Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobek
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:08, 13 Lis 2009 Temat postu: ssanie ;d |
|
|
Mam aprke 50 odpalam na zimnym ze ssaniem to ładnie jest na tych 4 tys obrotów i się grzeje, ale po 5-10 min obroty spadają i gaśnie.. po odpaleniu bez ssania też gaśnie ;/ co jest nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pią 18:40, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Po co trzymac tak dlugo na ssaniu? W mojej jak tylko obroty zaczynaja rosnac to juz popuszczam ssanie i jest git .
I czy to jest forum o RS 50?? Raczej nie, wyraźnie jest napisane 125.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bobek
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:24, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
co z tego że 125 =.= moto bardzo podobne.
jak odejmę trochę ssania to też gaśnie ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 19:38, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Największe polskie forum o RS 125 i AF1
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami ApriliaRS 125 i AF1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szulagw

Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Pią 21:57, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra jak już jesteś to Ci napisze,ale jak mozesz to dawaj temat o rs50 do innych napewno chłopaki postarają się pomóc.czeka Cię regulacja gaznika.Ssanie jest to zwiększenie dawki paliwa ,czyli masz za mało paliwa ,dokręcaj w prawo śrubką od regulacji i powinno pomagać.Jak mi to powiedział kiedy mechanik jak miałem jakieś stare gówno i zaczynałem historie z motocyklami.Śrubokręt w zęby i w drogę do regulacji , ta metoda prób błędów jest okej.zalej trochę zupy Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|