Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 20:30, 22 Lut 2010 Temat postu: sprzeglo |
|
|
siema
przymierzam sie do wymiany tarcz sprzeglowych
i tu prosba do tych ktory to juz robili
czy jest jakis problem jakies kruczki przy czym zrworcic szczegolna uwage itp itd
PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarTinI
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:47, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Króczków raczej nie ma, to wg mnie należy do takiej fajnej roboty, mało denerwującej, ale z tymi tarczkami to uważaj, bo może nie ma potrzeby wymieniać, ja zrobiłem błąd 2 razy w życiu ze sprzęgłem, kupiłem zupelnie niepotrzebnie tarcze nowe, a wystarczylo tylko ustawić sprzęgło...generalnie uważam, że w motorze tarcze sie tak nie zużywają(chyba, że strzelasz ostro) jak w samochodzie(W samochodzie mamy jedną tarcze, czasem dwie ale rzadko), zmierz grubośc tarcz suwmiarką i podaj nam wymiary, powiem Ci czy sie nadda jeszcze, dla przykładu mam 3 komplety tarcz do RS, Nowe tarcze NHC z allegro za 100zł, Tarcze Surflex'a - koło 5k przebieg(lepszy zamiennik) i oryginalne Rotax'a z przebiegiem 3k km. Na suwmiarce tarcze mają identyczną grubość...Także najpierw sprawdź a jak będziesz miał pewnośc ze do wymiany to pomożemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 9:32, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
a co masz na mysli "ustawienie sprzegla" jak sie ustawia jakos sie przesuwa czy cos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarTinI
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:24, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Na deklu są takie koreczki plastikowe(w starszych modelach aluminiowe )
Odkręcając ten środkowy korek zobaczysz taką śrubkę na klucz ampułowy i na tej śrubie nakretke, tym sie reguluje tą taką "dżwigienke" na deklu od sprzęgła. Wydaje mi się, że musisz tylko ustawić tą dźwigienke, żeby poprostu w odpowiednim momencie zaczęła rozłączać sprzęgło. Na lince również mamy regulacje, im bardziej naciągniesz odkręcając ten dzyndzel przy klamce tym linka jest bardziej napięta, przyjmuje się, że w miejscu styku klamki z mocowaniem jej do kierownicy powinno być 2mm luzu, tzn dotkniesz klamki delikatnie i na krawędzi ma być 2mm luz Brzmi strasznie, ale to proste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 0:04, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
wielkie thx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarTinI
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:01, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ma sprawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 13:54, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
grubosc tarczy w miejscu gdzie nie ma tego miejsca sciernego wynosi okolo 2,5mm
a grybosc tarczy razem z tymi miejscami sciernym wynosi 3mm
takie mam grubosci swioch tarczy wydaje mi sie ze to za malo czyli sa juz podjechane??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dainese92 dnia Pią 20:10, 19 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname92
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oborniki / Poznań
|
Wysłany: Nie 20:40, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Co do grubości to nie wiem, ale sam wczoraj regulowałem sprzęgło i spędziłem przy tym z 3h. Ciężka sprawa... może dlatego, że średnio znam działanie sprzęgła. Jak ci ciągnie na sprzęgle to o ile dobrze pamiętam musisz tą śrubkę wkręcić tylko najpierw poluzuj nakrętke bo to takie zabezpieczenie jest. Musisz się pobawić troche przy regulacja na sprzęgle i przy lince, ale warto. Jak będziesz sprawdzał to radzę przy wrzucaniu biegu trzymać hamulec (przedni) zeby moto nie wyleciało
PS. ta śrubka jest bardzo czula więc najlepiej odkręcaj/dokręcaj o zegarowe 15min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pon 8:21, 22 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
zmowilem juz nowe zaloze i zobacze jak bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|