke z naprawy (w listopadzie kupiłem) i nie mam pewności co do moich regionalnych "fachowców".
Tak czy inaczej z góry dziękuję i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|