Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarekRS125
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin / Manchester
|
Wysłany: Nie 19:14, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
siema ja mialem taki sam problem z obrotomierzem ale mialem zdupczony akumulator bylo slabe napiecie i podczas jazdy jak widzialem ze mi obroty skacza to wiedzialem ze musze wylaczyc swiatla bo mi padnie za chwile moto, a co do filtra to nic innego jak regulacja gaznika zobacz jaszcze po zdieciu pudla z filtrem czy gaznik zyga benzyna na wolnych i na wiekrzych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
d_mian
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 18:09, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem dzisiaj 30-40km i na razie jest ok w filtrze sucho ale pojawił się inny problem a mianowicie miałem wymienianą linkę sprzęgła i dzisiaj dużo po mieście w korkach jeździłem i chyba się naciągnęła bo do końca dam klamkę a nadal ciągnie więc jak stanę to moto gaśnie? Jak sobie z tym poradzić? od razu mówię że przy klamce nie ma możliwości regulowania naciągu linki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Pon 18:14, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
jeszcze jest regulacja na sprzęgle, zdejmujesz lewy bok i na środku masz plastykową zaślepke taka siwa, pod zaślepką jest nakrętka i śrubka którą sie reguluje sprzęgło, popuszczasz nakrętke i w prawo podciągasz a w lewo popuszczasz następnie dociągasz nakrętke dajesz zatyczke i gicior, żeby to zrobić potrzebujesz oryg klucze z aprili, ja nie miałem i musiałem dorabiać, z tego co pamiętam nakrętka ma rozmiar 12
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
d_mian
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Śro 14:43, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
sorry że się nie odzywałem ale strasznie zabiegany byłem i nawet czasu nie miałem iść do garażu ale już się uporałem z czasem i wnioski mam takie że wczoraj uciągnąłem motor i tylne koło na lód odpaliłem i biegi zmieniałem wydaje się że jest wszystko jak na razie w porządku ( troszeczkę naciągnąłem linkę ).
A tak z ciekawości jak by mógł mi powiedzieć ile RS powinna jechać na poszczególnych biegach bo jak już wspominałem nie działa mi obrotomierz więc muszę sobie radzić bez a jeszcze jak była dobra pogoda to v-max 130km/h i więcej nie chciał więc jest 100% zablokowany:( ?
Co do obrotomierza to kupiłem drugi i jest to samo ktoś tam powiedział że może coś na kablach jest nie tak ale nie mam żadnych schematów elektryki więc może ma ktoś jakiś inny pomysł co jest nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Śro 15:20, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
regulacja gaźnika ewentualnie masz membranki wyjechane ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Śro 15:32, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
podejrzewam że masz odblokowany oprócz zaworu wydechowego, masz stały z języczkiem albo ci sie zapiekł regulowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
d_mian
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Śro 18:02, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
zapomniałem dodać a to może coś wniesie do sprawy jak kupiłem RSke to nie było linki która wchodzi do zaworu wydechowego i mulił na początku a później miał kopa i zamontowałem tą linkę to teraz normalnie jedzie na niskich obrotach ale nie wiem do jakich obrotów bo obrotomierz nie działa Czy to znaczy że mam regulowany zawór wydechowy? Czyli co bym musiał zrobić wymienić żeby osiągnąć maksymalne osiągi z RSki? Proszę o jaśniejsze objaśnienie bo to moja pierwsza 125ccm a tak to tylko skuterki były.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Śro 18:50, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
blokowany jest moduł zapłonowy, zawór wydechowy i wydech
Wszystkie blokady są opisane na forum wystarczy poszukać, żeby zawór był kompletny potrzeba modułu co steruje zaworem (pod siedzeniem), elektromagnesu(obok akumulatora) linki łączącej języczek z elektromagnesem, obudowy zaworu, sprężynki no i języczka
Sprawdź czy na wydechu masz 2 spawy jak tak to jest odblokowany, jak nie tzn że masz zablokowany wydech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szulagw
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 10:50, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Możliwe,że masz coś z pływakiem.Przejrzyj go czy nie ma dziur i poprawnie pracuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
d_mian
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 17:52, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ok w przyszłym roku zobaczę na wydech jak się prezentuje a co do zaworu wydechowego to jest linka która idzie do czegoś okrągłego obok akumulatora no zaworu więc możliwe że ten języczek jest zapieczony ale nie wiem zbytnio jak to odkręcić i przeczyścić. a co do modułu to musi być jeszcze jeden czy ten co jest pod siedzeniem to trzeba odblokować i już będzie dobrze? Możliwe żeby on już był odblokowany? Jak to sprawdzić?
Sorry ale nie wiem co to pływak i gdzie się znajduje:( ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|