Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafal123
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Śro 21:07, 21 Wrz 2011 Temat postu: Sprwa Gaźnikowa |
|
|
Witam! Otóz mam aprilia rs 125 z 2007 i gaźnik dell'orto 28mm czyli standardowy i wymienilem dysze z 128(orginalna) na 150. I teraz po regulacji u mechnika na 1 jak odkrecam na maks manetke to sie dlawi i na dalszych biegach przy przyspieszaniu sie az tak nie dlawi ale zalewa go tak jakby jak odkrece full manetkie. Mechanik powiedział że trzeba wymienić iglice o 1mm lub 2 mm.
Pytanie mam do was czy wy wymienialiście iglice przy wymianie dyszy lub czy ogólnie się ją zmienia. Dzieki! Licze na waszą pomoc ;][/i]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Śro 21:34, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
iglicy się nie wymienia możesz podnieść lub obniżyć a ja dałem 140 dysze i też kijowo szła i zostało na 120
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek2202
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Czw 6:34, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Mi na 150 tak samo się działo i musialem dać 130 i było elegancko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafal123
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 13:18, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A może trzeba wyregulować dobrze gażnik bo ona mi idzie tylko 140 i wiecej nie a na filmak odblokowana bez niczego 160 leci elegancjo. Napiszcie ;]!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kobylnia k.Poznania
|
Wysłany: Czw 13:27, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
zacznijmy od tego czy jesteś pewien że jest w pełni odblokowana? a druga sprawa powiedz mi jakie przełożenie masz na napędzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafal123
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 13:54, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jest odblokowana w pełni a przełożenia to 17/40 więc seryjne. ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 15:37, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
ja pie........ po ch.....a wstawiac dysze 150 a potem piszesz ze sie dlawi to przeciez oczywiste, wkladaj stara dysze i bedzie smigalo super, bo co Ci da że iglice dasz wyżej to na to samo wyjdzie bo po prostu twoja apka dostaje za malo powietrza )
Przepraszam ale niech to bedzie przestroga dla tych zmieniaczy dysz ktos tam na sb pisal dog chyba ze ma 250 az sie sluchac nie da zrozumcie raz na zawsze ta dysza wam nic nie da, chyba ze jest za mala np blokowane byly tak niektore skuterki etc, w rs nie wiem czy byla na dyszy, ale 130 to jest wystarczajaca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafal123
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 15:53, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a ty jaka masz dysze i ile ci leci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 18:50, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
nie mam już apki, ale miałem orginał i było super, powiedz dlaczego zmieniałeś dysze ?
Słabo ruszał mulił bo jak bez żadnych podstaw to już mówie Ci żebyś szukał starej i ją wsadził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafal123
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 21:17, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No jak chcialem 160 jechac ni chu.a przy wiekszej predkosci 130 zaczyna mu brakowac paliwa wi nie idzie 145 jechalem max wiecej nie idzie jaka moze byc przyczyna wszystko podobno jest odblokwoane. W sobote wymieniam na dysze 128 i dobra regulacja gaznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek2202
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pią 6:22, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja na dyszy 108 domykałem 170km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafal123
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 11:16, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra to zmieniam w sobote dysze i mechanik mi wyreguluje gaznik dobrze. Tylko jedno pytanie jak doskonale Wyregulować gażnik mógłby ktoś mi powiedziec? moze ile oborotow itp albo jak to zrobic ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafal123 dnia Pią 12:28, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 14:31, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
1.rozgrzej piec pojeźdź długo to podstawa bez tego nawet nie bierz się za regulacje.
2. ja na odkręconym baku regulowałem i bak zakładałem 2 stroną bo miałem inną rame, najpierw ustaw tą dużą czarną śróbką obroty na około 1500 rpm
3. teraz najważniejsza część, śróbka od składu mieszanki ta mała pierwej wkręć ją na fula na w pełni rozgrzanym piecu odkręć manete na ful z tych 1500 i patrz co się będzie działo. jak będzie zalewać to odkręcaj tą śróbką, o pół obrotu i ciągle sprawdzaj, będzie dobrze kiedy po odkręceniu będzie się ładnie równo wkręcał na obroty nie może być tak że dasz gazu a on buuu i przygasa.
4 kolejną rzeczą jest przypomnienie sobie o czarnej dużej śróbce i zmniejszenie obrotów do 1250 to są obroty idealne dla rski
5 końcowa faza to zabawa z iglicą, proponuje dać ją na drugi ząbek od góry, pamiętaj im iglica niżej czyli ząbek wyżej to więcej paliwa w odwrotną mniej. i to wszystko
oczywiście w pełni rozgrzany silnik
na dodatek musisz miec pewność ze masz szczelny uklad dolotowy, jak nie wiesz czy moto ma za mało powietrza czy za mało paliwa to włącz ssanie na ciepłym jak będzie super chodził to znaczy że dostaje za mało paliwka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|