Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:33, 20 Wrz 2013 Temat postu: Sprzęgło dziwny problem |
|
|
Witam szukalem takiego samego problemu jak ja mam ale nie moglem znaleźć. Więc gdy ruszam z jednynki to sprzegło ciągnie ewidentnie i ogólnie cięzko jest luz na posotuju znaleźć poprostu jakby sprzęgło nie wysprzęglało dobrze. A znów na wysokich obrotach jak wejdzie w rezo sprzęgło się ślizga. Olej wymienialem niedawno na nowy 10w40 bo robilem remont. Regulowałem na lince sprzeglo i tak ciągnie, moto reaguje na reulacje bo bierze przy górze ale i tak ciągnie ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pią 13:40, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Wyreguluj śrubą w deklu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:46, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
a da coś to? bo nieche rozjebać wysprzęglika bo są podobo bardzo kruche
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Pią 17:04, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem nie da. Ale mimo wszystko spróbuj. Wyregulowanie nic nie kosztuje i nie ma tam co zepsuć. Aczkolwiek obawiam się, że masz do wymiany tarcze, sprężyny i przekładki. Przynajmniej tak wynika z opisu jaki przedstawiłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Pią 17:29, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
koroviov napisał: |
Wyregulowanie nic nie kosztuje i nie ma tam co zepsuć. |
nie ma co zepsuć ?
gwint na wysprzęgliku bardzo łatwo zepsuć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Pią 17:34, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
To ja się idę napić herbaty z metalowego kubka
Szklankę łatwo rozbić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Pią 19:45, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ale wysprzęglik nie jest z metalu tylko ze stopu metali a to zasadnicze różnica, bo większość mówiąc metal ma na myśli żelazo, tak samo można powiedzieć o ramie rs, że jest metalowa, a mimo to magnez na nią nie działa, masz wytłumaczenie koroviov?(jakbyś nie ogarniał to ironia jest )
Wg mnie inżynierowie którzy byli sprawcami tak słabego wysprzęglika źle dobrali proporcje, a z dobrym pomysłem można kombinować i dorabiać swój własny i trwalszy ale to już bujanie w obłokach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Muminek
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ras Bananas Koło Lublina
|
Wysłany: Pią 19:46, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie to samo przed chwilą podczas jazdy biegi zaczęły być strasznie luźne ,sprzęgło ciągnie, cieżko wrzucić luz . Czy to możliwe że śrubka podczas jazdy się poluzowała czy raczej nie?? .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Muminek dnia Pią 19:49, 20 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:10, 21 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
no dobra spróbuje wyregulować chodz to ryzykowne.
A np zamiana tarcz miejscami coś da??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sztywny dnia Sob 16:19, 21 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Sob 18:18, 21 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Nie. Sprawdź wysokość sprężyn jak już rozbierzesz sprzęgło. Tak samo tarcze. Sprawdź czy przekładki nie mają śladów przegrzania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:58, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
więc nie da się uniknąć rozbierania sprzęgła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Nie 15:12, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli dobrze rozumiem, mimo wciśnięcia klamki sprzęgło ciągnie. Z kolei przy dużym obciążeniu np. na wysokich biegach - ślizga. Jeśli tak to nie obejdzie się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:38, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
tak ono nie ciągnie az tak że motor gaśnie tylko popprostu
ciężko luz znaleźć i slychać. Jak podreguluje żeby bardziej ciągneło to juz na wysokich się nie ślizga ale co to za interes. Mam jescze jeden problem żeby nie zakładać nowego tematu to napisze tutaj. Moto na wolych obrotach jest mułowate w zakresie tak 3-5 tysiecy obrotów. Gdy się go nie przeciągnie troche lepiej to się jechać nie da, lecz jak wejdzie w rezo to ładnie. Czy to może być wina braku zworu wydechowego??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Śro 9:23, 25 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Trudno mi się tu wypowiadać,bo nie przyszło mi do głowy nigdy, żeby aprilią jeździć w zakresie 3 do 5 tys. Generalnie taka charakterystyka tego silnika, ze krzywa mocy jak i momentu jest stroma i tyle. Generalnie regulowany zawór jest po to by poprawić "dół" ale nie można oczekiwać nie wiadomo czego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:38, 26 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
JA wiem że 2-suw z dolu taki jest ale tu jest do przesady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|