Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasta18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 20:41, 05 Maj 2013 Temat postu: Sprzęgło |
|
|
Witam mam mały problem ze sprzęgłem w rotaxie 123 a mianowicie motor wrócił z serwisu ( kompletny remont silnika, wyczynowe łożyska itp ) i dziś jak jeździłem to zauważyłem że ślizga się sprzęgło ( linka dobrze wyregulowana, nowe tarcze i olej motul 75w90 według serwisów ki rotaxa )
i dlaczego się tak zachowuje sprzęgło ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 21:24, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A ile km przejechałeś od wymiany tarcz i oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 21:27, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wyreguluj sprzęgło przy deklu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 21:35, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
...albo przy klamce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasta18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 21:37, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
najechane jest około 66 km po remoncie a przy deklu nie ma regulacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Nie 21:41, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Czasem po wymianie tarcz i oleju trzeba trochę przejeździć aby wszystko się "ułożyło" ale to zazwyczaj dosłownie parę kilometrów.
Musisz odkręcić w deklu tą zaślepkę śrubokrętem i tam jest potem regulacja.
Ewentualnie spróbuj przy klamce wykręcić trochę tę śrubę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasta18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 22:34, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki kuchar o tej regulacji nawet nie wiedziałem jutro po szkole będę się bawił z tym jak co to napisze czy się udało czy nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasta18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 22:40, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
a ta regulacja w deklu do czego służy ( docisku czy co )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hubert514
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:54, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Tam regulujesz docisk sprzęgła. Im bardziej śrubę wkręcasz tym bardziej sprzęgło jest dociśnięte. Ja regulowałem to tak że postawiłem na stojak. W połowie przy klamce ustawiłem i bawiłem się śrubą tak aby jak nacisnę srzęgło był jak najmniejszy opór na kole. Tylko że niestety tak nie wyszło i teraz idealnie mam jak jest odkręcone przy klamce na maksimum )
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Pon 18:34, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Z własnego doświadczenia wiem, że jeżeli jesteś laikiem to lepiej reguluj przy klamce, ja kiedyś się przejechałem w tym deklu i skończyło się zjechaniem gwintu w wysprzęgliku. :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasta18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 21:47, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dziś nie zdążyłem zrobić ale jutro na pewno zrobię to
a kuchar mam 2 dekiel ( cały silnik ) więc na nim pierw lukne co i jak a mam jeszcze pytanko jak powinien działać zawór wydechowy ( na wolnych maa być zamknięty czy otwarty) a i jakie jest prawidłowe ładowanie (zakres od do ilu max )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Noplo
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:15, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
na wolnychzawór jest otwarty, napięcie ładowanie powinno wynosić coś koło 13,7-14V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasta18
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 14:47, 10 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
aha dziękuje za odpowiedz
już wszystko zrobione teraz tylko wsiadać i jechać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|